Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi konkurssi aiheuttaa avioeron?

Vierailija
29.06.2015 |

tajuan, että rahan puute masentaa ja kiristää hermoja. Mutta miksi otetaan ero - jos konkurssista EI seuraa alkoholismia tms.?

on elämässä monta muutakin asiaa, joka stressaa. Silti tuntuu, ettei mikään muu asia yhtä varmasti syökse suhdetta eroon kuin konkurssi. Miksi? Onko kokemusta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konkurssista seuraa paljon muutakin kuin rahanpuute: velat, konkurssin jälkeen syntyvät velat ja niiden korot, yrityksen maksujen pyöriminen pitkään firman loppumisen jälkeen, yrittäjältä puuttuvat yhteiskunnan suojaverkot (jotka palkansaajalle ovat yhtä luonnollisia asioita kuin hengitysilma), oma häpeä ja muiden osoittama pettymys ja/tai halveksunta, pelko omaisuuden menettämisestä. Muun muassa. Ne epäkohdat, jotka suhteessa tai puolisossa eivät normaalioloissa haittaa ollenkaan, moninkertaistuvat konkurssipainajaisessa, sitä ennen ja se jälkeen. Voi olla myös helpompi jatkaa tuntematonta tietä tulevaisuuteen yksinään.

Konkurssiin liittyvät avioerot ovat minun mielestäni helppoja ymmärtää. Sitä minä en taas ymmärrä ollenkaan, miksi niin monet pariskunnat eroavat lapsensa kuoleman jälkeen. Luulisi, että tuollainen nimenomaan yhdistäisi puolisoita. Osaako joku selittää?

Minä olen ottanut eron h.uora äidistäni.

Pti nälässä ja löi.

En ole nähnyt vuosikymmeniin.

En mene hautajaisiin,

Kohta oma firma konkurssissa..oksettaa ja pyörryttää ja itkettää

Mies on minusta taloudellisesti riippuvainen

Vierailija
22/22 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kuin edellä

itken joka aamu

olin yrittäjänä koko aikuisikäni