MIKSEI NE YHTEISHAUN TULOKSET TULE JO?!
Siis ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen. Tuskastuttavaa ja hermoja raastavaa tämä odottaminen! Joillekin onnekkaille on tullut jo tieto...
Kommentit (560)
Koska ne hemmetin kirjeet tulee? Tiedän että pääsin, mutta haluaisin sen KIRJEEN.
Mitä tarkoittaa "opiskelupaikka peruttu, aloituspaikat täynnä" ? En saanu netistäkään tietoa..
Apua apua!! Olin varasijalla 3 mutta nyt lukee vain peruttu, opiskelupaikat täynnä??!?? Mitä tämä tarkoittaa!
Noh, ovatkos kaikki saaneet tuloksensa? :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:25"]
Noh, ovatkos kaikki saaneet tuloksensa? :)
[/quote]
Varasija xx, valinta kesken.
Nyt hakujärjestelmän muututtua, eikös se ole lähes mahdotonta nousta varasijoilta sisälle enää tämän päivän jälkeen, kun tulokset ovat tulleet?
-
Eikö ainoa mahdollisuus tällöin ole päästä sisään vain silloin, jos joku päättää olla ottamatta vastaan ollenkaan koulupaikkaa?
-
Poikaystäväni on 25. varasijalla yliopistoon ei niin halutulle linjalle, ja muina vuosina on päässyt sisään tyyliin 30. varasijalta. Tänävuonna tuskin mahdollista? Itse pääsin 2. varasijalta yliopistoon tänävuonna.
Niin ja jos pääsee alempaan hakutoiveeseen ja ottaa ehdollisesti vastaan kun on varasijoilla toiseen ja jos pääseekiin siihen mieluisampaan varasijalta niin joku toinen saa tietenkin sen toisen paikan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:30"]
Vamk? Anyone??
[/quote]
Mä!!! Odotan liiketalouden tuloksia. Sä?
Mua jännittää niin paljon, että itkettää :( hirveää tämä odotus!
Tarkoittaahan tuo peruuntunut sitä, että siinä on lukenut hyväksytty, mutta olen sen jälkeen päässyt ylempään hakutoiveeseen? Vai tarkoittaako se hylättyä? Minulla lukee 1. ja 2. hakutoiveissa OPISKELIJAVALINTA KESKEN ja 3. ja 4. PERUUNTUNUT.
Mä oon täällä kans niin hermostunut etten pysty nukkuun... Montako päivää tätä vielä voi jatkua??
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:47"]
Mä oon täällä kans niin hermostunut etten pysty nukkuun... Montako päivää tätä vielä voi jatkua??
[/quote]
Onneks ei oo enää montaa päivää ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:30"]
Vamk? Anyone??
[/quote]
Mä!!! Odotan liiketalouden tuloksia. Sä?
[/quote]
Samoin!! Tulispa jo tieto
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:23"]Menkää demi.fi itkemään niitä tuloksia kiitos :)) helkkarin teinit taas kitisemässä kuin pikkulapset...
[/quote]
Teini ~30v etsiytyy demittämään, kiitti vinkistä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:56"]
Arcadassa ainakin vielä kesken. Tosin ihmekö tuo kun pääsykoetiedotkin tuli viikkoa ennen..
[/quote]
Mitä hait opiskelee? :) Ite sairaanhoitajaks.
Helsingin yliopistosta tuloksia tullut. Ainakin tietojenkäsittelytieteestä. En päässyt :..(
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:17"]Mitenhän tieto tulee, kun ei ole pankkitunnuksia? Odotellaan täälläkin, on kuviteltu, että Posteljooni toisi...
[/quote]
Ei ole pankkitunnuksia? :D mitä vuotta elät, 89? Käytkö maksamassa laskusikin KOP:in tiskillä?
Esim. Metropolia ei lähetä mitään kirjettä hyväksytyille vaan kaikki info tulee sähköisesti. Näin sanottiin pääsykokeessa.