Onko 75C kokoa omaavilla isot tissit?
Vai onko ne vielä pienet? Kuulin kun keskusteltiin asiasta, 75C on kuulemma pienitissinen.
Kommentit (72)
Minulla on 75C, näyttävät hyvin tasapainoisilta 161/55 kropassani. Keskikokoa, sanoisin.
Riippuu muuten vartalon mallista , mutta yleisesti c75 on isot rinnat väittäisin !
Kyllä ehdottomasti isot rinnat kyseessä. Itselläni on 75C ja olen saanut kuulla paljon positiivista kommenttia siitä että ne ovat ryhdikkäät pyöreät ja isot sekä pursuaa käsistä ja tulee näyttävä rintavakokin :)
Minulla on 65DD/E, eli ilmeisesti 75C on yksi rinnakkaiskoko? En pidä niitä erityisen isoina, mutta en ihan pieninäkään.
Jos on oikea koko, niin pienehköt/keskikokoiset.
Tosin ihminen joka käyttää tuota kokoa, on 80 prosentin todennäköisyydellä väärässä koossa, joten voivat olla isotkin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 07:49"]
No riippuu, kenen varressa roikkuu. Kai ne jollain 40 kiloisella on näyttävät ja 80 kiloisella mitättömät. Mun varressa ne olisi jo melko näyttävät, kun painoa on 55 ja vyötäröön on kapea.
[/quote]
40-kiloisen ei pidä olla lähelläkään 75-ympärystä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:19"]Keskikoko on tutkimusten mukaan nykyään 75D, joten on se vähän keskikokoa pienempi.
[/quote/....
Oliko sen tietyn liivivalmistajan tutkimus, joka käyttää vanity sizingiä, eli tuon "rinnaikkaiskokohan" on esim 85b.
Mulla oli pitkään 75C ja en kokenut todellakaan pieniksi, enkä liian suuriksi. Just passelit omaan makuun. Tosin koko oli aika rajamailla aina, 75C:hen ei meinannu mahtua kunnolla. (etenkin kun pieni kokoero on aina ollut rinnoissa) Ja kun painoa tuli hieman lisää, kokeilin noita "rinnakkaiskokoja" ei auttanut nekään. Sit päätin yleisten neuvojen vastaisesti et 75D:tä kokeilen ja jo on paremmat!
Jos painoa pudottais reilusti niin sit vois taas harkita 75C:hen palaamista. Mutta rehellisesti sanottuna, en huomaa että rinnat olisi kasvaneet juuri mitään, vaikka erikuppikokoa käytän.
Itselläni on liivien mallista riippuen tuo 75C tai rinnakkaiskoko 70D. Tärkeintä on se että itse pitää rinnoistaan sellaisina kuin on koska itse niiden rintojen kanssa elää. Mielestäni jokaisella on omaan kehoon nähden sopivat rinnat. Itselläni on välillä päivästä riippuen olo että rintani ovat hyvät ja kauniit ja huonoina päivinä olo että olisi kiva että ne olisi isommat. Se on niin kokijasta kiinni onko isot vai sopivat rinnat.
On 75C jo huomattava. Ainakin jos sellaiset ilmaantuu jo yläasteella. Varmasti erottuu joukosta.
Sanoisin että isohkot. Kyllä voi puhua rinnakkaiskoosta mutta koska kullekin on se sopiva voinee puhua siten että a on a ja b on br jne.Itellä ollut c75-kuppi nafti lukiosta saakka enkä mitenkään saisi päälleni tai tissejäni b kokoon tai toisaalta 70d jäisi hirveän tiukaksi.Laihtuessa tissit voi vähän kuihtua ja imettäessä kuppikoko kasvaa muutamalla kun tisseissä on desilitrakaupalla maitoa.Olkaa iloisia rinnoistanne.
Typerä kysymys.Isot tissit on sellaset jotka näyttää huomattavan isoilta.
Jos jonkun mielestä 75C on iso, niin sitten kyllä käyttää väärän kokosia liivejä. Minulla nimittäin on koko 70C tai 75C ja rintani ovat tosi pienet. Ketunneniksi näitä kutsuisin. Nuorena (kun rintani olivat kuitenkin saman kokoiset) käytin A-kuppia, mutta hoksasin C:n istuvan paljon paremmin (eikä edes ole sen tietyn liivikaupan liivejä, jossa kaikille laitetaan kauhean isot kupit).
No riippuu, kenen varressa roikkuu. Kai ne jollain 40 kiloisella on näyttävät ja 80 kiloisella mitättömät. Mun varressa ne olisi jo melko näyttävät, kun painoa on 55 ja vyötäröön on kapea.
[/quote]27 on 60 kg/173 cm ja rinnat ovat minimaaliset.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 07:52"]
[/quote]
sä oletkin pitkä. Sunkin rinnat voisi näyttää sopusuhtaisemmalta naisella, jonka mitat ovat esim 160 cm/50kg eikö?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 07:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 07:52"]
[/quote]
sä oletkin pitkä. Sunkin rinnat voisi näyttää sopusuhtaisemmalta naisella, jonka mitat ovat esim 160 cm/50kg eikö?
[/quote]
ja vielä toi 70c kuppi vastaa 75b kuppia. 75c on jo isompi. Mä käytän 70c kuppia ja 75c on jo selvästi liian iso.
Mun mielestä rintojen suuruus/pienuus riippuu aika paljon sen naisen koosta. Eli jos on vähän kookkaampi ja on 75C rinnat ne on pienet, koska näyttävät suhteessa pieniltä, mutta 155cm/45kg ne näyttävät jo aika isoilta.
Mulla kans 75C ja omasta mielestä ihan sopivan kokoiset.
Tämmöisenä 75 A kokoisena pitäisin kyllä jo 75 C tissejä isohkoina, eli kai se on suhteellista. Itse olen tosin vieläpä pitkä nainen eli tissejä ei juurikaan ole :D