Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikolliset ovat vähä-älyisiä

Vierailija
30.06.2015 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelmana on se, että älykkyyteen liittyvä korkea moraali ei välttämättä ole sellainen moraali, joka sinua miellyttäisi. Voit tietenkin määritellä uuden käsitteen "aito älykkyys", jonka omaavat ihmiset ajattelevat haluamallasi tavalla. Ilmeisesti edellytät tuollaiselta henkilöltä paitsi älykkyyttä niin myös empatiaa. Äly ei valitettavasti edellytä tippaakaan empatiaa. Älykkäitä psykopaatteja on ollut maailman sivu ja heistä monet osaavat älynsä vuoksi näytellä tunteita, joihin he oikeasti ovat kykenemättömiä. Googletapas ÄLYKÄS PSYKOPAATTI."

Miten ymmärrät käsitteen älykkyys? Onko sinusta älykkyys perinnöllistä eli syntyikö esim. Einstein yleinen suhteellisuusteoria päässään?

Vierailija
42/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovitaan sitten ,että ´´The Criminal Mastermind´´ tämän koko pirullisen suunnitelman takana olikin....Pölhö-Kustaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas joku vähä-älyinen pedari joka provoilee täällä kunnei nyt saanut mitään suuhun pantavaa

Vierailija
44/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:59"]Suurin osa kiinnijääneistä rikollisista on tavalla tai toisella heikkolahjaisia. Valitettavasti löytyy myös lahjakkaita rikollisia, joiden aiheuttamat haitat näkyvät huomattavan suuressa mittakaavassa. Jos itse suunnittelet rikollisen uraa ja olet paraikaa av - palstalla niin voit kyllä hyvin olettaa kuuluvasi tuohon heikkolahjaisten joukkoon. [/quote] Tämä. Ex oli ammattirikollinen, oli lusinut kerran nuoruudessa, mutta sen jälkeen ei jäänyt kiinni. Naurattaa, kun sossutukikeskusteluissa aina on niitä, jotka uhkaa tulla varastamaan meiltä työssäkäyviltä milloin mitäkin. Ette te pysty, se vaatii pokkaa ja älyä. Harva pystyy oikeasti.

[/quote]

Tunnen lukuisia taparikollisia, jotka ovat idioottinarkkareita tms. Ovat siis järjen kääpiöitä, elävät rikos/rötös elämää, koska eivät pärjäisi vaativassa työelämässä, jossa vaaditaan todellista suorituskykyä ja kovaa työtä.

Ihannoi sinä vaan idiotismia, kertoo hyvin millainen oikeasti olet.

[/quote]

Kyllähän jo tuo "ex oli ammattirikollinen" kertoo henkilöstä aika paljon.

Vierailija
45/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:22"]

No sovitaan sitten ,että ´´The Criminal Mastermind´´ tämän koko pirullisen suunnitelman takana olikin....Pölhö-Kustaa!

[/quote]

Olikos viime viikolla kun näimme pari criminal mastermindia kaljaostoksilla?

Näitä mastermindeja on netti täynnä:

Kyllä tyypillinen rikollisuus on jotain ihan muuta kuin NASAn tiedostoihin tunkeutumista.

Vierailija
46/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatteja on ehkä 2% ihmisistä ja näistä kaikki eivät suinkaan ole rikollisia tai älykkäitä. Keskimääräistä älykkäämpiä on puolet väestöstä.

Tässä jutussa oli joku virhe jota en nyt viitsi hakea.

http://www.hs.fi/raha/a1402027902041?sivu=1

Vierailija
47/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:22"]

[/quote]

Olikos viime viikolla kun näimme pari criminal mastermindia kaljaostoksilla?

Näitä mastermindeja on netti täynnä:

Kyllä tyypillinen rikollisuus on jotain ihan muuta kuin NASAn tiedostoihin tunkeutumista.

[/quote]

Hassuun paikkaan jätetty auto parkkiin. Invapaikat taisi olla loppu.

Vierailija
48/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:55"]http://www.hs.fi/sunnuntai/a1435289912496

Näin se vain on.
[/quote] esimerkiksi sarjamurhaajat ovat tavanomaista älykkäämpiä. Ylipäänsä psykopaatit ovat poikkeuksellisen älykkäitä. Sen sijaan joku pikku nilkki varas voikin olla vähä-älyinen.

Vierailija
49/51 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kuinka poliisin typeryyttä käytetään hyväksi varainkeräysrikoksissa. Korkein oikeus on linjannut useita kertoja tälläiset petoslaskutukset laittomiksi.

https://helsinginpoliisi947116858.wordpress.com/tietoja/

Vierailija
50/51 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:29"]Einstein on nero juuri sen vuoksi koska hänellä oli niin korkea tunneäly. Fysiikassa ei pärjää ilman korkeaa tunneälyä.

einstein oli asberger. Tavikset dissaa assei kun itse ovat tyhmempiä kun he.

Totta. Tyhmät ihmiset ovat aina olleet kateellisia älykkäitä ihmisiä kohtaan, mikä on ilmentynyt suoranaisena vihana useinkin.

Newtonkin oli assburger. Kenties Darwinkin. Etc.

En minä ainakaan ole kateellinen kenellekkään mistään. Sekö on älykkään merkki että yleistää esim. tämän asian kaikkiin

ns. tyhmiin? Itse olen aina ollut sitä mieltä että yleistäminen tuntematta ihmisiä henkilökohtaisesti on yksi tyhmyyden merkki.

Vierailija
51/51 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:29"]Einstein on nero juuri sen vuoksi koska hänellä oli niin korkea tunneäly. Fysiikassa ei pärjää ilman korkeaa tunneälyä.

einstein oli asberger. Tavikset dissaa assei kun itse ovat tyhmempiä kun he.

Totta. Tyhmät ihmiset ovat aina olleet kateellisia älykkäitä ihmisiä kohtaan, mikä on ilmentynyt suoranaisena vihana useinkin.

Newtonkin oli assburger. Kenties Darwinkin. Etc.

En minä ainakaan ole kateellinen kenellekkään mistään. Sekö on älykkään merkki että yleistää esim. tämän asian kaikkiin

ns. tyhmiin? Itse olen aina ollut sitä mieltä että yleistäminen tuntematta ihmisiä henkilökohtaisesti on yksi tyhmyyden merkki.

Sekä toki se millaisen kuvan antaa itsestään julkisesti kuten kirjoittamalla myös vähän kertoo siitä millainen ihminen on eli se vähän kumoaa tuota henkilökohtaisesti tuntemista mutta netissäkin voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan eli antaa itsestään tyhmän kuvan vaikkei tyhmä oikeasti olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän