En ymmärrä miksi baarista hakea seksiseuraa
Saatan toistaa itseäni. Mutta minä en ymmärrä että se on justiinsa baari josta haetaan seksiseuraa, toki ymmärrän että pari siideriä tai jotakin muuta että estot pienenevät. Mutta känniläisen matkaan en naisena lähtisi, eikö niitä jotain seurustelupalstoja ole. En tarkoita seksipalstoja, onhan täälläkin lukenut kun kaduttaa kun niin tuli tehtyä. Olen itse syyllistynyt kännissä panemiseen saa jystää ja lopuksi lerpahtaa. Minun mielestäni alkoholi ja seksi ei kuulu yhteen, nauttiiko siinä muka. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta kuinka paljon esimerkiksi juhlatilaisuuksissa seksiä harrastetaan petetään ja sitten se morkkis. Pikkujoulu, vappu, juhannus, jne. Sitten vahingonlaukauksia tulee jos ei ole ehkäisyä, saatikka sukupuolitauteja. Onneksi olen naimisissaM50+.
Kommentit (25)
Nykyään tulee helposti raiskatuksi jo ihan kun lähtee kaupungille kävelemään tai kulkee metrolla.
kiitos tästä maahanmuuttajille joille puskaraiskaus on elämäntapa.
Trikki on se, ettei mene liian myöhään sinne baariin miehiä pokaamaan. Kun menee jo ajoissa, vaikka kymmenen aikaan, voi poimia parhaat miehet päältä, kun ne ei ole vielä liian kännissä. Eikä itsekään ole liian kännissä. Ja jää enemmän aikaa pameniseenkin. Voi ehtiä jopa kahta samana iltana.
Tai sitten menee johonkin vähän tasokkaampaan mestaan kuin se lähin Onnela.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:42"]
Trikki on se, ettei mene liian myöhään sinne baariin miehiä pokaamaan. Kun menee jo ajoissa, vaikka kymmenen aikaan, voi poimia parhaat miehet päältä, kun ne ei ole vielä liian kännissä. Eikä itsekään ole liian kännissä. Ja jää enemmän aikaa pameniseenkin. Voi ehtiä jopa kahta samana iltana.
[/quote]
Juuri noin se voisi onnistuaM50+.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:25"]
[/quote]
Juuri noin se voisi onnistuaM50+.
[/quote]
Voi kauhistus. Taidan jatkaa vanhalla linjalla. On se hyvä, että huolehditaan muiden asioista ja annetaan ohjeita. Toivottavasti en päädy rajuun seksiin... :D
[/quote
Heh
Ei tuo raiskaus ole leikinasia. Se on myös totta että voihan raiskaus tapahtua muuallakin. Kun on tarpeeksi humalassa voi kontrolli pettää. Miettikääpä sitä, joku kirjoitti että itse se on vastuunsa kannettava. Noinhan se on. En halua saarnata teille tehkööt ihmiset sitten mitä haluaa. Tämä oli vaan mielipiteeniM50+.
Eihän sitä kaikkea voi ymmärtää, mitä muut tekee...
Haloo, mitä sinulle kuuluu? Kaikki kantaa vastuun itse
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:53"]
[/quote]
Kumpa kantaisivatkin. Ei tulis sukupuolitauteja, avioeroja, vahingonlaukauksia. Totta ei se minulle kuulukkaan, vaan ihmetyttää ihmiisten ajattelemattomuus. Anteeksi kun kirjoitin mielipiteeniM50+.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:53"]
[/quote]
Kumpa kantaisivatkin. Ei tulis sukupuolitauteja, avioeroja, vahingonlaukauksia. Totta ei se minulle kuulukkaan, vaan ihmetyttää ihmiisten ajattelemattomuus. Anteeksi kun kirjoitin mielipiteeniM50+.
[/quote]
Jokaisella on onneks oikeus sanoa mielipiteensä. Sinullakin voisi tajunta alkaa laajeta, kun muutaman vuoden kärvistelisit seksittömässä liitossa, jossa toinen ei ota asiasta mitään vastuuta edes avoimen keskustelun verran. Ja sinkkuna sitten, miksi ei baarista, jossa liikkuu enemmän ihmisiä kuin siellä neljän seinän sisällä?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:53"]
[/quote]
[/quote]
Jokaisella on onneks oikeus sanoa mielipiteensä. Sinullakin voisi tajunta alkaa laajeta, kun muutaman vuoden kärvistelisit seksittömässä liitossa, jossa toinen ei ota asiasta mitään vastuuta edes avoimen keskustelun verran. Ja sinkkuna sitten, miksi ei baarista, jossa liikkuu enemmän ihmisiä kuin siellä neljän seinän sisällä?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:53"] Haloo, mitä sinulle kuuluu? Kaikki kantaa vastuun itse [/quote] Kumpa kantaisivatkin. Ei tulis sukupuolitauteja, avioeroja, vahingonlaukauksia. Totta ei se minulle kuulukkaan, vaan ihmetyttää ihmiisten ajattelemattomuus. Anteeksi kun kirjoitin mielipiteeniM50+. [/quote] Jokaisella on onneks oikeus sanoa mielipiteensä. Sinullakin voisi tajunta alkaa laajeta, kun muutaman vuoden kärvistelisit seksittömässä liitossa, jossa toinen ei ota asiasta mitään vastuuta edes avoimen keskustelun verran. Ja sinkkuna sitten, miksi ei baarista, jossa liikkuu enemmän ihmisiä kuin siellä neljän seinän sisällä?
[/quote]
Ymmärrän mielipiteesi. Ole vain varovainen ettet tule raiskatuksi, kaikkea hvää sinulleM50+.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:53"] Haloo, mitä sinulle kuuluu? Kaikki kantaa vastuun itse [/quote] Kumpa kantaisivatkin. Ei tulis sukupuolitauteja, avioeroja, vahingonlaukauksia. Totta ei se minulle kuulukkaan, vaan ihmetyttää ihmiisten ajattelemattomuus. Anteeksi kun kirjoitin mielipiteeniM50+
. [/quote] Jokaisella on onneks oikeus sanoa mielipiteensä. Sinullakin voisi tajunta alkaa laajeta, kun muutaman vuoden kärvistelisit seksittömässä liitossa, jossa toinen ei ota asiasta mitään vastuuta edes avoimen keskustelun verran. Ja sinkkuna sitten, miksi ei baarista, jossa liikkuu enemmän ihmisiä kuin siellä neljän seinän sisällä?
[/quote]
Ymmärrän mielipiteesi. Ole vain varovainen ettet tule raiskatuksi, kaikkea hvää sinulleM50+.
[/quote]
En ole edellinen kommentoija, mutta hurjia käsityksiä sinulla on mitä kaikkea baari-illan jälkeen tapahtuu. Kai sitä kaupasta pitäisi seksiseraakin hakea tai vastaantulijalta. Ja kas kun vastaantulijakakin voi raiskata. Eikä kaikki mene ainakaan tietoisesti seksiseuraa hakemaan baareista. Ei nyt tämä ohje nappaa, sorry
Komppailen kyllä ap:tä. Ei huvita baarissa joka viikonloppu hillua ja sen jälkeen sitten kännipäissä paneskella jonkun random tyypin kanssa. Tästä on kyllä ihan tarpeeksi kokemusta, mutta innostusta ei oikein enää siihen löydy. Ehkä iän myötä on seksinkin suhteen vähän korkeammat laatuvaatimukset.
Aika paljon tulee haettua seksikumppaneita juuri netistä. Aika monta palstaa on tullut kokeiltua, mutta sanoisin että alkuun pääsee hyvin seksisuhde.net - seksiseuraa sivustolla. Terve varovaisuus ja epäluuloisuus netissä on vaan hyvä asia. Mutta kyllä sieltä ihan tavallisia ja terveitä ihmisiä onneksi löytyy. Aika vähän on tullut huonoja kokemuksia, eivätkä ne muutamat huonommat kerratkaan mitään katastrofeja ole olleet. Kannattaa ainakin harkkia nettideittailua, jos haluaa selväpäistä seksiseuraa.
En hakisi seuraa baarista minäkään, mutta toistaiseksi ei ole kaupan maitohyllyltäkään kukaan mukaan lähtenyt. Ihmiset tuntuvat ajattelevan, että vain baarissa tms. on hyväksyttävää lähestyä seksimielessä.
Vierailija kirjoitti:
En hakisi seuraa baarista minäkään, mutta toistaiseksi ei ole kaupan maitohyllyltäkään kukaan mukaan lähtenyt. Ihmiset tuntuvat ajattelevan, että vain baarissa tms. on hyväksyttävää lähestyä seksimielessä.
Jos olet nainen, miksi et etsi netistä seksiseuraa? Minä miehenä yritän, mutta netissä on tuhat miestä yhtä naista kohti.
Tässä AP. Pesen käteni tästä sotkusta, itsehän aloitin ja myös lopetan. Tehkää kuulkaa niin kuin huvitatte mikä minä olen ketään neuvomaan. Muistakaapa sitten se jos jotain käy niin mitä minä olen neuvonut ja sanonutM50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, miksi et etsi netistä seksiseuraa? Minä miehenä yritän, mutta netissä on tuhat miestä yhtä naista kohti.
Olen harkinnut nettiäkin, koska baarireissuihin ei enää ole aikaa eikä aina oikein intoakaan ja tarjonta on mitä milloinkin. Mieluummin vaan tapaisin mahdolliset seksikumppanit ihan livenä ensin. Kirjoittaen on ankeaa tutustua enkä oikein välitä "shoppailla" ihmisiä toivelistojen perusteella. Ihmisestä saa herkemmin väärän käsityksen sanoista kuin kehonkielestä. Mulle olisi pelkässä seksissäkin tärkeämpää olla samalla aaltopituudella kun saada täydellisiä suoritteita.
Eipä sitä muualta saa ja miehenä turha netistä etsiä.