MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!
Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...
Kommentit (560)
Diak varasija, metropolia ja laurea ei vielä päivittänyt...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:44"]MÄ PÄÄSIN MÄ PÄÄSIN MÄ PÄÄSIN TAMKIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]Ja tulet niin pettymään siihen laitokseen. :-D
Onnea päässeille! :) Onko tullu tiedosta myös spostia?
en tajua miten metropolia voi olla näin hidas...
Ei ole tullut spostia, vaan pääsytieto opintoporttiin ja opiskelupaikan vastaanottamiskuittaus.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:52"]Metropoliasta tuli, suuhygienisti monimuotopuolella varasija 3. Voi perskele, miten lähellä mutta kuitenkin niiin kaukana!
[/quote]
oho metropolia aktivoitunut?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:44"]MÄ PÄÄSIN MÄ PÄÄSIN MÄ PÄÄSIN TAMKIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]Ja tulet niin pettymään siihen laitokseen. :-D
[/quote]Turha siellä alapeukuttaa, kyllä me tamkilaiset tiedetään mistä puhutaan. Ikävä kyllä kaikki ei todellakaan pelitä ilman ongelmia.
Minäkin pääsin Tamkkiin!!! Ei ole tullut sähköpostia tosiaan mutta ilmoittauduin jo opiskelijaksi ja läsnäolevaksi joten eiköhän ne mut sinne ota ;)
En päässyt. Onnittelut teille muille sosionomeille!
Ilmoitelkaa jos Laurean tuloksia alkaa putoilemaan.. tyypillistä et se minne haen, niin julkaisee varmaan tasan vikana tonne ne valinnat. :D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:44"]MÄ PÄÄSIN MÄ PÄÄSIN MÄ PÄÄSIN TAMKIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote]Ja tulet niin pettymään siihen laitokseen. :-D [/quote]Turha siellä alapeukuttaa, kyllä me tamkilaiset tiedetään mistä puhutaan. Ikävä kyllä kaikki ei todellakaan pelitä ilman ongelmia.
[/quote]
Ei sun silti ole ihan pakko tulla tänne vinoilemaan kun toiset iloitsee opiskelupaikasta. Sieltä valmistuu ammattiin ja eikös se ole tärkeintä.
Hitsi vie, en tiennytkään että tulisin suhtautumaan näin hyvin kolmanteen varasijaan. :D Olin ihan varma että pettyisin pahasti varasijaan mutta ei, tämä alkupään varasija tuntuu suorastaan sisään pääsemiseltä kun viime vuonna sain hylätyt tulokset sekä kevään että syksyn hakujen pääsykokeista! Ensi kerralla sitten sisälle, jos ei nyt vapaudu paikkoja. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:44"]MÄ PÄÄSIN MÄ PÄÄSIN MÄ PÄÄSIN TAMKIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote]Ja tulet niin pettymään siihen laitokseen. :-D [/quote]Turha siellä alapeukuttaa, kyllä me tamkilaiset tiedetään mistä puhutaan. Ikävä kyllä kaikki ei todellakaan pelitä ilman ongelmia.
[/quote]
Ei sun silti ole ihan pakko tulla tänne vinoilemaan kun toiset iloitsee opiskelupaikasta. Sieltä valmistuu ammattiin ja eikös se ole tärkeintä.
[/quote]:-D
21.varasija hallintotieteisiin eli en tainnut päästä? Turhaa elätellä toiveita. Onneksi oli vasta eka hakuni niin ei ole niin katastrofaalista.
Samkin restonomien tuloksissa ainakin osalla oppilaista virheitä, soittelin sinne tänään ja oikeat ja korjatut tulokset tulevat kirjeenä joko perjantaina tai viimeistään maanantaina.
Oho, tulipas ketjustani suosittu :D Sairaanhoitajaksi pääsin itse.
- ap
Pääsin! Sosionomi! En olisi ollenkaan uskonut! Oon samaan aikaan tosi iloinen ja samaan aikaan pelkään että koulu onkin vain erehtynyt, enkä olekaan päässyt oikeasti! :D (Eikai niin voisi käydä?)