Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty luottamaan naisiin

Vierailija
30.06.2015 |

Usein sitä miehiä haukutaan, mutta ainakin mun elämässä naiset on ollu aikamoisia käärmeitä. Jos kätilö unohdetaan, neljät ensimmäiset naisen kädet jotka on mua ikinä kannatelleet, on kaikki ollu narsisteja, miesvihaajia tai muuten sairaita manipuloijia. Useammassa polvessa on meidän suvun naiset väittäneet saavansa sydänkohtauksen, kun lapset ei tee mitä he haluavat. Lapset ovat sitten luulleet, että äiti kuolee kohta pois jos ei sille ole mieliksi koko ajan. 

Kun sitten jotenkin arasti uskallat teini-iässä ottaa naisiin kontaktia pyytämällä treffeille, nämä naiset kertovat asiasta kaikille ja joudut julkiseksi naurun aiheeksi. Ja aikuisenakin vielä kun nainen huomaa että olet epävarma ja hän voi leikkiä kustannuksellasi, hän kyllä tekee sen ihan sinisin silmin. Siskonikin, vaikka sukulaisnaisistani täyspäisin, sättii ja arvostelee miestään koko ajan mitättömistä asioista. Hänen miehensä on juuri sellaista liian kilttiä tyyppiä joka ei osaa sanoa takaisin tai ottaa paikkaansa.

Tiedän että varmasti on reilujakin naisia. Luultavasti ex-tyttöystävänikin oli sellainen, oikeastaan ihan parhaasta päästä. En vain osaa luottaa, tuntuu ahdistavalta olla naista lähellä muutakin kuin seksin merkeissä. Heti kun sitoutuu, tuntuu kuin heitettäisiin häkkiin. Elämäni paras päivä oli kun muutin pois äitini luota. Sitoutuminen naiseen tuntuu siltä, kuin palaisin takaisin siihen onnettomaan putkeen, jossa elät vain täyttääksesi toisten tarpeita.

Ei enää. Tai ehkä joskus, kun . Mutta nyt... haluan vapauden ja sitä mitä en ole koskaan kunnolla saanut: naisten hyväksyntää. Se kun tuntematon kaunis nainen lähtee mukaani baarista, ihailee vartaloani, kiihottuu sanoistani, haluaa juuri minut. Olen ehkä paras 10000 edellisestä, jotka osoittivat hänelle kiinnostusta, ehkä hänellä on ollut vain pari yhdenillanjuttua ennen minua, mutta hän haluaakin juuri minut... se antaa merkityksen elämälleni eikä parisuhde. Voi kuulostaa surulliselta, mutta se on parasta mitä tiedän. Ei kukaan kaipaa dvd-soitinta, jos on nähnyt vain vhs-nauhurin.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"]

Ikävä fakta: mitä äiti edellä sitä tytär perässä. Monesti nää asiat kulkee "verenperintönä" ja sitten on koko suku täynnä sekopäitä. Ymmärrän kyllä hyvin että voi olla vaikeaa kasvaa tuollaisessa suvussa.

[/quote]

Mötley Crüen rumpalihan sanoi joskus: "Haluan aina tutustua pian naisen äitiin, koska jokainen nainen jota olen ikinä tapaillut on ihan samanlainen kuin äitinsä".

Vierailija
62/62 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"]

Ikävä fakta: mitä äiti edellä sitä tytär perässä. Monesti nää asiat kulkee "verenperintönä" ja sitten on koko suku täynnä sekopäitä. Ymmärrän kyllä hyvin että voi olla vaikeaa kasvaa tuollaisessa suvussa.

[/quote]

Mötley Crüen rumpalihan sanoi joskus: "Haluan aina tutustua pian naisen äitiin, koska jokainen nainen jota olen ikinä tapaillut on ihan samanlainen kuin äitinsä".

[/quote]

Niin no Tommy Lee varmasti tietää mistä puhuu, vaikka on niitä poikkeuksiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi