Hämmennyin, alusvaatekuvan nainen on kaunis ja hoikka, mutta
Arvaatteko ikänsä?
Siis tämä jolla pitkät, valkoiset/vaaleat hiukset.
https://ivalo.com/collections/women-underwear/products/lace-bralette-to…
Kommentit (175)
Mulla on ton verran helttaa ja ikää rohkeet 50. Kaunis ihminen. Sanon 55
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CZWVZzgMsmG/?utm_medium=copy_link
Palstalaisten käsitys 70-80-vuotiaasta, LOL.
Olisi kyllä _todella_ mielenkiintoista nähdä miltä itse näytätte, että mikä se standardi keski-ikäisen näköinen, työelämän loppupäässä olevan ihmisen ulkonäkö on.
Kyllähän ihmiset "työuran loppupäässä" (54-vuotiaalla on vielä 10 vuotta jäljellä) ovat hyvinkin tutuiksi tulleet, kun itse olen täsmälleen samanikäinen ystävineni. Toisia elämä on kohdellut hyvin, toisia huonosti, ja sitten on vielä geenit. Kaunis voi olla, vaikka olisi ikäistään vanhemman näköinen kuten tämä nainen on. Ihon rypistyminen vaikuttaa aika paljon siihen miten vanhana pidetään mutta vielä enemmän vaikuttaa pukeutumistyyli.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä _todella_ mielenkiintoista nähdä miltä itse näytätte, että mikä se standardi keski-ikäisen näköinen, työelämän loppupäässä olevan ihmisen ulkonäkö on.
Katso sen kaulaa. Malleilla on puolet naamasta täyteaineita ja botoksia joten sen varaan ei voi paljon laskea miltä kasvot näyttää. Mutta onko tuo sinun mielestä oikeasti 54-vuotiaan kaula. Olen pari vuotta häntä nuorempi ja kaulani on lähes rypytön. Pieni vaakasuora viiva löytyy ja iho ei ole enää nuoren, mutta aivan eri kaliiberia kuin tuolla mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihme saivartelua.
TOKIHAN nainen on vielä nuori (no nuorempi kuin 70-80 v,) joten tietysti ilmeet, eleet, ryhti, olemus muuten ON nuorekkaampi kuin kasikymppisellä.
Mutta aloituksessa KYSE oli nimenomaan näistä alusvaatekuvista, ja siitä millsinen käsitys ihmisillä on about 5-kymppisistä. Selkeästi enemmistö minun lisäkseni piti naista ulkoisesti huomattavastikin vanhemman näköisenä. Siis kuvien perusteella. Alusvaatteissa.
SE oli pointti. Ei se miltä nainen livenä vaikuttaisi vaatteet päällä vastaantullessa tms.
Plus ota huomioon, miltä nainen näyttäisi JOS naamaa ei olisi täytetty, kasvoja on selkeästi käsitelty, iho on täysin eriparia vartalon ihon kanssa. Ja se on siis ok, saa tehdä naamalleen mitä haluaa, mutta ilman täytteitä ja kiristyksiä/mesolankoja/whatever näyttäisi varmasti vielä enemmän vanhemmalta ja ikäarvio kuvien perusteella olisi noussut.
Ja kyllä, kaikki vanhenevat, se on ok, en yritä mitenkään mollata kyseistä mallia, tai vanhempia naisia, hän on kaunis. Enkä itsekään ole mikään tyttönen enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos tuon näköinen nainen tulisi vaatteet päällä toimistolle, niin luulisitte joksikin vanhainkodista karanneeksi vanhukseksi tai eläkeläiseksi joka on tullut jostain syystä paikalle pyörimään?
Itse olettaisin työikäiseksi, työasioissa paikalle tulevaksi naiseksi.En tiedä miltä 54-vuotiaan pitäisi näyttää, mutta jos joku näyttää esim. kuusi vuotta ”ikäistään vanhemmalta”, niin eipä se mitenkään ihmeellinen tilanne ole.
Samaa mieltä, että helposti heittää ikä kymmenkunta vuotta suuntaan tai toiseen, mutta pukeutumistyyli vaikuttaa vielä enemmän. Voisin pitää tätä naista työikäisenä, jos hänellä olisi sellaiset vaatteet päällä, mutta jos olisi vaikkapa yöpaidassa, niin sitten veikkaisin eläkeikäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä _todella_ mielenkiintoista nähdä miltä itse näytätte, että mikä se standardi keski-ikäisen näköinen, työelämän loppupäässä olevan ihmisen ulkonäkö on.Katso sen kaulaa. Malleilla on puolet naamasta täyteaineita ja botoksia joten sen varaan ei voi paljon laskea miltä kasvot näyttää. Mutta onko tuo sinun mielestä oikeasti 54-vuotiaan kaula. Olen pari vuotta häntä nuorempi ja kaulani on lähes rypytön. Pieni vaakasuora viiva löytyy ja iho ei ole enää nuoren, mutta aivan eri kaliiberia kuin tuolla mallilla.
En tiiraile kenenkään kaulaa, ei kiinnosta sellainen.
Katson kokonaisuutta ja olemusta. Ihmisen tapaa olla.
Hyvin säilynyt eläkeläinen noin 70 vuotias. On varmaan ollut nuorempana lapsenkasvoinen.
Rinnat muuttuu poikimisen seurauksena,fakta!
Ei saa näyttää noin vanhoja, se on rumaa!
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti nuorena maistunut tupakka, aurinko ja alkoholi. Myös paino todennäköisesti vaihdellut. Maha ja kaula näyttää, että painoa on pudonnut joskus reilummin. Tissit muokattu eli kohotettu. Naamassa fillereitä. Mutta ihan nätti. Ikäistään vanhemman näköinen, mutta ei niin pahasti kuin nelikymppinen kristiina komulainen.
Ohoh, no onpas kyllä. En ois ikinä uskonut, olen aina kuvitellut hänen olevan itseäni 10-15 vuotta vanhempi, mut onkin nuorempi. Syntynyt 1978. https://www.myspeaker.fi/wp-content/uploads/2021/10/SUSKI-UK-toukokuu-2…
Toinen jota ihmettelen, on Hanna Pakarinen. En katso telkkaria juuri koskaan, mut nyt näin vilauksen jossain kyläpaikassa ja järkytyin. Oletin hänen olevan ihan nuori likka vielä, mut ihan säikähdin kun olikin ihan keski-ikäisen näköinen jo. Tosin hällä ilmeisesti terveydenkin kanssa onelmia painon ym. vuoksi. Ja vaikuttaa varmaan asiaan, että siitä on aika pitkä aika kun hän Idolsin voitti, enkä mä juurikaan seuraile julkkisten elämää :D
Ihanaa kun kaiken ikäisiä naisia on malleina! Nainen on kaunis kaiken ikäisenä.
Aurinko tekee kyllä valtavan eron. Myin aiemmin kosmetiikkaa ja usein tuli vastaan semmoisia varakkaita, paljon ulkomailla reissanneita oikein tyylikkäitä ja ruskettuneita leidejä, joiden iho oli tosi ryppyinen jo tuossa viidenkympin jälkeen, vaikka todellakin on hoidettu kalliilla ryppyvoiteilla. Sitten joku perusvoiteella naamaansa rasvaava tavistantta saattaa olla ihmeen rypytön paljon vanhanakin. Joskus joku esittelijä näytti vertailukuvan ikääntyneistä kaksosista, joista toinen oli ollut maatilallinen ja toinen konttoristi, ero oli valtava.
Vierailija kirjoitti:
Outo dilemma, jota en osaa selittää itselleni. Pidin n. 65-70 v. ja kun miehen liskoaivoni heti otti kantaa potentiaaliseen kiinnostavuuteen seksikumppanina, niin vihreää näytti. Tuo tieto, että ikä onkin 54 v aiheutti uudelleen arvion. Tulos oli erilainen. En osaa selittää... En ole mikään ikäfetisisti mihinkään suuntaan.
Eli kaunis ja vanhan eli ikäisensä (oletus meni siis väärin) näköinen herätti enemmän kiinnostusta kuin täsmälleen yhtä kaunis (kun on sama henkilö) nuorempi, mutta ikäistään vanhemman näköinen.
Eli jos tapaa kauniin ja viehättävän ihmisen, niin ikää ei kannata kysyä. No win siinä. ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti nuorena maistunut tupakka, aurinko ja alkoholi. Myös paino todennäköisesti vaihdellut. Maha ja kaula näyttää, että painoa on pudonnut joskus reilummin. Tissit muokattu eli kohotettu. Naamassa fillereitä. Mutta ihan nätti. Ikäistään vanhemman näköinen, mutta ei niin pahasti kuin nelikymppinen kristiina komulainen.
Ohoh, no onpas kyllä. En ois ikinä uskonut, olen aina kuvitellut hänen olevan itseäni 10-15 vuotta vanhempi, mut onkin nuorempi. Syntynyt 1978. https://www.myspeaker.fi/wp-content/uploads/2021/10/SUSKI-UK-toukokuu-2…
Toinen jota ihmettelen, on Hanna Pakarinen. En katso telkkaria juuri koskaan, mut nyt näin vilauksen jossain kyläpaikassa ja järkytyin. Oletin hänen olevan ihan nuori likka vielä, mut ihan säikähdin kun olikin ihan keski-ikäisen näköinen jo. Tosin hällä ilmeisesti terveydenkin kanssa onelmia painon ym. vuoksi. Ja vaikuttaa varmaan asiaan, että siitä on aika pitkä aika kun hän Idolsin voitti, enkä mä juurikaan seuraile julkkisten elämää :D
Harmaa tukka on muodikas, mutta vanhentaa roimasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä _todella_ mielenkiintoista nähdä miltä itse näytätte, että mikä se standardi keski-ikäisen näköinen, työelämän loppupäässä olevan ihmisen ulkonäkö on.Mitä ihme saivartelua.
TOKIHAN nainen on vielä nuori (no nuorempi kuin 70-80 v,) joten tietysti ilmeet, eleet, ryhti, olemus muuten ON nuorekkaampi kuin kasikymppisellä.Mutta aloituksessa KYSE oli nimenomaan näistä alusvaatekuvista, ja siitä millsinen käsitys ihmisillä on about 5-kymppisistä. Selkeästi enemmistö minun lisäkseni piti naista ulkoisesti huomattavastikin vanhemman näköisenä. Siis kuvien perusteella. Alusvaatteissa.
SE oli pointti. Ei se miltä nainen livenä vaikuttaisi vaatteet päällä vastaantullessa tms.
Plus ota huomioon, miltä nainen näyttäisi JOS naamaa ei olisi täytetty, kasvoja on selkeästi käsitelty, iho on täysin eriparia vartalon ihon kanssa. Ja se on siis ok, saa tehdä naamalleen mitä haluaa, mutta ilman täytteitä ja kiristyksiä/mesolankoja/whatever näyttäisi varmasti vielä enemmän vanhemmalta ja ikäarvio kuvien perusteella olisi noussut.
Ja kyllä, kaikki vanhenevat, se on ok, en yritä mitenkään mollata kyseistä mallia, tai vanhempia naisia, hän on kaunis. Enkä itsekään ole mikään tyttönen enää.
Ap
Niin en tiedä, olen tavannut hänet livenä joten paha täysin objektiivisesti arvioida, mutta vaikka hän näyttääkin ehkä vähän vanhemmalta kuin moni 54-vuotias, niin ei hän nyt sentään minkään vanhuksen näköinen ole.
Ei edes montaa vuotta ”ikäistään vanhemman” näköinen.
Syö uskottavuutta tuollainen ääripäihin meneminen, että heti jos joku 54v ei ole varsinaisesti nuoren näköinen, niin sen on pakko olla sitten 70-80v eli kymmeniä vuosia vanhemman näköinen…
Tuo nainen on kyllä lempeämpi, lämpimämpi ja mukavampi kuin suurin osa palstalaisista, ja hänellä on hyvä elämä kaikesta huolimatta, joten tuskin häntä haittaa vaikka näyttääkin vähän vanhemmalta.
Eiköhän hän värjäisi tukkansa yms., jos haittaisi.
Ihan normaalia, että ikäarviot menee totaalisesti pieleen. Se ei vain useimmiten käy ilmi, jos näet kadulla ihmisen, et saa tietää hänen oikeaa ikäänsä.
Tämän tietävät kaikki, jotka näkevät ihmisen oikean iän työnsä takia. Jotkut ovat jopa 15 vuotta ikäänsä nuoremman näköisiä, toiset taas voivat olla jopa 20-25 vuotta vanhemman näköisiä. Ihan tavanomaista on erehtyä kymmenen vuotta jompaan kumpaan suuntaan. Isoin tekijä näissä on yleinen hyvinvointi eli seikat, mitkä vaikuttavat terveyteen, pukeutumiseen ja käytöstapaan. Kova elämä vanhentaa monellakin tavalla.
täti on 60-70 vee veikkaisin ...
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, että ikäarviot menee totaalisesti pieleen. Se ei vain useimmiten käy ilmi, jos näet kadulla ihmisen, et saa tietää hänen oikeaa ikäänsä.
Tämän tietävät kaikki, jotka näkevät ihmisen oikean iän työnsä takia. Jotkut ovat jopa 15 vuotta ikäänsä nuoremman näköisiä, toiset taas voivat olla jopa 20-25 vuotta vanhemman näköisiä. Ihan tavanomaista on erehtyä kymmenen vuotta jompaan kumpaan suuntaan. Isoin tekijä näissä on yleinen hyvinvointi eli seikat, mitkä vaikuttavat terveyteen, pukeutumiseen ja käytöstapaan. Kova elämä vanhentaa monellakin tavalla.
Kymmeniä ja taas kymmeniä viiskymppisiä ihmisiä elämässä tavanneena on vielä näkemättä nuo ikäistään 15 vuotta nuoremman tai 20-25 vuotta vanhemman näköiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko tekee kyllä valtavan eron. Myin aiemmin kosmetiikkaa ja usein tuli vastaan semmoisia varakkaita, paljon ulkomailla reissanneita oikein tyylikkäitä ja ruskettuneita leidejä, joiden iho oli tosi ryppyinen jo tuossa viidenkympin jälkeen, vaikka todellakin on hoidettu kalliilla ryppyvoiteilla. Sitten joku perusvoiteella naamaansa rasvaava tavistantta saattaa olla ihmeen rypytön paljon vanhanakin. Joskus joku esittelijä näytti vertailukuvan ikääntyneistä kaksosista, joista toinen oli ollut maatilallinen ja toinen konttoristi, ero oli valtava.
Tästähän on tämä kuuluisa kuva rekkakuskin naamasta. Toinen puoli ollut auringossa, toinen ei. https://www.cbsnews.com/news/trucker-accumulates-skin-damage-on-left-si…
https://www.instagram.com/tv/CYOuhGhDIDg/?utm_medium=copy_link
Perus eläkeläismummo, itse olen paljon nuoremman näköinen.