Etsin pettämisseuraa - sain järjettömän vastaustulvan
Miehet ovat hulluja.
Haen hellyys- ja seksiseuraa ilmoituksella, jossa ovat ainoastaan seuraavat tiedot:
Ikä: Noin 50
Koulutus: Akateeminen
Vartalotyyppi: Normaalivartaloinen
Tavoite: Hellyyttä ja seksiä ilman avioliiton rikkomista mielellään toiselta samassa tilanteessa olevalta.
Ilmoitus julkaistiin puolen päivän tietämissä ja tähän mennessä vastauksia on tullut yli 300.
Ymmärtäisin, jos olisin herkkupepputeini, mutta 5-kymppinen nainen.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:01"]Ja mitä tästä pitäisi päätellä? Että ap on sika?[/quote]
Mun vaihtoehdot on seksittä jääminen, avioliiton rikkominen tai pettäminen. Minkä sä valitsisit?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:01"]Ja mitä tästä pitäisi päätellä? Että ap on sika?[/quote]
Mun vaihtoehdot on seksittä jääminen, avioliiton rikkominen tai pettäminen. Minkä sä valitsisit?
[/quote]
Avioliiton rikkomisen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:08"]Avioliiton rikkomisen.[/quote]
Oletko varma, että se olisi miehelleni mieluisin ratkaisu? Meillä on takana avioliittoa 27 vuotta. Olemme kokeneet paljon yhdessä ja olemme tiivis pari. Olemme onnellisia yhdessä. Ainoa ongelma on se, että mies ei harrasta seksiä käytännössä lainkaan.
Jos nyt jätän mieheni sen vuoksi, etten saa häneltä seksiä, niin onko se mielestäsi reilua miestäni kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:56"]
AP tässä vielä.
Kummallisinta on, että varatut miehet vastaavat omilla virallisilla tai jopa työnantajiensa sähköpostiosoitteilla ja puhelinnumeroillaan. He eivät vaivaudu edes tekemään anonyymiä osoitetta.
[/quote]
Ne anonyypit osoitteet menee ensimmäisenä roskiin, omalla nimellä ja vierallisella osoitteella on pieni mahdolisuus päästä jatkoon.
Vai vastaisitko itse jos miehen säköposti osoite on joku tiivi.taavi69@suomi24.fi?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:04"]
[/quote]
Ero ja sitten uusi suhde. Joillakin on selkäranka, eivätkä ole tuolalisia lieroja.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:08"]Avioliiton rikkomisen.[/quote]
Oletko varma, että se olisi miehelleni mieluisin ratkaisu? Meillä on takana avioliittoa 27 vuotta. Olemme kokeneet paljon yhdessä ja olemme tiivis pari. Olemme onnellisia yhdessä. Ainoa ongelma on se, että mies ei harrasta seksiä käytännössä lainkaan.
Jos nyt jätän mieheni sen vuoksi, etten saa häneltä seksiä, niin onko se mielestäsi reilua miestäni kohtaan?
[/quote]
Tappaisin vaimoni jos saisin kiinni pettämisestä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:11"]Vai vastaisitko itse jos miehen säköposti osoite on joku tiivi.taavi69@suomi24.fi?[/quote]
Tietenkin, jos teksti on hyvin kirjoitettu. Sisältö ratkaisee eikä sähköpostiosoite. Pitkät, jäsennellyt, kirjoittajansa ajattelukyvystä, tasapainoisuudesta ja ymmärryksestä kertovat viestit pääsevät jatkoon.
Missä ilmoitus julkaistiin?
T. Samaa harkitseva
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:16"]
Missä ilmoitus julkaistiin? T. Samaa harkitseva
[/quote]
Iskuri.
Yksi vastasi omalla ilmoituksellaan. Tämä on esimerkki ilmoituksesta, josta näkee, että tekstin takana on perusjärkevä mies.
http://www.iskuri.net/index.php?prof=583970&inr=7&s=0&osp=2&hsp=1
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:56"]AP tässä vielä.
Kummallisinta on, että varatut miehet vastaavat omilla virallisilla tai jopa työnantajiensa sähköpostiosoitteilla ja puhelinnumeroillaan. He eivät vaivaudu edes tekemään anonyymiä osoitetta.
[/quote]
Ok
Hahaa! Tunnistin ilmoituksesi ja vastasin. Arvaa kenen kanssa olet oikeasti "menossa treffeille". ;) Olet niin hölmö! :D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:48"]
Hahaa! Tunnistin ilmoituksesi ja vastasin. Arvaa kenen kanssa olet oikeasti "menossa treffeille". ;) Olet niin hölmö! :D
[/quote]
En kenenkään, koska en ole vielä vastannut kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:39"]Yksi vastasi omalla ilmoituksellaan. Tämä on esimerkki ilmoituksesta, josta näkee, että tekstin takana on perusjärkevä mies.
http://www.iskuri.net/index.php?prof=583970&inr=7&s=0&osp=2&hsp=1
[/quote]
Vastasin tuolle miehelle viime viikolla! Hän kertoi nyt tapaavansa naisia ja minun vuoroni olisi vähän myöhemmin. Arvaa jäinkö jonoon odottamaan...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:39"]Yksi vastasi omalla ilmoituksellaan. Tämä on esimerkki ilmoituksesta, josta näkee, että tekstin takana on perusjärkevä mies. http://www.iskuri.net/index.php?prof=583970&inr=7&s=0&osp=2&hsp=1 [/quote] Vastasin tuolle miehelle viime viikolla! Hän kertoi nyt tapaavansa naisia ja minun vuoroni olisi vähän myöhemmin. Arvaa jäinkö jonoon odottamaan...
[/quote]
Miksi naiset eivät jonottaisi siinä kuin miehetkin? Onko joku luonnonlaki, että vain naiset saavat pyörittää miehiä?
Niin olen itsekin elänyt seksittömässä liitossa pitkään ja elän edelleenkin. Miehellä erektiohäiriötä ja lisäksi itseluottamuksen puutetta (ei uskalla oikein seksiä yrittää, koska pelkää että muna lerpahtaa kesken kaiken)
Siltikään en ole koskaan miestäni pettänyt eikä ole käynyt mielessäkään. Miten alas ihminen voikaan vajota? Ap kehuu omaa miestään, mutta siltikin aikoo häntä pettää. Missä moraali? Oletteko jutelleet ongelmastanne, kun ei seksiä ole?
Jos välität ja rakastat, et petä. Miten ihminen, joka pettää, kykenee enään edes katsomaan rakastaan silmiin?
Itse olen mieheni tukena hänen ongelmassaan ja yhdessä selvitämme tilannetta ja koitamme saada ongelman ratkaistua. Mieheni on vuorostaan minun tukeni ja turvani jos minulla on ongelmia tai murheita.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:17"]Jos välität ja rakastat, et petä.[/quote]
Kirjoitin tähän ketjuun aikaisemmin.
Minun mieheni pettää, koska minulla ei ole lainkaan seksihaluja. En kuitenkaan epäile hetkeäkään, etteikö hän rakastaisi minua ja lapsiamme. Hän on ihana aviomies, joka huomioi, huolehtii ja yrittää tehdä meistä onnellisia.
En oikein ymmärrä kirjoituksia, joissa pettäminen on jokin maailman suurin synti. Eiköhän sitä rakkautta määritä vähän muu kuin se, käykö hakemassa tarpeisiinsa täytetää muualta, jos ei niitä kotoa saa.
Oikeastiko yllätyit viestimäärästä? :)
Eiköhän siellä viestitulvan seassa ole hyviäkin, käy vaan läpi. Itse löysin oikean namupalan ja tapaamme nyt säännöllisesti.
T. 34-v naimisissa oleva nainen
Ja mitä tästä pitäisi päätellä? Että ap on sika?