Ärsyttää oharit tekevä "kaveri"!!!
Asia on niin että hän pyysi minua vuosia sitten tekemään pankkiin tallelokeron missä hän voi säilyttää arvojuttujaa. tein sen ja hän maksaa lokeron vuokran.
Mutta jos hän haluaa hakea lokerosta jotain tai viedä sinne jotain niin minun pitää mennä mukaan sillä se on minun nimissäni vaikka sisältö onkin hänen.
Silloin tällöin hän haluaa käydä siellä mutta ei joka kuukausi . Nyt perjantaina hän laittoi whatsapissa viestin että voitko tulla maanantaina klo 10 pankkiin, hänellä olisi asiaa sinne.Minulla oli oikeastaan toinen meno mutta ajattelin että voinhan hoitaa sen pankin jälkeen jos olen oikein nopea.
Suostuin siis ja sanoin että sopii se.
Maanantaina eli tänään klo 9:38 tulee whatsap viesti "Moi, en tule tänään, tuli muuta hommaa." Näin viestin klo 9:49.
Ärsyttää. Kirjoitin vain että "ok".
Hänhän se minua tarvitsee, en minä häntä! Tekisi mieli esittää nyt vaikeasti tavoitetta vaa sillä tämä ei ole eka kerta! Minä odotan ja odotan ja järjestän aika ja laitan itseni valmiiksi ja sitten hän ei yhtäkkiä ehdikään juuri silloin. Parin päivän päästä anelee taas uutta aikaa.
Nyt taidan sanoa että enpä ehdikään.
Mitä te sanoisitte?
Kommentit (44)
Kirjoitin siis aamulla että ei onnistu tänään. Oharityyppi kirjoitti pian "Oh! Ok. Onkssul huomenna aikaa?" Kysyi kerrankin minulta milloin minulla on aikaa, eikä vain ilmoittanut tulevansa kaupunkiin.
Kirjoitin että juu huomenna klo 10-12 välillä minulla on aikaa :D Ohistyyppi kirjoitti "Ok, tulen klo 10:30 hakemaan sua."
Mitä luulette, tuleeko?
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:18"]Nyt "kaverilta" tuli whatsapp-viesti. En ole lukenut sitä mutta tuli ilmoitus että viesti on tullut ja vilkaisin ja näin että on tältä kaverilta ja se alkoi: "Moi, olen tulossa huomenna Lahteen...." eli on tulossa tännepäin. En klikannut viestiä auki sillä muuten se näkee että olen nähnyt viestin ja odottaa vastausta.
En aio olla huomenna sen käytettävissä. En aio. Ärsyttää niin. Siitä ei kuulu koskaan muuten mitään. Vain jos se haluaa apuani. Ja sitten tekee ohareita. Mitä mä sanon sille?
Ajattelin jos klikkaan sen whatsapin aamulla vasta auki, joskus 10 aikaan esim? Ehkä se haluaisi nähdä jo klo 9 tms. Olen menossa huomenna kaupoille että on ohjelmaakin.
Sanokaa mitä kirjoitan sille! Ja uskallanko avata tuon viestin tänään vai vasta huomenna?
Ap
[/quote]
Ihan btw. Tämä ei liity ongelmaasi MILLÄÄN tavalla, mutta kyllä tyhmäkin näkee milloin olet ollut paikalla whatupissa. Vaikka et ole lukenut hänen viestiään ja avannut niin hän näkee että olet kuitenkin viestin lähettämisen jälkeen käynyt whatsupissa. Moni tuskin saa kymmenittäin whatsupissa viestejä niin ei hirveän tyhmä tarvitse olla arvatakseen että ko. hlö on nähnyt saaneensa viestin, mutta ei ole avannut koska luulee olevansa ovela ja ajattelee vastapuolen luulevan että viestiä ei ole huomattu. Kyllä kaikki ne huomaa.
[/quote]
Näin sivuhuomautuksena. Henkilö, joka ei edes osaa kirjoittaa sovelluksen nimeä oikein, ei pitäisi ladella tietäväisenä mitään "ohjeita".
[/quote]
Samaa mieltä.
Kasva aikuiseksi ja lopeta tuoi hyväksikäytettävänä olo. Sano että tyhjentää lokeronsa ja ei tarvii enää vaivata asialla.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:18"]Nyt "kaverilta" tuli whatsapp-viesti. En ole lukenut sitä mutta tuli ilmoitus että viesti on tullut ja vilkaisin ja näin että on tältä kaverilta ja se alkoi: "Moi, olen tulossa huomenna Lahteen...." eli on tulossa tännepäin. En klikannut viestiä auki sillä muuten se näkee että olen nähnyt viestin ja odottaa vastausta.
En aio olla huomenna sen käytettävissä. En aio. Ärsyttää niin. Siitä ei kuulu koskaan muuten mitään. Vain jos se haluaa apuani. Ja sitten tekee ohareita. Mitä mä sanon sille?
Ajattelin jos klikkaan sen whatsapin aamulla vasta auki, joskus 10 aikaan esim? Ehkä se haluaisi nähdä jo klo 9 tms. Olen menossa huomenna kaupoille että on ohjelmaakin.
Sanokaa mitä kirjoitan sille! Ja uskallanko avata tuon viestin tänään vai vasta huomenna?
Ap
[/quote]
Ihan btw. Tämä ei liity ongelmaasi MILLÄÄN tavalla, mutta kyllä tyhmäkin näkee milloin olet ollut paikalla whatupissa. Vaikka et ole lukenut hänen viestiään ja avannut niin hän näkee että olet kuitenkin viestin lähettämisen jälkeen käynyt whatsupissa. Moni tuskin saa kymmenittäin whatsupissa viestejä niin ei hirveän tyhmä tarvitse olla arvatakseen että ko. hlö on nähnyt saaneensa viestin, mutta ei ole avannut koska luulee olevansa ovela ja ajattelee vastapuolen luulevan että viestiä ei ole huomattu. Kyllä kaikki ne huomaa.
[/quote]
Näin sivuhuomautuksena. Henkilö, joka ei edes osaa kirjoittaa sovelluksen nimeä oikein, ei pitäisi ladella tietäväisenä mitään "ohjeita".