Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin pettämisseuraa - sain järjettömän vastaustulvan

Vierailija
30.06.2015 |

Miehet ovat hulluja.

Haen hellyys- ja seksiseuraa ilmoituksella, jossa ovat ainoastaan seuraavat tiedot:

Ikä: Noin 50

Koulutus: Akateeminen

Vartalotyyppi: Normaalivartaloinen

Tavoite: Hellyyttä ja seksiä ilman avioliiton rikkomista mielellään toiselta samassa tilanteessa olevalta.

Ilmoitus julkaistiin puolen päivän tietämissä ja tähän mennessä vastauksia on tullut yli 300

Ymmärtäisin, jos olisin herkkupepputeini, mutta 5-kymppinen nainen.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:07"]Miten voit sanoa, että liittonne on hyvä kun et kuitenkaan ole onnellinen? [/quote]

Tuskin minä parempaakaan miestä löytäisin. Kaikkea ei voi missään liitossa saada. Joidenkin puutteiden kanssa tulee toimeen, kaikkien ei. Minä jaksoin seksittömässä liitossa 10 vuotta, enää en ilman seksiä tahdo elää.

Jos lähden tästä liitosta, en varmasti löydä mieheni veroista tilalle. Mieheni on lämminhenkinen, luotettava, mukavaa seuraa, tohtorikoulutettu, kätevä käsistään ja meillä on yhteinen pitkä historia ulkomailla asumisineen ja lapsen kuolemineen.

Jos jään tästä kiinni, mieheni tuskin minua lemppaa. Hän on sen verran älykäs, että varmasti tietää, missä mennään, vaikka ei haluakaan siitä tietää.

[/quote]

Olet väärässä. Kaiken voi myös saada  hyvässä liitossa kuten itse saan. Harmi, ettei sinulla ole käynyt yhtä hyvä onni.

Vierailija
22/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:03"]Ja uskot mitä ne sulle kirjottaa? [/quote]

En usko kaikkea, mutta kirjoitustyylistä on helppo erottaa koulutettu ihminen.

[/quote]

No voi Jumalauta. Ei voi varmana erottaa. Kirjoitustyyli voi olla SUUNTAA-ANTAVA indikoija koulutustaustan suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tuo kyllä kertoo miesten ahdingosta.

Vierailija
24/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen uutisväläys että miehet haluaa seksiä.

Vierailija
25/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietäisit kuinka monet avioliitossa elävät miehet kaipaavat ihan samaa, ei määrä ole mikään yllätys. Pyynteetöntä seksiä ilman avioliiton velvotteita.

Vierailija
26/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu se on akateeminenkin pillu. Ja suomalainen herrasmies ei ikärasismiin sorru.

Vierailija
27/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkkuaikana saanut myös tuon päälle 200 vastausta vuorokaudessa.. Ruokatunnin aikana tuli 60. Ja olin ehkä 35, ylipainoinen.. Ja myös vastauksia monenlaisia. Myös todella fiksuja miehiä vastauksien takaa. Jonkun kanssa jäi kahviin tai illallisseuraan, jonkun kanssa tapailtiin pidempään "niissä merkeissä". Pisin suhde kolmatta vuotta. Joo, mies oli naimisissa mutta hänellä omat syynsä hakea seksiä muualta. Väärin joo, mutta aina se elämä ei ole niin mustavalkoista. Kyllä niihin todella vastaa ne fiksutkin ihmiset. Toivottavasti löydät sen "oikean" :)

Vierailija
28/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa sakkia nää tuomitsijat.
Mitä se teiltä on pois, jos AP haluaa sivusuhteen?
Vai oletteko noin epävarmoja omista lapatossuistanne?
-
Meillä jokaisella on oma elämä elettävänä omalla tyylillämme; ei kannata tuomita toisten tapaa (niin kauan kun pysytään Suomen lain puitteissa).

Vierailija
29/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:24"]

Itse olen sinkkuaikana saanut myös tuon päälle 200 vastausta vuorokaudessa.. Ruokatunnin aikana tuli 60. Ja olin ehkä 35, ylipainoinen.. Ja myös vastauksia monenlaisia. Myös todella fiksuja miehiä vastauksien takaa. Jonkun kanssa jäi kahviin tai illallisseuraan, jonkun kanssa tapailtiin pidempään "niissä merkeissä". Pisin suhde kolmatta vuotta. Joo, mies oli naimisissa mutta hänellä omat syynsä hakea seksiä muualta. Väärin joo, mutta aina se elämä ei ole niin mustavalkoista. Kyllä niihin todella vastaa ne fiksutkin ihmiset. Toivottavasti löydät sen "oikean" :)

[/quote]

Kyllä se tuppaa aika mustavalkoista olemaan siinä vaiheessa, jos jää kiinni. Parempi olisi erota ennen turhia kahakoita.

Vierailija
30/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:24"]Itse olen sinkkuaikana saanut myös tuon päälle 200 vastausta vuorokaudessa.. Ruokatunnin aikana tuli 60. Ja olin ehkä 35, ylipainoinen.. Ja myös vastauksia monenlaisia. Myös todella fiksuja miehiä vastauksien takaa. Jonkun kanssa jäi kahviin tai illallisseuraan, jonkun kanssa tapailtiin pidempään "niissä merkeissä". Pisin suhde kolmatta vuotta. Joo, mies oli naimisissa mutta hänellä omat syynsä hakea seksiä muualta. Väärin joo, mutta aina se elämä ei ole niin mustavalkoista. Kyllä niihin todella vastaa ne fiksutkin ihmiset. Toivottavasti löydät sen "oikean" :)
[/quote]
Eli miehenä ilmeisesti melko turha etsiä netistä seuraa?

Vierailija
31/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sulla on hommaa että löydät jonku normaalin, etkä lankea harjaantuneihin hulluihin.

Vierailija
32/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:59"]

Mitä ne vois mun ihanuudesta tietää, kun ei ilmoituksessa ole kuvaa eikä kuvausta. 

90 % vastauksista on moioon pera mennäänkö paneen mun mökille on iso molo -tyyppisiä, mutta joukossa on myös akateemisia (pitkät, jäsennellysti kirjoitetut vastaukset ja virheetön kielioppi paljastaa) ja ammattikorkeakoululaisia (etenkin nuorissa). 

Miehet ovat eläimiä.

[/quote]

ei kannata haksahtaa siihen, että mies on akateemikko jos kirjoittaa kuin Hemingway. Juuri kouluttamattomimmat lähipiirini miehet kirjoittavat todella huoliteltua kieltä josta pilkkuakaan ei puutu ja he oikein viilaavat tekstejään korostaakseen älykkyyttään :3

Vierailija
33/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap nyt vaan voisi sopia oman miehensä kanssa, että voi hakea seksiä muualta?

Vierailija
34/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yllätä yhtään ap:n uutinen. Kaikkea sitä on nähty ja koettu ukkomiesten osalta :)

Vierailija
35/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:59"]

Mitä ne vois mun ihanuudesta tietää, kun ei ilmoituksessa ole kuvaa eikä kuvausta. 

90 % vastauksista on moioon pera mennäänkö paneen mun mökille on iso molo -tyyppisiä, mutta joukossa on myös akateemisia (pitkät, jäsennellysti kirjoitetut vastaukset ja virheetön kielioppi paljastaa) ja ammattikorkeakoululaisia (etenkin nuorissa). 

Miehet ovat eläimiä.

[/quote]Sinä itsehän tuollaisen ilmoituksen laitoit ja etsit pettämisseuraa. Sinä olet eläin.

Vierailija
36/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:24"]Itse olen sinkkuaikana saanut myös tuon päälle 200 vastausta vuorokaudessa.. Ruokatunnin aikana tuli 60. Ja olin ehkä 35, ylipainoinen.. Ja myös vastauksia monenlaisia. Myös todella fiksuja miehiä vastauksien takaa. Jonkun kanssa jäi kahviin tai illallisseuraan, jonkun kanssa tapailtiin pidempään "niissä merkeissä". Pisin suhde kolmatta vuotta. Joo, mies oli naimisissa mutta hänellä omat syynsä hakea seksiä muualta. Väärin joo, mutta aina se elämä ei ole niin mustavalkoista. Kyllä niihin todella vastaa ne fiksutkin ihmiset. Toivottavasti löydät sen "oikean" :)
[/quote]
Eli miehenä ilmeisesti melko turha etsiä netistä seuraa?
[/quote]
Ilman rahaa toive löytymisestä promillen luokkaa.

Vierailija
37/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:27"] Eli miehenä ilmeisesti melko turha etsiä netistä seuraa?

[/quote]

Joku leikkimielinen viitseliläs voisi tehdä "saman tasoiset" seuranhakuilmoitukset, joissa on toisessa nainen ja toisessa mies ja julkaista sitten tuloksen tänne :)

Vierailija
38/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:59"]

Miehet ovat eläimiä.

[/quote]

ei kannata haksahtaa siihen, että mies on akateemikko jos kirjoittaa kuin Hemingway. Juuri kouluttamattomimmat lähipiirini miehet kirjoittavat todella huoliteltua kieltä josta pilkkuakaan ei puutu ja he oikein viilaavat tekstejään korostaakseen älykkyyttään :3
[/quote]

Ei kai se akateemisuus sinänsä kenestäkään seksikästä tee?
Mukavampaa seuraa skarppi duunari on kuin joku kuiva akateeminen fakki-idiootti.

Vierailija
39/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:33"]

Mua ei yllätä yhtään ap:n uutinen. Kaikkea sitä on nähty ja koettu ukkomiesten osalta :)

[/quote]

Ap on myös suhteessa. Aika hämmästyttävää että kun varattu nainen hakee varattua seuraa, niin siinäkin tapauksessa vastanneet miehet ovat pahiksia. Osa noista miehistä voi jopa valehdella olevansa varattuja, koska ilmoituksessa haetaan sellaista.

Vierailija
40/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:27"] Eli miehenä ilmeisesti melko turha etsiä netistä seuraa?

[/quote]

Joku leikkimielinen viitseliläs voisi tehdä "saman tasoiset" seuranhakuilmoitukset, joissa on toisessa nainen ja toisessa mies ja julkaista sitten tuloksen tänne :)
[/quote]
Voin miehenä sanoa, että tulos on nolla.
T: kokemusta monelta sivulta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi