Onko 75C kokoa omaavilla isot tissit?
Vai onko ne vielä pienet? Kuulin kun keskusteltiin asiasta, 75C on kuulemma pienitissinen.
Kommentit (72)
Mä olen 165/50 ja mulla on 75c tissit. Olen tyytyväinen, nämä käy mulle tosi hyvin kun olen aika pienikokoinen. Pienemmät ois aika itikanpistot ja isommat kauheet löllöt, jotka ois aina tiellä ja jotka aiheuttais kipuja selkään. Keskikokoiseksi näitä sanoisin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:37"]
40-kiloisen ei pidä olla lähelläkään 75-ympärystä.
[/quote]
Riippuu pituudesta ja vartalon mallista. 155-senttinen jokseenkin tasapaksulla voi hyvinkin olla.
[/quote]
Mä olen 157cm, 45kg ja 75D. Enkä kyllä ole tasapaksu, mulla on ihan sopivasti kapea vyötärökin.
Ei ole isot. Mulla on 70c eikä ole kummoisen kokoiset nämäkään.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:37"] 40-kiloisen ei pidä olla lähelläkään 75-ympärystä. [/quote] Riippuu pituudesta ja vartalon mallista. 155-senttinen jokseenkin tasapaksulla voi hyvinkin olla. [/quote] Mä olen 157cm, 45kg ja 75D. Enkä kyllä ole tasapaksu, mulla on ihan sopivasti kapea vyötärökin.
[/quote]
muista että voit liiviä valitessasi vähentää ainakin 5cm ympärysmitastasi. Eli jos olet rintojesi alta esim.76 cm (huom.tiukasti mitattuna!) niin liivin ympärys voi hyvin olla 70 tai pienempikin, koska se venyy. Riippuu vähän merkistä kuinka joustavia ovat. Liivien tuki tulee napakasta ympärysnauhasta.
Mulla on 70 tai 65 C ja oon tyytyväinen. Nää on just sopivat.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:37"] 40-kiloisen ei pidä olla lähelläkään 75-ympärystä. [/quote] Riippuu pituudesta ja vartalon mallista. 155-senttinen jokseenkin tasapaksulla voi hyvinkin olla. [/quote] Mä olen 157cm, 45kg ja 75D. Enkä kyllä ole tasapaksu, mulla on ihan sopivasti kapea vyötärökin.
[/quote]
Kokeileppa kokoa 70DD/E tai jopa 65-ympärystä ja samassa suhteessa isompaa kuppia.
T: 65-ympärystä käyttävä 60-kiloinen.
Minulla on tuonkokoiset liivit käytössä (ammattilainen katsonut koon ja sopivatkin hyvin). Olen 158 cm, 56 kg, kapea vyötärö, pienet rinnat mutta kestävyysurheilijana mulla on isosti rintakehää. 75C-koossa kupit ovat riittävän leveät, pienemmät kuppikoot jäävät kapeiksi ja tissit eivät mahdu kainaloiden puolelta kuppien sisään.
Eli oon oikeasti tosi pienirintainen, mutta näytän kyllä hyvin kehittyneen rintakehän ja litteän vatsan ansiosta kuitenkin melko rintavalta.
Kun keskikoko on 80c niin onhan nuo keskikokoa pienemmät
Itse käytän koon D75 liivejä ja rintani on mielestäni "normaalikokoiset" kroppaan nähden. Painan 53 kg. Kroppani on kuitenkin sen mallinen, että tissit ei näytä isoilta. Varmaan jos lantioni olisi kapeampi, niin rinnat näyttäisi isommilta.
No ne on vasta tissit joita voi alkaa sanomaan tisseiksi, mutta eivät ole isot
[/quote]
18 BMI:llä rinnanalusmitta n. 80-85 cm? Todellako?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 07:32"]Jos jonkun mielestä 75C on iso, niin sitten kyllä käyttää väärän kokosia liivejä. Minulla nimittäin on koko 70C tai 75C ja rintani ovat tosi pienet. Ketunneniksi näitä kutsuisin. Nuorena (kun rintani olivat kuitenkin saman kokoiset) käytin A-kuppia, mutta hoksasin C:n istuvan paljon paremmin (eikä edes ole sen tietyn liivikaupan liivejä, jossa kaikille laitetaan kauhean isot kupit). [/quote] ..... Sulla on siis A-kupin kokoiset. Ketunnenä-luonnehdintakin niihin sopii. Tuon 75c:n rinnakkaiskoko on esim 85 a.
[/quote]
Rinnakkaiskoko ei ole sama koko.
Tässä 70D-kokoisia rintoja (eli rinnakkaiskoko tuolle):
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=D&age=&brand=&sister_sizes=0&search=Search
Ja tässä 75D-kokoisia, eli yhtä isompia kuin 75C:
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=34&cup=D&age=&brand=&sister_sizes=0&search=Search
En pidä hirveän isoina näitäkään.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:52"]
Mun mielestä isohkot? 70B on jo ihan kiva koko. t.mies voisko joku luomu laittaa tuollaisista 65H tai vastaavista kuvan? Palstalla olen nähnyt aika usein maininnan tuollaisesta hyvin pienestä ympärysmitasta ja isosta kupista? Edestäpäin ja sivulta.
[/quote]
Mulla ois 70I eikä ikä paina jos kelpaa. Tuu kuvaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:40"]Pienet. A on olematon, B hyvin pieni ja C pieni. Iso alkaa vasta DD:stä eteenpäin.
[/quote]
Onko siis esim. 60DD iso?
Tää koko ketju taas kerran osoittaa sen, miten tietämättömiä ihmiset ovat kun puhutaan rintaliivien koosta.
Kyllä ne minusta oli ainakin isot jos ei peräti suuret, kun käytin tuota kokoa. Ikää oli sillon <20 v. Siitä on nyt aikaa vuosikymmeniä, on varmaan liivikoot siitä muuttuneet. Ei minun tyttärilleni ole enää se koko sopinut kuin ehkä 15-vuotiaana.
Täydellisten rintojen koko. Näyttävät, muttei liian suuret.