MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!
Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...
Kommentit (560)
TAMKiin hakeneille voin sanoa, että ne tulokset tulee silloin 3.7, joka vuosi tulleet niihin aikoihin - ei yhtään aikaisemmin. :)
Tytär haki vaasan yliopistoon ja varasija 2. Mutta kun vain 20 valittiin niin tuskin 2 peruu kuitenkaan...
Jos en ole antanut lupaa julkaista opiskelijavalintaani internetissä, saanko tiedon kuitenkin opintopolkuun? Tarkoittaako tuo siis vain julkisia listoja vai olenko ymmärtänyt väärin tuon asian...?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:15"]
Jos en ole antanut lupaa julkaista opiskelijavalintaani internetissä, saanko tiedon kuitenkin opintopolkuun? Tarkoittaako tuo siis vain julkisia listoja vai olenko ymmärtänyt väärin tuon asian...?
[/quote] Ymmärtääkseni saat tiedon opintopolkuun.
149 lisää: Ainakin vanhassa yliopistohaussa luki, vaikkei olisi antanut lupaa tiedon julkaisuun muuten.
Ainaki amiksen haut päivitty 00.00.
Pääsin sairaanhoitajaksi savoniaan!!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:00"]Pääsin sairaanhoitajaksi savoniaan!!
[/quote]
Onnea:) päivittykö 00?
Onko kaikki valtsikan tulokset tulleet? Kannattaako tuhlata avainlukuja?
Ootteko käyny kattoos onko päivittyny????? aaaaaa mua jännittää kirjautuu opintopolkuun!!!!
Meinasin just tulla kysymään tuota samaa, että jos on laittanut EI internetissä näkymiseen, niin tuleeko opintopolkuun.. mun mielestä toi ois pitänyt olla selkeemmin, että voiko tulla opintopolkuun näkyviin tms. Itse laitoin että Ei, koska luulin niitä julkisiksi listoiksi... ei ole vielä tullut...
Tampereen yliopiston hallintotieteellisestä odottelen tuloksia.. Ei mitään vielä, jännää! Tosin luulen että en pääse tai sit just ja just rimaa hipoen.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:04"]Opiskelijavalinta on kesken.
[/quote]
Amk?
Sosionomi ei ainakaa oo tullu...miksii miksii
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:04"]Opiskelijavalinta on kesken.
[/quote]
Amk?
[/quote
Helsingin yo. :)
Nyt on eka päivä eli se, jolloin tulokset viimeistään luvattiin antaa ennen kuin sitä päätettiin lykätä sinne 3.7. Uskoisin kuitenkin että tämän päivän aikana selviää.
Helsingin oikiksesta tullut vielä kenellekään tuloksia? Rovaniemen oikiksen tulokset tuli jo viime pe ja ilmeisesti Joensuunkin tulokset on jo tullut.