En ymmärrä miksi baarista hakea seksiseuraa
Saatan toistaa itseäni. Mutta minä en ymmärrä että se on justiinsa baari josta haetaan seksiseuraa, toki ymmärrän että pari siideriä tai jotakin muuta että estot pienenevät. Mutta känniläisen matkaan en naisena lähtisi, eikö niitä jotain seurustelupalstoja ole. En tarkoita seksipalstoja, onhan täälläkin lukenut kun kaduttaa kun niin tuli tehtyä. Olen itse syyllistynyt kännissä panemiseen saa jystää ja lopuksi lerpahtaa. Minun mielestäni alkoholi ja seksi ei kuulu yhteen, nauttiiko siinä muka. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta kuinka paljon esimerkiksi juhlatilaisuuksissa seksiä harrastetaan petetään ja sitten se morkkis. Pikkujoulu, vappu, juhannus, jne. Sitten vahingonlaukauksia tulee jos ei ole ehkäisyä, saatikka sukupuolitauteja. Onneksi olen naimisissaM50+.
Kommentit (25)
Kirjastosta ei tähän mennessä ole seksiseuraa löytynyt, joten menen ehkä jatkossakin yökerhoon.
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä netissä tavatun tyypinkin tavata jossain muualla livenä ennen sänkyyn hyppäämistä. Itse yritän hakea vakituisempaa seksiseuraa, koska seksi on paljon parempaa kun tuntee toisen. Miehenä tällaisen naisen löytäminen on yhtä helppoa, kuin loton päävoiton saaminen.
Onhan meitä vakituista seksiseuraa harkitsevia naisiakin sentään, vaikka minä. Miesten löytämisen suhteen ongelma on varmaan juuri se runsauden pula. Miten sieltä jonkun asiallisen kaverin löytää. Nettitreffailussa melkein eniten jännittää, että tavatessa saisi pakit tai joutuisi itse sanomaan melkein heti kättelyssä kiitos ei. En usko, että se olisi edes pelkästä ulkonäöstä kiinni. Enemmän se miten mies on omissa nahoissaan, miten puhuu ja katsoo minua on ensisijaisen tärkeää pelkässä seksissä. Ehkä naiset tai ainakin minä ajattelee kuitenkin pelkän seksinkin sen verran tunteellisesti, että tuntuisi tosi kurjalta ensin jutella jonkun kanssa ja sitten tavatessa lähettää matkoihinsa kun ei olisi olemukseltaan ja käytökseltään sopivan tuntuinen. Tämä on ainakin mun syy sille, miksi ei ole tullut kenenkään ilmoitukseen vielä vastattua vaikka olen niitä selaillut ja mielenkiintoisen tuntuisiakin löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä netissä tavatun tyypinkin tavata jossain muualla livenä ennen sänkyyn hyppäämistä. Itse yritän hakea vakituisempaa seksiseuraa, koska seksi on paljon parempaa kun tuntee toisen. Miehenä tällaisen naisen löytäminen on yhtä helppoa, kuin loton päävoiton saaminen.
Onhan meitä vakituista seksiseuraa harkitsevia naisiakin sentään, vaikka minä. Miesten löytämisen suhteen ongelma on varmaan juuri se runsauden pula. Miten sieltä jonkun asiallisen kaverin löytää. Nettitreffailussa melkein eniten jännittää, että tavatessa saisi pakit tai joutuisi itse sanomaan melkein heti kättelyssä kiitos ei. En usko, että se olisi edes pelkästä ulkonäöstä kiinni. Enemmän se miten mies on omissa nahoissaan, miten puhuu ja katsoo minua on ensisijaisen tärkeää pelkässä seksissä. Ehkä naiset tai ainakin minä ajattelee kuitenkin pelkän seksinkin sen verran tunteellisesti, että tuntuisi tosi kurjalta ensin jutella jonkun kanssa ja sitten tavatessa lähettää matkoihinsa kun ei olisi olemukseltaan ja käytökseltään sopivan tuntuinen. Tämä on ainakin mun syy sille, miksi ei ole tullut kenenkään ilmoitukseen vielä vastattua vaikka olen niitä selaillut ja mielenkiintoisen tuntuisiakin löytänyt.
Tuo on itselläkin mielessä, koska olen liian empaattinen ja haluaisin, että toiselle ei tule paha mieli. Ennemmin itse ottaisin pakit, mitä antaisin. Eipä ole vielä ollut tätä ongelmaa oikeasti, koska ei ole kukaan nainen ikinä vastannut lähettämiini viesteihin. Minulle sopisi aivan hyvin hitaampikin tutustuminen, vaikka mikään vakava tapailu ei olisikaan mielessä.
Itse olen pitkälti yli 50. Varattu olen. Hyppään heti vällyihin erään samanikäisen varatun miehen kanssa jos se hänelle sopii. Hän on puoleensa vetävä ja flirttiä on välillämme ollut.
Miksi näin ihmettelette. Se on nyt vain niin . Eka kerta naimisissa oloaikanani. Teen sen jos se siihen menee. Viis veisaan moraalisaarnoista ei vaikutusta.