MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!
Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...
Kommentit (560)
Diak, laurea ja metropolia Herätkää jo!!!!
Pääsin juuri vessaan!!!! Omg miten ahdisti pitkään kun en tiennyt pääsenkö ja hikipäissäni odotin aukeeko ovet mulle! No aukes, mikä helpotus kun sain laskea tortut viimeinkin pönttöön! :-)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:33"]Pääsin juuri vessaan!!!! Omg miten ahdisti pitkään kun en tiennyt pääsenkö ja hikipäissäni odotin aukeeko ovet mulle! No aukes, mikä helpotus kun sain laskea tortut viimeinkin pönttöön! :-)
[/quote]Onneksi olkoon! :-)
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Olen ollut ulkomailla, joten sain vasta tänään tiedon että pääsin Helsingin oikikseen. En lukenut paljoakaan pääsykokeisiin niin olin varma etten tule pääsemään mihinkään. Siksi päätinkin että katson tuloksen vasta kotiuduttuani. Huh huh :) Onnea kaikille kouluun päässeille ja muille tsemppiä, kyllä se paikka vielä aukeaa :).
Tulokset julkaistaan viimeistään tänään 3.7.2015. Onko netin käytössä ongelmia?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:00"]
onko vieläkään tamkin sotesta?
[/quote]
Osaan on tullut, sairaanhoitaja kesken.
[/quote]
Itse sain sairaanhoitajan! Huhhuuuh..... -354-
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:07"]
MÄ PÄÄSIN TAMKIIN!!!!!!!!!!!! Voi tätä onnen päivää ♡♡♡♡♡♡
[/quote]
Onnea! Mille alalle?
Kuka fiksu selittäis, miten toi varasija asia menee? Eli tarkoittaako se sitä et oon saanu kokeesta tarpeeks pisteitä, mut alkupisteitä (koulumenestys) ei oo tarpeeksi? Mulla on surkeet alotuspisteet. Laskin että pitäis saada koko kokeesta 50p. että pääsisin opiskelee.
PÄÄSIN TAMKIIN SAIRAANHOITAJAKS anteeks hehkutus! :Dd
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:13"]
[/quote]
No mutta onnea sulle! :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:13"]
[/quote]
MIKS MULLA EI OO TULLU SITÄ VIELÄ VAIKKA KAIKKIIN MUIHIN ON TULLU? TARKOTTAAKO ETTÄ EN PÄÄSSY??
En päässyt Tamkiin. :( vituttaa ja rankasti. tätä häpeän määrää... Argh
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:15"]
En päässyt Tamkiin. :( vituttaa ja rankasti. tätä häpeän määrää... Argh
[/quote]
Voi ei :( Mille alalle? Ootko varasijalla vai kokonaan hylätty? Osaanhan voi hakea syksyllä uudestaan.
Eihän tässä oo mitään järkeä, istun vaan koneen ääressä hakkaamassa f5:sta ja tärisen.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:13"]PÄÄSIN TAMKIIN SAIRAANHOITAJAKS anteeks hehkutus! :Dd
[/quote]
Siellä nähään!!!!!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:24"]Pääsin liiketalouteen!!! Jeeee :)
[/quote]
Mihin kaupunkiin? En uskallla mennä katsomaan
Mä en päässy tradenomi linjalle. V*tuttaa. Tää on jo toinen kerta ku haen amkii. (Oon varasijalla 158..tuskimpa pääsen kouluun).
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:13"]
[/quote]
MIKS MULLA EI OO TULLU SITÄ VIELÄ VAIKKA KAIKKIIN MUIHIN ON TULLU? TARKOTTAAKO ETTÄ EN PÄÄSSY??
[/quote]
Kai siinä lukis et hylätty. Ehkä kaikkia ei oo laitettu sinne viä
TAMKKI TULOKSEEEETTT, TULKAAA JOOO !!!