Tiedättekö mitä 'pienissä häissä' tarkoittaa??
Sillä ei ole mitään tekemistä häiden kanssa. Miksi sitä pitää tunkea jokaiseen kesähää-päivityksen Facebookissa?
NOLOA.
Kommentit (39)
Ehkä ne on pienissä häissä siellä häissään?
Piti tuota hauskana tai ei, niin ainakaan siinä ei olisi mitään hauskaa jos ilmaisu tarkoittaisi "alun perin" vain jotain häihin liittyvää.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:49"]
Sillä ei ole mitään tekemistä häiden kanssa.
[/quote]No kyllä suomalaisissa häissä yleensä ollaan vähintäänkin "pienissä häissä".
Suomalainen rap-musiikki ja sen lyriikat on kyllä niiiiiiin noloa puuhastelua..
Itse olen käsittänyt sen niin että on humalassa häissä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:03"]
Mitä se tarkoittaa sitten?
[/quote]
Kännissä
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:05"]
Itse olen käsittänyt sen niin että on humalassa häissä.
[/quote]
Ei ole mitään tekemistä höiden kanssa: häkä - häissä = humalassa, sekaisin.
Jaa-a. Enpä harrasta noloa suomalaista rap-musiikkia, mutta olinpa kuitenkin vastikään ystävieni pienissä häissä. Tätä ilmaisua käytin myös somessa, eikä mielestäni ole minun ongelmani, jos joku pikku ryhmä yrittää keksiä suomen kieleen uusia toimimattomia ja älyttömiä merkityksiä. Pienet häät on pienet häät, olipa ap kuinka kännissä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:02"]Suomalainen rap-musiikki ja sen lyriikat on kyllä niiiiiiin noloa puuhastelua..
[/quote]
Niin on! En erota, mikä suomirapista on parodiaa suomirapista ja mikä tehty "ihan tosissaan". Kuulleessani Asteen musaa joskus vuosia sitten, pidin sitä tyyliin NRJ:n aamupoikien huumoripläjäyksenä...
pienissä häissähän on selvää suomea ja silloin ollaan pienissä häissä. Oisko ehkä alle 100 vierasta.
En ole koskaan kuullut mitään humalamerkitystä tuollaiselle sanaparille. Minulle pienet häät merkitsevät hääjuhlaa, joissa on korkeintaan 30 vierasta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:56"]
[/quote]
Jep, ap:n aivokapasiteetti ei vain riittänyt näin monimutkaiseen merkitykseen :-----D hyvä huudella muita noloiksi noilla älynlahjoilla.
Kyllä noi lökäpöksy hiphopparit yrittää vääntää todella tyhmiä merkityksiä normaaleille sanoille. Menisivät kouluun ja opettelisivat normaalien ihmisten tavoille. Pistää niin vihaks stn.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:20"]
En ole koskaan kuullut mitään humalamerkitystä tuollaiselle sanaparille. Minulle pienet häät merkitsevät hääjuhlaa, joissa on korkeintaan 30 vierasta.
[/quote]
:D No tätä just! Kun nämä tyypit ei ihan varmasti tiedä mitä sen biisin sanat tarkoittaa!!
AP
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:56"]
[/quote]
Jep, ap:n aivokapasiteetti ei vain riittänyt näin monimutkaiseen merkitykseen :-----D hyvä huudella muita noloiksi noilla älynlahjoilla.
[/quote]
Ok, eli sä näet ne kuvat mitä mä näen? Ja tiedät millaisia ihmisä ne on, jotka postaa näitä juttuja? Kun sellasen pulskempi kotitäti postaa hassunhauskasti että pienissä häissä ja kuvissa näkyy sen tanakat tenavat, sä meinaat että ne lapset on humalassa? Tai kun tiedät että ihminen ei käytä alkoholia ja silti laittaa että pienissä häissä?
AP
Puhu biisis esim runkkaamisesta ja kännissä olemisessa himassaan kutsuvat tätä siten että olisivat häissä
Sanaleikkiä. Mun mielestä hauska