Hämmennyin, alusvaatekuvan nainen on kaunis ja hoikka, mutta
Arvaatteko ikänsä?
Siis tämä jolla pitkät, valkoiset/vaaleat hiukset.
https://ivalo.com/collections/women-underwear/products/lace-bralette-to…
Kommentit (175)
No tuli juuri samanlaisia arvauksia kuin itselläni oli kuvat ekan kerran nähdessäni. 60-72 v.
Nainen ON siis kaunis, ja toki saa olla mainoksissa vanhempiakin naisia, ei se ollut pointti, miten joku sai väännettyä tämän näin 🤦🏼♀️
Nainen on 54-vuotias.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan noin 60 v
Kuuleppa , 60-vuotiaalla on vielä ihan nuorekas iho, ei noin kuivunu. Hän on ainakin 70-vuotias.
On vanhempi leidi selvästikin kyseessä, kaulan ihosta pystyy päättelemään. Silikonit melko varmasti, tuskin kenelläkään seitsemänkymppisellä on luonnostaan tuon näköisiä tissejä. Kuvan tapaus todennäköisesti synnyttänyt joskus, ihan napaa katsomalla pystyy tämän päättelemään. Eli silläkin perusteella sanoisin, että on silikonit.
Viehättävän ja miellyttävän oloinen ihminen kyllä.
Oot vissiin kyseisellä firmalla töissä? Ovela mainoskikka ihmetellä täällä.
Vierailija kirjoitti:
No tuli juuri samanlaisia arvauksia kuin itselläni oli kuvat ekan kerran nähdessäni. 60-72 v.
Nainen ON siis kaunis, ja toki saa olla mainoksissa vanhempiakin naisia, ei se ollut pointti, miten joku sai väännettyä tämän näin 🤦🏼♀️
Nainen on 54-vuotias.
Ap
Mistä tiedät, että on vain 54?? Siis näyttää todella paljon vanhemmalta 😱
Vierailija kirjoitti:
Nainen on 54-vuotias.
Ap
Et kai nyt valehtele? Itse olen 59-vuotias ja en ole 70-vuotiaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia synnyttämättömän rinnat ovat kauniit vielä vanhanakin, tämän olen todennut moneen kertaan.
Tuolla naisella on kylläkin monta lasta, on kuuluisan Yogagirlin äiti ja muistaakseni aika nuori.
Oisko reilu 50v. Ruotsalainen nainen, aurinko ja tupakka siis ehkä maistunut, mutta nätimpi kuin monet ikäisensä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on 54-vuotias.
Ap
Siis jatkan vielä, että en todellakaan usko, että ois vain 54. Mä olen kohta 5-kymppinen ja mulla ei ole vielä yhtään ryppyinen kaula. Varsinaisia ryppyjä ei ole kasvoissa vielä ollenkaan, vaikka kasvonpiirteet alkavatkin jo taipua maata kohti. Eikä ole missään kohtaa kehoa tuollaista ohutta ryppyistä ihoa. Mun äidillä on tuollaista ihoa jo. Malli on takuulla yli kuudenkymmenen ja reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on 54-vuotias.
Ap
Siis jatkan vielä, että en todellakaan usko, että ois vain 54. Mä olen kohta 5-kymppinen ja mulla ei ole vielä yhtään ryppyinen kaula. Varsinaisia ryppyjä ei ole kasvoissa vielä ollenkaan, vaikka kasvonpiirteet alkavatkin jo taipua maata kohti. Eikä ole missään kohtaa kehoa tuollaista ohutta ryppyistä ihoa. Mun äidillä on tuollaista ihoa jo. Malli on takuulla yli kuudenkymmenen ja reilusti.
Auringossa oleskelu vanhentaa.
70-80 veikkaisin, ällöttää että pimppikarvat on pitänyt leikellä 😪
Aurinkoa on otettu ihan hulluna ja naamaa kiristetty, jos tuo on 54-vuotiaan kaula.
En kyllä tiedä ketään 70-vuotiasta, joka näyttäisi tuolta :D
Naurettavia taas nää jutut täällä.
Vierailija kirjoitti:
70-80 veikkaisin, ällöttää että pimppikarvat on pitänyt leikellä 😪
Et tiedä ketään tuon näköistä 70-80-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on 54-vuotias.
Ap
Sehän on geeneistä, omista tavoista ja ympäristöstä kiinni. Mun äiti on noin 80, ja iho näyttää paljon sileämmältä kuin tuolla naisella. Ei ole koskaan ottanut aurinkoa tai tupakoinut. Näyttää hyvältä siksikin, että hoitajat ahkerasti rasvaavat ja hoitavat ihoa. Mulla on yhtä vähän ryppyjä, mutta iho heikompi kuin äidin, koska olen ottanut aurinkoa ja joskus polttanutkin. En myöskään jaksa hoitaa vartalon ihoa niin perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on 54-vuotias.
Ap
No eikä näytä TODELLA PALJON vanhemmalta.
Menee taas ihan yli täällä nää jutut :D
Muistatteko kun tänne vasta linkattiin se juttu suomalaista keskivertonaisista eli jotain 163cm/73kg vai mitä ne olikaan, siinä oli todellisuutta.
Tällä palstalla Sofia on 40+ näköinen, Martina näyttää mummolta jne. eli olisi hauska nähdä miltä mammat itse näyttävät :D
IRL kun harvemmin näkee missään ketään kovin nuoren näköistä keski-ikäistä.
Jos 54 perustuu kotisivuihin, niin milloinkahan ne on viimeksi päivitetty.
noin 72v