Hämmennyin, alusvaatekuvan nainen on kaunis ja hoikka, mutta
Arvaatteko ikänsä?
Siis tämä jolla pitkät, valkoiset/vaaleat hiukset.
https://ivalo.com/collections/women-underwear/products/lace-bralette-to…
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Jos 54 perustuu kotisivuihin, niin milloinkahan ne on viimeksi päivitetty.
Jos haet Shama Persson född, niin löydät syntymävuoden 1967.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuli juuri samanlaisia arvauksia kuin itselläni oli kuvat ekan kerran nähdessäni. 60-72 v.
Nainen ON siis kaunis, ja toki saa olla mainoksissa vanhempiakin naisia, ei se ollut pointti, miten joku sai väännettyä tämän näin 🤦🏼♀️
Nainen on 54-vuotias.
Ap
Mistä tiedät, että on vain 54?? Siis näyttää todella paljon vanhemmalta 😱
Siis jatkan vielä, että en todellakaan usko, että ois vain 54. Mä olen kohta 5-kymppinen ja mulla ei ole vielä yhtään ryppyinen kaula. Varsinaisia ryppyjä ei ole kasvoissa vielä ollenkaan, vaikka kasvonpiirteet alkavatkin jo taipua maata kohti. Eikä ole missään kohtaa kehoa tuollaista ohutta ryppyistä ihoa. Mun äidillä on tuollaista ihoa jo. Malli on takuulla yli kuudenkymmenen ja reilusti.
Sehän on geeneistä, omista tavoista ja ympäristöstä kiinni. Mun äiti on noin 80, ja iho näyttää paljon sileämmältä kuin tuolla naisella. Ei ole koskaan ottanut aurinkoa tai tupakoinut. Näyttää hyvältä siksikin, että hoitajat ahkerasti rasvaavat ja hoitavat ihoa. Mulla on yhtä vähän ryppyjä, mutta iho heikompi kuin äidin, koska olen ottanut aurinkoa ja joskus polttanutkin. En myöskään jaksa hoitaa vartalon ihoa niin perusteellisesti.
Minunkaan 80+ isoäidilläni ei ole ryppyjä naamassa ja iho rusottaa edelleen terveen näköisenä, mutta hän on silti vanhuksen näköinen.
Ja aloituksen alusvaatemalli ei näytä vanhukselta, vaan työikäiseltä ihmiseltä.
Rypyt ei tuohon iän olemukseen liity.
Todennäköisesti nuorena maistunut tupakka, aurinko ja alkoholi. Myös paino todennäköisesti vaihdellut. Maha ja kaula näyttää, että painoa on pudonnut joskus reilummin. Tissit muokattu eli kohotettu. Naamassa fillereitä. Mutta ihan nätti. Ikäistään vanhemman näköinen, mutta ei niin pahasti kuin nelikymppinen kristiina komulainen.
Aurinkoa minäkin veikkaan 'syylliseksi' jos todella on vasta 54.
Itse olen 51 ja huomaan juuri minunikäisissäni, että ulkoilmaelämä alkaa näkyä monella kasvoissa. Nämä ovat juuri niitä kaikin tavoin muuten hyvin säilyneitä - hoikkia ja sporttisia, jotka pitävät huolta itsestään ja terveistä elintavoista. Itse olen ollut huono ulkoilemaan ja olen naamasta säilynyt nuorempana. Ylipainoa on reippaasti, joten ei kauheasti lohduta nämä paremmin säilyneet kasvot.
Olin muutaman vuoden sellaisessa työssä, missä ollaan paljon ulkona ja tuntui että ensimmäisenä kesänä vanhenin naamasta enemmän kuin edellisen viiden vuoden aikana.
feikki, Ikä lihottaa kaikki,palstan totuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuli juuri samanlaisia arvauksia kuin itselläni oli kuvat ekan kerran nähdessäni. 60-72 v.
Nainen ON siis kaunis, ja toki saa olla mainoksissa vanhempiakin naisia, ei se ollut pointti, miten joku sai väännettyä tämän näin 🤦🏼♀️
Nainen on 54-vuotias.
Ap
No eikä näytä TODELLA PALJON vanhemmalta.
Menee taas ihan yli täällä nää jutut :DMuistatteko kun tänne vasta linkattiin se juttu suomalaista keskivertonaisista eli jotain 163cm/73kg vai mitä ne olikaan, siinä oli todellisuutta.
Tällä palstalla Sofia on 40+ näköinen, Martina näyttää mummolta jne. eli olisi hauska nähdä miltä mammat itse näyttävät :D
IRL kun harvemmin näkee missään ketään kovin nuoren näköistä keski-ikäistä.
No kyllä vaan näyttää. Nyt kun tuo syntymävuosikin mainittiin, niin tajusin että kuinka paljon tosiaan. Mun ex (nainen siis) on syntynyt samana vuonna ja tuo malli kyllä näyttää siltä, että voisi olla vaikka exäni äiti. (Ja olen itsekin nainen, ni ei tarvi alkaa suolaamaan ällönä äijänä tän kommentin vuoksi)
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoa minäkin veikkaan 'syylliseksi' jos todella on vasta 54.
Itse olen 51 ja huomaan juuri minunikäisissäni, että ulkoilmaelämä alkaa näkyä monella kasvoissa. Nämä ovat juuri niitä kaikin tavoin muuten hyvin säilyneitä - hoikkia ja sporttisia, jotka pitävät huolta itsestään ja terveistä elintavoista. Itse olen ollut huono ulkoilemaan ja olen naamasta säilynyt nuorempana. Ylipainoa on reippaasti, joten ei kauheasti lohduta nämä paremmin säilyneet kasvot.
Olin muutaman vuoden sellaisessa työssä, missä ollaan paljon ulkona ja tuntui että ensimmäisenä kesänä vanhenin naamasta enemmän kuin edellisen viiden vuoden aikana.
Kaikki ulkoilmaihmiset vanhentuu naamasta nopeasti. Purjehtijat, surffaajat ja talvilaji-intoilijat pahiten. Ja ulkotyöntekijät, puutarhurit yms.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on 54-vuotias.
Ap
No huhhuh, on varmaan ottanut hieman aurinkoa...
Luinkin nyt silmäillen läpi tuon linkatun artikkelin. Hänellä on ollut rankka ja vaikea elämä, ihan mahtavaa että on saanut kuin uuden alun ja mallinura urkeni harmaista hiuksista <3 Hänhän on todella kaunis nainen, ja jos oikein ymmärsin, nyt myös sinut itsensä kanssa ja vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on 54-vuotias.
Ap
No eikä näytä TODELLA PALJON vanhemmalta.
Menee taas ihan yli täällä nää jutut :DMuistatteko kun tänne vasta linkattiin se juttu suomalaista keskivertonaisista eli jotain 163cm/73kg vai mitä ne olikaan, siinä oli todellisuutta.
Tällä palstalla Sofia on 40+ näköinen, Martina näyttää mummolta jne. eli olisi hauska nähdä miltä mammat itse näyttävät :D
IRL kun harvemmin näkee missään ketään kovin nuoren näköistä keski-ikäistä.No kyllä vaan näyttää. Nyt kun tuo syntymävuosikin mainittiin, niin tajusin että kuinka paljon tosiaan. Mun ex (nainen siis) on syntynyt samana vuonna ja tuo malli kyllä näyttää siltä, että voisi olla vaikka exäni äiti. (Ja olen itsekin nainen, ni ei tarvi alkaa suolaamaan ällönä äijänä tän kommentin vuoksi)
Eli siis malli on mielestäsi 70+ ikäisen näköinen, yeah right.
Terveet mielikuvat sulla.
Ehkä se vaan järkyttää, kun kyse on mallista. Luultavasti iho on ohutta runsaan auringonottamisen jäljiltä. Jos mietin vaikka omaa äitiäni, joka on 55v., niin ei häntä kyllä voisi mihinkään alusvaatemalliksi laittaa ja ryppyjä on.
Outo dilemma, jota en osaa selittää itselleni. Pidin n. 65-70 v. ja kun miehen liskoaivoni heti otti kantaa potentiaaliseen kiinnostavuuteen seksikumppanina, niin vihreää näytti. Tuo tieto, että ikä onkin 54 v aiheutti uudelleen arvion. Tulos oli erilainen. En osaa selittää... En ole mikään ikäfetisisti mihinkään suuntaan.
Silmiäluomet on selvästi operoitu, samoin kasvoja .
Vierailija kirjoitti:
Lapsia synnyttämättömän rinnat ovat kauniit vielä vanhanakin, tämän olen todennut moneen kertaan.
Höpsistä, kaksi lasta, molempia imettänyt reilun vuoden, eikä rinnoissa ole mitään vikaa. Täyteläisemmät (onneksi) ovat kuin kuvan naisella, kovasti kehuja saan. Jopa gynekologini sanoo aina, että rintani on helppo tutkia kun ei ole rasvaa, pelkkä rintakudosta. Ikää rinnoillani himpun verran yli 60.
Mikä tärkeintä, rintani olivat erinomaiset maidontuottajat.
Näyttää n 70 vuotiaalta. Vartalon iho on kyllä aika hyvä, mutta kaula paljastaa että ikää on enemmänkin kuin 54v. Ei itselläni ollut kaula tuon näköinen vielä tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Outo dilemma, jota en osaa selittää itselleni. Pidin n. 65-70 v. ja kun miehen liskoaivoni heti otti kantaa potentiaaliseen kiinnostavuuteen seksikumppanina, niin vihreää näytti. Tuo tieto, että ikä onkin 54 v aiheutti uudelleen arvion. Tulos oli erilainen. En osaa selittää... En ole mikään ikäfetisisti mihinkään suuntaan.
Tää menee off topic, mutta tuli heti mieleen yks oma kokemus nuoruudesta.
Olin 22 v. ja baarissa. Tykkäsin tällöin pukeutua jalkupukuihin jne, näytin varmaan yli kolmekymppiseltä. Yksi nuori mies haki selvästi innostuneena mut tanssiin, flirttaili räikeästi ja kuiskasi sitten korvaani "ootko sä kuinka paljon mua vanhempi, mä oon 21" ja kun vastasin että vuoden, miehen naama venähti pettymyksestä ja kiinnostus lopahti siihen. 🤔😆
Kaunis nainen, mutta itsekin luulin noin 70-vuotiaaksi. Ihotyypistähän tuo rypistyminen on pitkälti kiinni. Ohut iho ja aurinko tuo enemmän ryppyjä. Itselläni on tuollainen elefantin paksu iho, niin ei rypisty. Ja aurinkoa en voi ottaa, en ole koskaan ottanut, joten en ainakaan vanhemmalta näytä kuin ikäni.
Eli siis jos tuon näköinen nainen tulisi vaatteet päällä toimistolle, niin luulisitte joksikin vanhainkodista karanneeksi vanhukseksi tai eläkeläiseksi joka on tullut jostain syystä paikalle pyörimään?
Itse olettaisin työikäiseksi, työasioissa paikalle tulevaksi naiseksi.
En tiedä miltä 54-vuotiaan pitäisi näyttää, mutta jos joku näyttää esim. kuusi vuotta ”ikäistään vanhemmalta”, niin eipä se mitenkään ihmeellinen tilanne ole.
https://www.instagram.com/p/CZWVZzgMsmG/?utm_medium=copy_link
Palstalaisten käsitys 70-80-vuotiaasta, LOL.
Olisi kyllä _todella_ mielenkiintoista nähdä miltä itse näytätte, että mikä se standardi keski-ikäisen näköinen, työelämän loppupäässä olevan ihmisen ulkonäkö on.
On se näköjään 😱 On tainnut sit elää todella huonosti nuorempana.
https://www.expressen.se/damernasvarld/livsstil/intervju/shama-persson-…