Mitä mieltä, jos joku ostaa sinulle esim. synttärilahjan kirpputorilta?
Kommentit (27)
Toivon, ettei kukaan osta minulle mitään aineellista lahjaa tai muutakaan. Tavarataivas on nähty. Mielummin laittavat ne rahat , luonnon, lasten tai eläinten auttamiseen. Jos siis kysyvät lahjatoiveita itseltäni etukäteen.
Järkevä ihminen, kierrätys kunniaan!
En halua enkä tarvitse tavaralahjoja. Oli ostettu mistä tahansa.
Kun täytin 21 vuotta oli viimeiset syntymäpäiväni. En juhli syntymäpäiviäni ja ihan kohta olen 69v. Joten en saa lahjojakaan.Toisalta minulla on kaikki mitä itse tarvitsen. En osaa kysymys vastata.
Ylipäätään ei nykyään pitäisi enää ostella toisille mitään tavaralahjaa. Ellei ole erikseen sovittu näin lahjan saajan kanssa. Se, että sen turhan tavaran ostaa vieläpä kirpputorilta, on ihan älytöntä. Jonkun toisen ihmisen vanhaa, käytettyä ja kulunutta. Kuka ihme sellaisella tavaralla mitään tekee? Jälleen kuitenkin, on ihan eri asia, jos tietää, että lahjan saaja arvostaa kirppiskamaa ja on esim. etsinyt jo pitempään jotain tiettyä juttua.
Minulle ei merkkaisi mitään, että joku vanha tavara on joku ihme desing. En halua sellaista uutenakaan.
"Mitä mieltä, jos joku ostaa sinulle esim. synttärilahjan kirpputorilta?"
No sitä mieltä, että se joku ei sitten arvosta minua hevonpas*an vertaa.
Ilahtuisin. Suosin nimittäin itsekin hankinnoissani käytettyä tavaraa. Jos lahjanantaja tietäisi tästä, niin lahjan hankkiminen käytettynä kertoisi hänen ottavan minun makuni huomioon lahjan valinnassa.