Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tehdä mitään

Vierailija
20.05.2015 |

En jaksa tehdä mitään päivisin. Herään jskus puoliltapäivin katon telkkaria ja siinä koko päivä ja valvon 2-3 aamulla. Viimeset 4 vuotta menny ihan sumussa joka vuos vaan huonompaan suuntaan. Ei oo ees kavereita, vanhemmat pitää ihan laiskana pskana ja olen samaa mieltä. Oon yrittäny ettii töitä mutta ei niitäkään mistään saa kuinkaha kauan tätä jaksaa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy testauttaan kilpirauhanen.

Vierailija
2/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. En oo jaksanu enää 5 vuoteen sen jälkeen, kun mun elämäni suhde loppu. Kyllähän sitä sen välttämättömimmän, käydä töissä jne. Mutta se käsittämätön energia, joka tuli jostain syvältä sisältä - se oli, kuin toista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:39"]Käy testauttaan kilpirauhanen.
[/quote]
En jaksa :(

Vierailija
4/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:45"]En mäkään. En oo jaksanu enää 5 vuoteen sen jälkeen, kun mun elämäni suhde loppu. Kyllähän sitä sen välttämättömimmän, käydä töissä jne. Mutta se käsittämätön energia, joka tuli jostain syvältä sisältä - se oli, kuin toista elämää.
[/quote]
Oispa mulla ees työpaikka

Vierailija
5/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon teille oikeasti kaikkea hyvää. Se henkinen tila, että ei jaksa, on mullekin valitettavan tuttu. Kannattaa lähteä ihan pienistä jutuista liikkeelle, siitä että saa jonkun ihan helkutin pienen jutun tehtyä, saa yllättävää hyvää mieltä. Ajan kanssa rutiinit löytyy taas ja ei saa ajatella liian isoja kokonaisuuksia heti! Suuri suuri halaus.

Vierailija
6/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:39"]Käy testauttaan kilpirauhanen. [/quote] En jaksa :(

[/quote]

Juuri siksi. Käy. Minullakin oli kova väsymys pitkään, mutta en jaksanut mennä lääkäriin. Soita vaikka terveysasemasi terveydenhoitajalle, joka voi tehdä sinulle lähetteen laboratorioon. Sinne pitää herätä aikaisin, koska oikea kilpirauhasarvo tulee aamulla otetusta näytteestä. Ja aamu ei ole klo 10 vaan klo 8. Terveydenhoitaja sitten välittää lääkärin tai lääkärin kirjoittaman reseptin. Minulla auttoi väsymykseen. Jos sinulla nyt on kilpirauhasen vajaatoiminta, eihän sitä vielä tiedä. 

Vierailija
7/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:50"]Toivon teille oikeasti kaikkea hyvää. Se henkinen tila, että ei jaksa, on mullekin valitettavan tuttu. Kannattaa lähteä ihan pienistä jutuista liikkeelle, siitä että saa jonkun ihan helkutin pienen jutun tehtyä, saa yllättävää hyvää mieltä. Ajan kanssa rutiinit löytyy taas ja ei saa ajatella liian isoja kokonaisuuksia heti! Suuri suuri halaus.
[/quote]
Kiitos <3

Vierailija
8/12 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:45"]En mäkään. En oo jaksanu enää 5 vuoteen sen jälkeen, kun mun elämäni suhde loppu. Kyllähän sitä sen välttämättömimmän, käydä töissä jne. Mutta se käsittämätön energia, joka tuli jostain syvältä sisältä - se oli, kuin toista elämää.
[/quote]
Oispa mulla ees työpaikka
[/quote]

Mä oon onneks kokoajan yötöissä, jonne voi hiipiä räjähtäneenkin näköisenä, heilutella aikansa käsiään ja poistua taas kotiin nukkumaan. En jaksas mitään sosiaalista päivätyötä, minne pitäs sonnustautua joka aamu tunti peilin edessä.

Vierailija
9/12 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:39"]Käy testauttaan kilpirauhanen. [/quote] En jaksa :(

[/quote]

Juuri siksi. Käy. Minullakin oli kova väsymys pitkään, mutta en jaksanut mennä lääkäriin. Soita vaikka terveysasemasi terveydenhoitajalle, joka voi tehdä sinulle lähetteen laboratorioon. Sinne pitää herätä aikaisin, koska oikea kilpirauhasarvo tulee aamulla otetusta näytteestä. Ja aamu ei ole klo 10 vaan klo 8. Terveydenhoitaja sitten välittää lääkärin tai lääkärin kirjoittaman reseptin. Minulla auttoi väsymykseen. Jos sinulla nyt on kilpirauhasen vajaatoiminta, eihän sitä vielä tiedä. 
[/quote]
Täytyy kattoo, kiitos kuitenkin

Vierailija
10/12 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Pitäis lukea tenttiin, mutta ei vaan jaksa :( 

Vierailija
11/12 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku liikunnallinen harrastus, ihan vaikka kävely raikkaassa ulkoilmassa päivittäin. Syö terveellisesti. Kouluttaudu tai mene vähäksi aikaa vaikka työharjoitteluun johonkin yritykseen. Ei se auta kun ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa tehdä jotain. Tai sitten voit loppuelämäs nukkua puolille päivin ja kattoo telkkaria. Alku aina hankalaa lopussa kiitos seisoo.

Vierailija
12/12 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:10"]Aloita joku liikunnallinen harrastus, ihan vaikka kävely raikkaassa ulkoilmassa päivittäin. Syö terveellisesti. Kouluttaudu tai mene vähäksi aikaa vaikka työharjoitteluun johonkin yritykseen. Ei se auta kun ottaa itteensä niskasta kiinni ja alkaa tehdä jotain. Tai sitten voit loppuelämäs nukkua puolille päivin ja kattoo telkkaria. Alku aina hankalaa lopussa kiitos seisoo.
[/quote]
Kyllä mä käyn ulkoilemassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme