Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 1-vuotiaan ottaa papa-kokeeseen?

Vierailija
13.05.2015 |

Vai pitääkö hommata hoitaja kotiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ottaisin mukaan, rattaisiin ja naama toiseen suuntaan kuin missä papaa otetaan. Vaikka selkä hoitajaan päin ja rattaisiin valjailla kiinni niin ei lähde myöskään omille teilleen tai tonkimaan niitä neularoskiksia jne. Sama juttu mulla on ollut myös labrassa verikokeissa. Silloin 2v katseli innoissaan mitä äidille tehdään ja naureskeli kun oli jännää :D

Vierailija
2/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis kyllä mieleenkään ottaa lasta mukaan gynekologisiin toimenpiteisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveysasemalle ja kysy sieltä :)

Vierailija
4/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, meni juuri kolmelta kiinni puhelinpalvelu! Jos joku tietää voiko Helsingissä ottaa, niin kertokaa!

Vierailija
5/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyy vaunuissa niin voi, se kestää niin vähän aikaa ettei haittaa vaikka parkissa sen ajan. Itse olin juuri Oulunkylän lataa ja lapsi nukkui rattaissa.

Vierailija
6/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aikoinaan ultrattu alakautta siten, että pari vuotias lapsi istu mun mahan päällä. Että eiköhän siellä papassakin voi hätätilassa lasta pitää vaikka siinä oman masun päällä, jos ei vaunuissa viihdy.

Vierailija
7/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, itse otin. Lapsi oli vaunuissa vierelläni. Mitään ei nähnyt (traumaa ei tullut), ketään ei häirinnyt.

Vierailija
8/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Hoitajalla on kädet sun värkissä ja sä makaat tutk.pöydällä eli kukaan ei pysty sun kullannuppuasia estämään jos menee kaivelemaan neularoskista tms eikä lohduta jos itkee pää punasena. 

Mietipä näin päin : pystyisirkö itse tekemään palkkatyötäsi jos sun työpaikalle päästettäis yksivuotias,mjota kukaan ei pysty hetkeen fyysisesti koskemaan? 

Vierailija
9/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun yksivuotias pelkäsi aikoinaan hysteerisesti sitä kun suoritin alapesua suihkun kanssa pytyllä istuen. Itki kauhuissaan, en tiedä mikä siinä niin pelottavaa oli. Olisi varmaan kuollut järkytyksestä jos olisin ottanut mukaan johonkin haarovälissä tehtävään toimenpiteeseen. Eli ei ikinä.

Vierailija
10/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsi näe haaroväliin, kun istuu vaunuissa valjaissa kasvot äitdin kasvoja kohti.

Vierailija
11/11 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa jotain tutkimusta, että 1-vuotias saa traumoja, jos näkee äitinsä alapään?