Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hertsin Kidia kirppis

Vierailija
16.02.2022 |

Nostan tän uutena kun kiinnostaa mitä mieltä ihmiset tästä myyjän roolissa:
Mulla oli juuri myyntijakso Kidiassa ja viimeiseksi kyllä jäi: varausmaksu 50,- max. 80 tuotteesta ja näiden myyntituotosta sain 50%. Myyvät todella halvalla ja mm. Molon uudesta collegesta mulle jäi 5 eur ja uudenveroisesta Molon fleecestä samoin. Neljästä säkillisestä vaatetta sain 75,-. Jos olisin jaksanut Facebookissa myydä puoletkaan vaatteista, olisin saanut n. 300,-.
Ymmärrän, että yrittäjällä on vuokrat maksettavana ym., mutta nyt näin aivan hullun vaivan pesemällä ja silittämällä ja käytännössä vain kannatin yrittäjän toimintaa sen sijaan että olisin tuon 75,- saadakseni myynyt muutaman vaatteen (hyviä merkkivaatteita) ja antanut loput hyväntekeväisyyteen. Kumpulan Helmestä on sentään aina käteenkin jotain jäänyt eikä vaatteita vaadita silitettävän ym. niin jäi tästä jotenkin vain *ska mieli vaivannäöstä kun tajusin, että en juuri tuntipalkkaa itselleni edes saanut. Harmittaa vain, että kallista vaatetta erehdyin pois antamaan yrittäjälle. Hyväntekeväisyyteen antamalla olisi asiasta jäänyt edes hyvä mieli.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan käsittämätön toi Kidia, tein kauheen duunin, pesin, silitin, höyrystin, napitin, viikkasin, vuokrasin auton, jolla kuljetin tavarat arvioitavaksi, niin sain tekstarilla vastauksen, että eivät pysty tekemään tarjousta tuotteista, siis mitä hel?? Tosi hyvää tavaraa, kiertelin myymälässä, niin mun tavarat oli vähintään saman veroista kun jo myynnissä, paljon merkkejä, sesongin mukaista ja hyväkuntoisia. Sit mikä parasta sain 3 päivää aikaa hakea tavarat pois, eli ei kun taas autoa vuokraamaan. Taitaa olla ihan konkassa paikka, kun ei pystyneet tekemään tarjousta, mutta eipä tullut minullekaan halvaksi ja lisäksi työtä tein monta tuntia. Tää sama oli käynyt myös mun tutulle, ettei pystyneet tekemään tarjousta.

Siis oliko heillä liike täysi? Olitko buukannut tuon ajan? En tiiä, miten toimii. Itse käytän Kumpulan Helmeä. Ei oo koskaan tarvinnut pettyä.

Vierailija
122/124 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt, että kiinteistönvälittäjä piiskaisi tylysti teitä puunaamaan ja korjaamaan kämppää ja sen jälkeen sä, asunnonomistaja, saisit esim 30% kauppahinnasta??!! Et ikinä suostuisi siihen eikä kellekään tulis mieleen edes ehdottaa tuollaista riistoa.

No, Kidia toimii juuri noin. Ja te ootte säyseinä mukana juonessa. Annatte ryöstää itsenne. Not me.

Hyvin sanottu. Toihan se logiikka on,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Kumpulan Eemeli on ainakin toistaiseksi suunnattu alle kouluikäisten lasten vaatteille ja tavaroille. 

Ei minun tietääkseni ole mitenkään suunnattu niin. Ystäväni myi oikein hyvin siellä tokaluokkalaisen vaatteet ja tavarat. 

Mutta en ole nyt pariin kuukauteen käynyt, että jos tämä on joku uusi määrittely?

Muakin kiinnostaa, missä tällainen määrittely on? En ole itse törmännyt ja nähnyt myynnissä esim 10-vuotiaalle sopivia kokoja.

Vierailija
124/124 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt, että kiinteistönvälittäjä piiskaisi tylysti teitä puunaamaan ja korjaamaan kämppää ja sen jälkeen sä, asunnonomistaja, saisit esim 30% kauppahinnasta??!! Et ikinä suostuisi siihen eikä kellekään tulis mieleen edes ehdottaa tuollaista riistoa.

Hyvä pointti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi