Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 75C kokoa omaavilla isot tissit?

Vierailija
29.06.2015 |

Vai onko ne vielä pienet? Kuulin kun keskusteltiin asiasta, 75C on kuulemma pienitissinen.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:37"]

40-kiloisen ei pidä olla lähelläkään 75-ympärystä.

[/quote]

Riippuu pituudesta ja vartalon mallista. 155-senttinen jokseenkin tasapaksulla voi hyvinkin olla.

Vierailija
62/72 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siitä minkä mallinen muuten olet. Kun olin itse nuori ja hoikka (ja tuon kokoiset tissit) niin sain jatkuvasti kommentteja isoista tisseistä. Nyt keski-ikäisenä ja keskivartalotukevana tissit näyttävät normikokoisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:19"]

Riippuu myös siitä minkä mallinen muuten olet. Kun olin itse nuori ja hoikka (ja tuon kokoiset tissit) niin sain jatkuvasti kommentteja isoista tisseistä. Nyt keski-ikäisenä ja keskivartalotukevana tissit näyttävät normikokoisilta.

[/quote]

Oletko käynyt mittauttamassa rintaliivikokosi? Yleensä lihotessa myös rinnat kasvavat, ainakin minulla. Oikean kokoiset liivit saavat ihmeitä aikaan, vaatteet istuvat paremmin ja vyötärö tulee esiin. 

Vierailija
64/72 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On isot

Vierailija
65/72 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä samaa kokoa ja keskikokoisiks sanon myös minä. Tyytyväinen oon. En tykkää isoista tisseistä, eikä mulle semmoset sovi ja ne häiritsee.

Vierailija
66/72 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni nää tuntuu isoltam ennen oli 70B mutta kun lihosin niin 75E ja sit ku laihuin ni jäi C:hen. Joillekki voi olla pienet mutta itselleni nää on silti vielä ehkä liian isot

Vierailija
67/72 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liiveistä riippuen c tai d. (peittävissä kaarituettomissa joskus c) ja musta nää rinnat on kyllä aika pienet.Se on mun mielestä paljon kiinni siitä minkälainen muu kroppa on.Mä oon muulta kropaltani iso ja tanakka,nyt myös raskaana joten vatsakin iso.Tuonkokoiset rinnat ei siis mulla oo yhtään näyttävät vaan suhteessa pienet. Hoikalla varmasti näyttäisivät upeilta :)

Vierailija
68/72 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 75C :D

Hyvät ne on, just sopivat. Keskikokoiset, ei liian pienet, ei liian isot.

Vierailija
69/72 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 75a. Mutta emmä silti mikään ihan lauta ole. Mietin aina, että miksi muut a-kupit näyttää niin olemattoman pieniltä, kun mulla kuitenkin on ihan selvästi rinnat. Voinko mä mitata itteni jotekin väärin? Kuinka tiukalla sen rinnanympärysmitan pitää oikein olla?

Vierailija
70/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet. A on olematon, B hyvin pieni ja C pieni. Iso alkaa vasta DD:stä eteenpäin.

Vierailija
71/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passelit :) ei pienet eikä isot, terhakkaat ja istuu varteen hyvin. 67kg / 171cm

Vierailija
72/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 07:32"]Jos jonkun mielestä 75C on iso, niin sitten kyllä käyttää väärän kokosia liivejä. Minulla nimittäin on koko 70C tai 75C ja rintani ovat tosi pienet. Ketunneniksi näitä kutsuisin. Nuorena (kun rintani olivat kuitenkin saman kokoiset) käytin A-kuppia, mutta hoksasin C:n istuvan paljon paremmin (eikä edes ole sen tietyn liivikaupan liivejä, jossa kaikille laitetaan kauhean isot kupit). 
[/quote]
.....

Sulla on siis A-kupin kokoiset. Ketunnenä-luonnehdintakin niihin sopii. Tuon 75c:n
rinnakkaiskoko on esim 85 a.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän