Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmennyin, alusvaatekuvan nainen on kaunis ja hoikka, mutta

Vierailija
16.02.2022 |

Arvaatteko ikänsä?
Siis tämä jolla pitkät, valkoiset/vaaleat hiukset.

https://ivalo.com/collections/women-underwear/products/lace-bralette-to…

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis no katsokaapas muita yli 5-kymppisiä julkkiksia. Esim. joku Sarah Jessica Parker on todella kuiva rotta ja aivan elähtänyt, hän on 56 vuotias ja näyttää aikalailla ikäiseltään. Vaan ei hänelläkään ole noin ryppyinen iho.

Sit esim. Halle Berry 55, Jennifer Aniston 53, Marisa Tomei 57 ja vaikka Jada Pinkett Smith 50 ja äitinsä Adrienne Banfield-Norris 68 vuotta, kuva tässä (kuvassa 64 vuotias) https://imagesvc.meredithcorp.io/v3/mm/image?url=https%3A%2F%2Fstatic.o…

jne jne. 

No nyt on oikeita tyyppejä mainittu.

Me palstan keski-ikäiset ja meidän läheiset ollaan tollasia kuin Jada, Jadan äiti ja Halle, eli tosissaan ihmetellään jos jollain on ryppy.

No onhan noita kotimaisiakin, tiedän vaan vähän huonosti julkkiksia. Toisesta aloituksesta muistin tosiaan Pippa Laukan, hänhän on 52-vuotias, eli käytännössä saman ikäinen kuin mainoksen malli.  Tai vaikka entinen Kata Kärkkäinen, nykyinen Katariina Souri 53-v. Nämä siis vertailun vuoksi kaikki, koska ovat saman ikäisiä. Ei siksi, että kaikkien pitäis näyttää nuorelta tai edes hyvältä koskaan, mutta heidät tiedämme ja voimme vertailla. Kun ei tänne nyt viitsi tuttujenkaan kuvia alkaa jakamaan.

Käytännössä saman ikäisiä? Kun on pari kymmentä vuotta eroa? Oonko minäkin 31-vuotias pippa laukan ikäinen?

Mitä sekoilet? Malli on 54 jaPippa 52.

Vierailija
162/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irstas kuva kun rummolla näkyy läpi!

Sun nakki taisi vähän turvota :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, voisiko olla, että myös ikääntyneemmät naiset käyttävät alusvaatteita?! !

Ja voisiko olla, että mainosmalli voisi siksi olla myös ikääntyneempi nainen!?

Pieni muistutus: ihan joka ikinen ihminen vanhenee - sinäkin.

Olisivat kyllä voineet silittää nuo alusvaatteet ennen kuvausta:D

Vierailija
164/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silarit, itsellä on niin tunnistan heti.

..tu että olet nolo:D Kumitissit naisella:D

Vierailija
165/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan 65-v.

Vierailija
166/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muokkaamaton kaunis nainen, iästä viis.

Miten niin muokkaamaton? Ihan hyvin on voitu tehdä vaikka allien poisto.

Vierailija
167/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuli juuri samanlaisia arvauksia kuin itselläni oli kuvat ekan kerran nähdessäni. 60-72 v.

Nainen ON siis kaunis, ja toki saa olla mainoksissa vanhempiakin naisia, ei se ollut pointti, miten joku sai väännettyä tämän näin 🤦🏼‍♀️

Nainen on 54-vuotias.

Ap

Mistä tiedät, että on vain 54?? Siis näyttää todella paljon vanhemmalta 😱

Siis jatkan vielä, että en todellakaan usko, että ois vain 54. Mä olen kohta 5-kymppinen ja mulla ei ole vielä yhtään ryppyinen kaula. Varsinaisia ryppyjä ei ole kasvoissa vielä ollenkaan, vaikka kasvonpiirteet alkavatkin jo taipua maata kohti. Eikä ole missään kohtaa kehoa tuollaista ohutta ryppyistä ihoa. Mun äidillä on tuollaista ihoa jo. Malli on takuulla yli kuudenkymmenen ja reilusti.

Minun ihoni tulee tuossa iässä näyttämään varmasti samalta. Stressi ja hormonit (lääkärin mukaan) muutti oman ihoni sellaiseksi ohueksi ryppyiseksi jo 40 vuotiaana.. Tuntuu aika raskaalta välillä kun ei tunne jotenkin ulkoisesti kuuluvan ikäistensä joukkoon.

N42

Vierailija
168/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä nainen on kaunis miksiköhän? Koska ei ole ylipainoinen.

Vierailija
169/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä ketjua. Olen itse 46-vuotias ja vaikka kaulassani vielä näy yhtään mitään ihon ollessa rentona, ihoa sormien väliin kurtistaessa kaulan rypyt tulevat esiin ja voin hyvin kuvitella että 10 vuoden päästä ja ehkä aiemminkin ne näkyvät jo koko ajan. Ja esimerkiksi 10 vuotta itseäni vanhemmalla ystävälläni näkyykin. Eikä siinä mitään. Olen vain aina kuvitellut meidän olevan ihan normaalisti ikääntyneitä enkä voi ymmärtää miten palstalaisten mielestä normaalisti kaularyppyjä näkyisi muka vasta 70-80 vuotiailla. Mutta kai nämä kommentit ovat sitten niiltä palstalaisilta joilta kysytään paperit alkossa vielä 60-vuotiainakin ja humble bragin & ilkeyden hienovarainen yhdistelmä on huippuunsa hiottu vuosien mittaisen palstailun aikana.

Vierailija
170/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vanhan tai nuoren naisen kuvaa esitellä julkisesti alusvaatteissa? Mennään intiimin rajan yli, mutta siihen on jo totuttu. Sitten kohdataan tämä tilanne, että "tasa-arvon vuoksi" vanhaakin naista pitää näyttää vähissä vaatteissa, vaikka vain granny-por non harrastajat pitävät näistä, sori vaan.

Toisekseen,  nuori vartalo on aina kauniimpi kuin kuihtuneempi. Ihan sama kukissa: tuore, freesi kukka on kaunis ja tuoksuva, mutta kuihtunut kukka on menettänyt näitä kauneusominaisuuksia.

Minusta vanhojen naisten ei pitäisi yrittää kisata nuorten kanssa fyysisestä kauneudesta ja seksikkyydestä, koska se ei onnistu. Mission impossible.

Vanhoilla naisilla pitäisi olla muita iän myötä tulleita henkisiä ominaisuuksia, jotka korvaavat tämän seksikkyyden. Esim. viisaus,lämpö, myötätunto, elämänkokemuksen myötä tullutta ymmärryskykyä ja empatiakykyä.

Naisen tärkeimpänä ominaisuutena meidän rappeutuneessa kulttuurissamme pidetään "hottiutta", mutta se on naisen kapasiteetin aliarviointia ja kapeuttamista.

Toisaalta mielipiteesi pitää sisällään, että kuihtuneisuuden kauneus ei pitäisi näkyä mainoksissa, että sen tarkoitus olisi olla hottia kuten nuorten alusvaatekuvat. Ehkä tarkoitus on vain markkinoida vanhoille naisille alusvaatteita eikä olla hot. 

Itse ajattelin, että tässä on kyse tuosta ilmiöstä ja sen vuoksi olin hämmästynyt, kun naisen iäksi kerrottiin 54.

Vanhan naisen kasvot voivat olla hyvin kauniit, jos henkilö on elänyt "kauniin" elämän, ottanut muut huomioon, rakastanut ihmisiä, ei joutunut viina-, seksi-  tai muuhun addiktioon.  Elämämme laadun voi lukea vanhana kasvoistamme. Ahneella ja itsekkään elämän eläneellä ihmisellä on rumat kasvot vanhana. Vanhan naisen kädet voivat olla kauniit, niissäkin voivat näkyä elämän jäljet kauniisti, puhuttelevasti.

Mutta ovatko kuihtuneet rinnat nimenomaan kauniit? Tai litteäksi valahtanut takapuoli? Suonikohjut?

Ei minusta, vaikka kuinka yhdenvertaisuus-ajattelussanne haluaisitte niin uskoa.

Elät kuin satujen maailmassa, rumat ovat pahoja ja kauniit hyviä. Hyvällä luonteella ei kyllä ole mitään tekemistä kauneuden säilymisen kanssa. Sairauksia ei voi kukaan valita tai onnettomuuksia, mitä voi sattua sinullekin. Oli päivän typerin mielipide kyllä tämä, ehkä koko kuukauden.

Taisit tajuta liian kirjaimellisesti tuon kauneus-sanan tuossa. Totta kai ns. rumalta näyttävät ihminen voi olla kaunis. Kauneus esim. vanhassa ihmisessä tulee esimerkiksi ryppyjen verkostosta, ilmeistä ja ennen kaikkea silmistä. Silmistä  näkyy hyvyys, itsekeskeisyys, julmuuskin.

Esimerkiksi suun linja muuttuu sen mukaan vanhetessa, hymyiletkö paljon, oletko iloisella mielellä, vai esim. tukahdutatko jotain tunteita jäykistämällä huulia. Minusta ollaan ihan harhateillä tässä meikkaamis-hössötyksessä, kun kuitenkin kauneimmillaan ihminen on luonnollisena ja vapautuneena.

Vierailija
171/175 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen!

Vierailija
172/175 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vanhan tai nuoren naisen kuvaa esitellä julkisesti alusvaatteissa? Mennään intiimin rajan yli, mutta siihen on jo totuttu. Sitten kohdataan tämä tilanne, että "tasa-arvon vuoksi" vanhaakin naista pitää näyttää vähissä vaatteissa, vaikka vain granny-por non harrastajat pitävät näistä, sori vaan.

Toisekseen,  nuori vartalo on aina kauniimpi kuin kuihtuneempi. Ihan sama kukissa: tuore, freesi kukka on kaunis ja tuoksuva, mutta kuihtunut kukka on menettänyt näitä kauneusominaisuuksia.

Minusta vanhojen naisten ei pitäisi yrittää kisata nuorten kanssa fyysisestä kauneudesta ja seksikkyydestä, koska se ei onnistu. Mission impossible.

Vanhoilla naisilla pitäisi olla muita iän myötä tulleita henkisiä ominaisuuksia, jotka korvaavat tämän seksikkyyden. Esim. viisaus,lämpö, myötätunto, elämänkokemuksen myötä tullutta ymmärryskykyä ja empatiakykyä.

Naisen tärkeimpänä ominaisuutena meidän rappeutuneessa kulttuurissamme pidetään "hottiutta", mutta se on naisen kapasiteetin aliarviointia ja kapeuttamista.

Toisaalta mielipiteesi pitää sisällään, että kuihtuneisuuden kauneus ei pitäisi näkyä mainoksissa, että sen tarkoitus olisi olla hottia kuten nuorten alusvaatekuvat. Ehkä tarkoitus on vain markkinoida vanhoille naisille alusvaatteita eikä olla hot. 

Itse ajattelin, että tässä on kyse tuosta ilmiöstä ja sen vuoksi olin hämmästynyt, kun naisen iäksi kerrottiin 54.

Vanhan naisen kasvot voivat olla hyvin kauniit, jos henkilö on elänyt "kauniin" elämän, ottanut muut huomioon, rakastanut ihmisiä, ei joutunut viina-, seksi-  tai muuhun addiktioon.  Elämämme laadun voi lukea vanhana kasvoistamme. Ahneella ja itsekkään elämän eläneellä ihmisellä on rumat kasvot vanhana. Vanhan naisen kädet voivat olla kauniit, niissäkin voivat näkyä elämän jäljet kauniisti, puhuttelevasti.

Mutta ovatko kuihtuneet rinnat nimenomaan kauniit? Tai litteäksi valahtanut takapuoli? Suonikohjut?

Ei minusta, vaikka kuinka yhdenvertaisuus-ajattelussanne haluaisitte niin uskoa.

Puhuin siis omasta kokemuksesta: kun maan vetovoima alkaa kutsua kudoksia lähelleen, täytyisi omistaa aika paljon aikaa treenille,että saisi esim. takapuolen pysymään pyöreänä. Minun elämässäni on tärkeämpiäkin asioita tällä hetkellä kuin takapuolen treenaaminen kuten äidin  kuolema, isän omaishoito jne. Tällaisia asioita tulee kuusikymppiselle eteen, kyllä silloin ulkonäköseikat jää toiseksi. Ainut, että jalkojen lihaksista aion pitää kiinni, koska niiden avulla säilytän liikuntakykyni.

Vierailija
173/175 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin! Sano mummo lumessa - nänneilleen.

Vierailija
174/175 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulleat rypistyy nätimmin.

aion itse vanhempana napata joitain ekstrakiloja.

Vierailija
175/175 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuli juuri samanlaisia arvauksia kuin itselläni oli kuvat ekan kerran nähdessäni. 60-72 v.

Nainen ON siis kaunis, ja toki saa olla mainoksissa vanhempiakin naisia, ei se ollut pointti, miten joku sai väännettyä tämän näin 🤦🏼‍♀️

Nainen on 54-vuotias.

Ap

Mistä tiedät, että on vain 54?? Siis näyttää todella paljon vanhemmalta 😱

Siis jatkan vielä, että en todellakaan usko, että ois vain 54. Mä olen kohta 5-kymppinen ja mulla ei ole vielä yhtään ryppyinen kaula. Varsinaisia ryppyjä ei ole kasvoissa vielä ollenkaan, vaikka kasvonpiirteet alkavatkin jo taipua maata kohti. Eikä ole missään kohtaa kehoa tuollaista ohutta ryppyistä ihoa. Mun äidillä on tuollaista ihoa jo. Malli on takuulla yli kuudenkymmenen ja reilusti.

Lihavilla ei näykään ryppyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi