Huomenna maalta Helsinkiin, vinkkejä?
Tulen siis huomenna Helsinkiin. Harvoin käyn ja silloinkin ihan ydinkeskustan kaupoilla. Nyt haluaisin laajentaa piiriäni. :)
Miten menisin esim. Silvoplee-ravintolaan? Olen kasvissyöjä ja tuota on kehuttu. Onko se niin hyvä?
Entä kivoja kirppu- tai tavallisia toreja ym? Pienet erikoisvaatekaupat kiinnostavat myös.
Tykkään kävellä, eli matka ei ole este. Ja jos uskaltaudun ratikkaan, voiko kännykällä ostaa lipun ja miten se tapahtuu?
Kiitos, jos joku viitsii maalaistolloa neuvoa! :)
Kommentit (46)
Minä ajaisin 10-ratikalla Pikku Huopalahteen. Jäisin pois Teboilin kohdalla ja kävisin syömässä Gurans -nimisessä nepalilaisessa ravintolassa. Sitten kävelisin Pikku Huopalahden puistossa olevan lahden jompaa kumpaa rantaa pitkin Paciuksenkaarelle ja siitä Munkkiniemen puistotielle. Munkkiniemen puistotietä eteenpäin kunnes tulee päässä ulkoilmakahvila,kahvit siinä tai jos vielä jaksaisin niin kävelisin Laajalahdentietä Cafe Torpanrantaan. Siitä sitten nelosratikalla keskustaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:44"]
Kaivarin Kanuuna kirppis on kiva ja sinne on mukava kävellä ihan keskustasta kun on pikkuliikkeitä matkan varrella. :) Kaboom! kirpparista pidän myös, Kampissa sijaitsee se.
[/quote]
Ap tuskin muualta tulevana tietää, mikä on "kaivari" ja etenkään jonkub kirppiksen sijaintia, jos et kerro.
[/quote]
Siis kirpparin nimi on "Kaivarin Kanuuna". Sijaitsee Kaivopuistossa, joka on viimeinen maa-alue ennen Tallinnaa.
Oletko vain yhden päivän? Emma Salokoski taitaa esiintyä Lintsillä klo 18, mutta tarkista vielä. Kahvila Regatta on kiva, ja samalla voi katsella melojia. On lähellä Sibelius-monumenttia. Käpylässä on kuuluisa lippakioski, katso Facebookista Käpylän kiska.
Kehäradan avajaiset rautatieasemalla! ;)
Keltaisen Ruusun takahuone. Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:27"]Koko Itä-Helsinki No-Go-Zonea, riski rikoksen uhriksi joutumiselle erittäin suuri. Alueita tulee vältellä viimeiseen asti.
[/quote]
Oot kattonu liikaa leffoja tai sinulla on erittäin vilkas mielikuvitus. Asutko itse jossain mummolähiössä?