Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttää ihmisten itsekorostus facebookissa
29.06.2015 |
tyyliin 'oo mä oon niin sankari kun pyöräilen töihin joka päivä, katsokaa, tässä minä ja mun pyöräilyasu, minä ja pyörä työmatkalla, meitä ei pikku sade (=ukkosmyrksy) haittaa' ja sitten siippa ja bestikset kommentoi 'oo sä oot niin urhee ja reipas ja..' tai kun aikuinen nainen tekee itsestään lapsellista prinsessaa joka päivityksessä 'mulla on pinkki kynä töissä kun mä olen rinsessa', 'hihi, en saanut autoa käyntiin kun olen niin rinsessa niin piti soittaa miehelle' jne.
PUUH. Ja sama kun jatkuu oikeessa elämässä jatkuvasti.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Huomasin itse tänään että tulee pitkä tauko. En poista profiilia, mutta ilmoitin ystävälle että jos musta ei kuulu, ei kannata ihmetellä. Palaan takaisin. Poistin sovellukset kännykästä. WhatsApp jäi!!
Ei saa asiallista keskustelua ihmisten kanssa aikaan oikein. Kukaan ei uskalla jakaa esimerkiksi mitään mielipiteitä ja sanoa mitään. Joten turhaa yksinpuhelua se välillä on. Ja tietysti myös joku voi käsittää sen itsekorostuksena kun jakaa paljon juttuja. Joo no?! Jos on oikeastikin itsestään ylpeä niin saa kai sen sanoa?
Toisaalta mä päätin tänään ihan vaan yhtäkkiä että antaa olla. Mitä turhia siellä mitään ihmeitä jakamaan!!!!?????
Ehkä sillon tällön voi jonku kivan kuvan laittaa.
Pakko vierottautua kuten monet muutkin tekee. Siihen jää koukkuun. Haha moni saattaa äkkiä tosin luulla että jotain on tapahtunut kun ei enää jaa usein.
Oon kauan ihaillut ihmisiä jotka jakaa tosi harvoin mitään. Jotkut pitää heitä ärsyttävinä. Itse ihailen. Nykyajan vitsaus koko some.
Paussi tulee ja palkitsen itseni sen paremmin mitä pidempi paussi. Instan pidän avoinna koska se ei häiritse itseäni läheskään niin paljon. Sinne voi postailla kesällä jotain kivoja kuvia. XD