Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin pettämisseuraa - sain järjettömän vastaustulvan

Vierailija
30.06.2015 |

Miehet ovat hulluja.

Haen hellyys- ja seksiseuraa ilmoituksella, jossa ovat ainoastaan seuraavat tiedot:

Ikä: Noin 50

Koulutus: Akateeminen

Vartalotyyppi: Normaalivartaloinen

Tavoite: Hellyyttä ja seksiä ilman avioliiton rikkomista mielellään toiselta samassa tilanteessa olevalta.

Ilmoitus julkaistiin puolen päivän tietämissä ja tähän mennessä vastauksia on tullut yli 300

Ymmärtäisin, jos olisin herkkupepputeini, mutta 5-kymppinen nainen.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kiva että sun itsetunto nyt nousi kun sait paljon vastauksia. :)

Vierailija
42/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus ollu suomi24:n treffisivustolla pelkällä omalla kuvalla ja saanut samantien kun olen rekisteröitynyt ihan läjäpäin viestejä. Halusin testata ja rekisteröidyin ilman kuvaa ja ilman tekstiä ja jälleen kamala kasa viestejä, ainoastaan tieto että olen nainen! :D sitten vielä kolmas testaus; rekisteröidyin sinne miehenä ja laitoin yhden hyvännäköisen amerikkalaisen miehen kuvan profiiliksi; ei yhden yhtä viestiä eivätkä naiset edes vastanneet kun muutamalle koitin kirjoittaa että mitäs kuuluu. Sellasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:46"]Oon joskus ollu suomi24:n treffisivustolla pelkällä omalla kuvalla ja saanut samantien kun olen rekisteröitynyt ihan läjäpäin viestejä. Halusin testata ja rekisteröidyin ilman kuvaa ja ilman tekstiä ja jälleen kamala kasa viestejä, ainoastaan tieto että olen nainen! :D sitten vielä kolmas testaus; rekisteröidyin sinne miehenä ja laitoin yhden hyvännäköisen amerikkalaisen miehen kuvan profiiliksi; ei yhden yhtä viestiä eivätkä naiset edes vastanneet kun muutamalle koitin kirjoittaa että mitäs kuuluu. Sellasta :D
[/quote]
Eipä kannata miehenä enää netistä yrittää saada minkäänlaista naisseuraa.

Vierailija
44/81 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:04"]Oikeastiko yllätyit viestimäärästä?[/quote]

Yllätyin viestimäärästä, mutta yllätyin myös siitä, että viestejä on tullut niin paljon fiksuilta miehiltä, jotka todennäköisesti ovat oikein kelvollisia aviomiehiä ja perheenisiä, mutta joiden liitoissa on ongelmia seksuaalisessa kohtaamisessa.

Tulee vain mietittyjä siistejä perheidyllejä katsoessa, että mitäköhän niidenkin taustalla parhaillaan on tai on aikaisemmin ollut tai tulee tulevaisuudessa olemaan.

Vierailija
45/81 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia on tullut yhä vain lisää, nyt joukossa on jo maksullisen seksin tarjoakin. Mikäs siinä. Jos olisi liikaa rahaa, tuo voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Tarjoaisi palvelut ja pitäisi suunsa supussa. Huoria ne ovat mieshuoratkin.

"Hei,

tarjoan maksullista, laadukasta, eroottista seuraa mieltymystesi mukaan. Fantasioitasi toteuttamaan saapuu komea, siisti, terve, fiksu, urheilullinen 34v. suomalainen mies, jolla varressa mittaa 184/80.

Sängyssä kyltymätön, kestävä, leikkisä ja hyvin varusteltu. Sinä määräät tahdin tahi halutessasi päinvastoin. Uskallan luvata tyydyttäviä hetkiä kanssani. Terveisin X

Ps. En totisesti ole feikki!"

Vierailija
46/81 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:10"]Oletko varma, että se olisi miehelleni mieluisin ratkaisu?[/quote]

Vauvan vahvuuksiin ei kuulu empatia. Ei jengi täällä ajattele, miltä erilaiset ratkaisut tuntuvat. Heillä on valmiit rajat. 

Vierailija
47/81 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Sulla on alakerrassa seuraa after life. Ei tartte yksin kärvistellä.

Vierailija
48/81 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille käy mikä vaan. Olen töissä miesvaltaisella alalla. Miehiä varmaan 95% kollegoista, kaikki akateemisia kuten minä . Olen itse 38v, perheellinen, hoikka vaaleaverikkö. Ja jestas tätä touhua! Kun olen kopiokoneella niin käsi käy olkapäällä ja lanteilla kun kollegat kulkee ohi ja tulee juttelemaan. Utelevat koko ajan henkilökohtaisia asioita lounaalla, missä asun tarkalleen jne. Silmäpeliä on kaameaa, kuolaavat ja tuijottavat tissejäni. Siis oikeasti! Tunnen itseni panohaaveilukohteeksi, hyi...

En tosiaan halua koskea kollegoihin, mutta mun mielestä olisi kiva kun voitaisiin olla kavereitakin. Ja en kuvittele liikoja, ne vaan on tollaisia kuolaajia kaikki. Ja tarviiko sanoa, että IT talossa töissä...

Vierailija
49/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin nähin vastauksiin vastannut ja ties mitä kirjoittanut, kerran jopa oman kuvankin lähettänyt. Mutta miehenä sen tietää että eipä noista tärppää vaikka mitä runoilisi. Noita voi ihan kokeilumielellä tehdä, ei toki tarkoita että lähtisin kenenkään naisen kanssa hänen aviomiestään pettämään. 90 prosenttia miehistä kyllä tietää ja tajuaa, että ei onnistu kyseisen naisen kanssa.  

Vierailija
50/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:30"]Eikö ap nyt vaan voisi sopia oman miehensä kanssa, että voi hakea seksiä muualta?[/quote]

Minä olen "pihtaaja". Ei vain huvita. Ei ole oikein koskaan erityisesti huvittanut ja vaihdevuosien aikana ja niiden jälkeen vielä vähemmän. Hyväksyin jo ajat sitten sen, että mieheni saa hakea seksinsä muualta. En kuitenkaan tahdo tietää siitä.

Tuntuisihan se nyt kummalliselta sopia, että menepä kuule vain vieraisiin sänkyihin ja sitten moikata ukolle tämän lähtiessä. Se tuntuisi liian pahalta. Parempi on tällainen malli, jossa mies toimii salaa, vaikka kumpikin omalla tahollaan tietää, missä mennään.

Miehestä en tahtoisi luopua. Hän on ollut hieno aviomies ja loistava isä. 

Vierailija
51/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikka ap löytäisi miehestään hakemansa kumppanin :D toivon sitä teille todella paljon! Se olisi aikamoinen yllätys teille molemmille! eli ei muutakuin treffejä sopimaan ;)

Vierailija
52/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen sinkkunainen, ikää 50v. Kun laitoin treffi-ilmoituksen, viestejä tuli niin paljon, etten jaksanut kaikkia lukea. Ja varatut miehet jaksavat yrittää: vaikka laitoin selkeästi, että varattujen ei kannata vaivautua, niin aika moni varattu otti yhteyttä. Yksikin ei millään meinannut uskoa, että en todellakaan ole kiinnostunut seksiseurasta, enkä varatuista. 

Sinällään haluan kokemuksellani kannustaa myös ikäisiäni naisia nettitreffailuun. Aivan kunnollisia ikäisiäni miehiä on vapaana ja kumppania etsimässä. Varatut tosin sotkevat asioita. He voisivat tarkemmin lukea treffi-ilmoitukset ja vastata vain niihin ilmoituksiin, joissa varattujen seuraa toivotaan. 

Vierailija
53/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on avioliittoinstituution syytä. En ymmärrä koko avioliiton ideaa.

Vierailija
54/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:29"]Sinällään haluan kokemuksellani kannustaa myös ikäisiäni naisia nettitreffailuun. Aivan kunnollisia ikäisiäni miehiä on vapaana ja kumppania etsimässä. [/quote]

Tämä on minunkin kokemukseni. Vaikka seksitörkyä tulee silmät ja korvat täyteen, niin joukossa on lukuisia fiksuja miehiä, joilla on elämänhallinta kunnossa, joilla on koulutus, joilla on työtä, jotka ovat mukavan näköisiä, jotka ovat fiksuja, jotka osaavat keskustella.

Mistä pirusta on syntynyt käsitys siitä, että netissä luikkivat ainoastaan luuserit? Onhan siellä heitäkin, mutta jos mies on luonteeltaan rauhallinen kotihiiri eikä mikään naistenmetsästäjä, niin mikä hänelle on parempi paikka etsiä seuraa kuin netti? Nämä kotihiiret ovat oikein kunnollisia miehiä. 

Vierailija
55/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:33"]

Kaikki on avioliittoinstituution syytä. En ymmärrä koko avioliiton ideaa.

[/quote]

??? Avioliitto altistaa pettämiselle? Avoliitto ei? Häh???

Vierailija
56/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tekeytynyt orangiksi. Olisit saanut 50000 vastausta. Ovat kuulema hyviä sängyssä.

Vierailija
57/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä vielä.

Kummallisinta on, että varatut miehet vastaavat omilla virallisilla tai jopa työnantajiensa sähköpostiosoitteilla ja puhelinnumeroillaan. He eivät vaivaudu edes tekemään anonyymiä osoitetta. 

Vierailija
58/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:59"]

Kyllä kateeksi käy ahahahahha. Eipä ole ikänään tarvinu moiseen alentua kun on ihana mies kotona. Ja vaikka ei olis niin ilman ennemmin ku noin epätoivosta toimintaa.

[/quote]

Haha, varmasti noidenkin miesten vaimot ajattelee noin.  :D "Kulta ostin sulle 'palaverin' jälkeen tämän ruusukimpun kun kesti vähän pitkään' " :D

Vierailija
59/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen 50 v laittaisin, vastausten määrä 0. Maailma on tasa-arvoinen.

Vierailija
60/81 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen juttu oli se, että kun olin 12-v. poikani kanssa kaksistaan, niin jokin voima pakotti minut huutamaan hänen korvaansa "UGALABUGALA!"
Poika oli vain että mitä vittua, ja minä menin nukkumaan. Kun yhtäkkiä lauma kissoja, rottia ja hamstereita hyökkäsi kimppuuni! Ne söivät minut, ja nyt olen pelkkä aave, joka huutas ugalabugalaa.
Ja nyt, jos et lähetä tätä kolmeen keskusteluun, tulen yöllä sänkysi viereen ja huudan korvaasi "UGALABUGALA" niin kovaa että pääsi räjähtää. Voit ottaa riskin, mutta sitä en suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän