Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa te kenellä on hyvä mies, minkälainen mies on?

Vierailija
15.02.2022 |

Mietin että onko hyviä miehiä olemassa… Olen ollut nykyisen kanssa melkein 15v yhdessä, mutta miettinyt aika ajoin eroa, koska mies pohjimmiltaan tosi ilkeä ja tunnekylmä.

Mietinpä vaan, että onko muunlaisia miehiä olemassa… Vaadinko liikaa? En edes ole kiinnostunut löytämään ketään uutta, mutta mietinpähän vaan…

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä mies, ja jos yhtään voin itse asiaan vaikuttaa, niin hän ei kyllä sinkkumarkkinoille vapaudu. Sen verran hirveitä tapauksia on tullut vastaan, että tiedän miten harvinainen tapaus minulla on.

Hän on lempeä, hauska, fiksu, komea ja romanttinen. Hän puhuu ja pussaa, kertoo rakastavansa ja näyttää sen myös teoin. Hän ei koskaan unohda vuosipäivää, syntymäpäivää, ystävänpäivää tai naistenpäivää. Hän hemmottelee minua, on aina tukena. Hän haluaa touhuta yhdessä, ja seksi on upeaa.

Kiistatilanteissa hän ei koskaan menetä hermojaan, argumentoi rakentavasti vaikka oltaisiin eri mieltä, pysyy asiassa ja pyrkii ratkaisemaan kiistan, ei "voittamaan" väittelyä. Hän ei ole koskaan loukannut minua millään tavalla, ei ollut välinpitämätön eikä ylipäätään tuonut mitään muuta kuin positiivisia asioita elämääni.

Harvoin tunnen kateutta mutta tällaisia lukiessani en voi välttyä siltä. En tiedä mitä pahaa olen tehnyt edellisessä elämässäni kun minun eteeni ei ole muita tullut kuin huonoja yksilöitä. N27

Vierailija
22/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, fiksu, liikunnallinen, elämä hallinnassa ja kunnossa. Tykkää koirista, retkeillä, kalastaa, vaeltaa. Osaa keskustella. Seuraa maailman menoa. Ei halua lapsia. Superpaketti.

17 vuotta takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä hyviä miehiä olemassa. Itselläni ei ole hyvää eikä huonoa, mutta muutamalla ystävälläni on kohtuullisen hyvä. Hyvä mies kohtelee naista ystävällisesti, tasa-arvoisesti, kunnioittavasti. On avulias kanssaihmisille kykyjensä mukaan. Nuo tuli ekana mieleen ja nämä pätee molempiin sukupuoliin. Vai pitäiskö sanoa että kaikkiin sukupuoliin.

Avulias mies = apumies.

Vierailija
24/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies toteuttaa naisten haaveet monella tapaa. Mutta toteuttaako hän omia haaveitaan oikeasti? Ja kuinka kauan hän jaksaa?

Vierailija
25/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimiä ja hyväsydämisiä miehiä on paljon sinkkuina mutta juuri he ovat niitä joille annetaan pakit sanoen että "vaikutat mukavalta mutta.."

Pahat pojat ja ilkeät miehet saavat naiset.

Olen suht kilttinainen, omalta osaltani pelkään kilttien ja mukavien miesten kohdalla, että, kohtelen heitä vähemmän kiltisti. Vaikka olenkin pääosin kiltti ja mukava, joskus saatan lipsahtaa viheliäisen akan asteelle.

Pahoille ja ilkeille on helpompi olla omanaan, heidän tunteistaan ei tarvitse kantaa huolta.

Avokkini on samanlainen kiltti, jota ei kuitenkaan tarvitse käsitellä puuvillahansikkain.

Vierailija
26/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuota omaa voi hyväksi sanoa, ei enää hakkaa ainakaan nyrkillä ja ryyppäämistäkin on vähentänyt. Vielä kun yötä päivää pelaamisen lopettaisi ja löytäisi työpaikan.

Vierailija
27/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on oikeasti heikko kyky tunnistaa hyviä miehiä ja sen takia päätyvät huonoihin suhteisiin. Pystyn (olen mies) viiden minuutin keskustelun perusteella sanomaan onko mies huomaavainen tai kusipää, mutta jostain syystä mini nainen pysty tähän. Ehkä syynä on se päänsekoittava kemia, mutta jos naisilla olisi parempi kusipää-antenni, niin näitä avauksia ei olisi niin usein.

Ja vaikka täällä provotaan usein, niin oikeasti on olemassa ns hyviä kilttimiehiä, joiden kanssa naisilla olisi parempi suhde. Tunnen lukuisan määrän ystävällisiä miehiä, jotka eivät koskaan puhu pahaa muista ihmisistä ja kohtelevat muita aina kunnioituksella, mutta yksikään nainen ei ole ole ollut heistä kiinnostuneita. Jostain syystä useat naiset vain suhtautuvat jopa vihamielisen aggressiivisesti kiltti-miehiin.

Ja nyt en kirjoita itsestäni, olen aika kaukana klassisesta kiltti-miehestä, eikä minulla koskaa ole ollut ongelmia naisten saamisen suhteen. Mutta usein ihmettelen, miksi moni oikeasti hyvä mies on naista vailla.

Vierailija
28/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on oikeasti heikko kyky tunnistaa hyviä miehiä ja sen takia päätyvät huonoihin suhteisiin. Pystyn (olen mies) viiden minuutin keskustelun perusteella sanomaan onko mies huomaavainen tai kusipää, mutta jostain syystä mini nainen pysty tähän. Ehkä syynä on se päänsekoittava kemia, mutta jos naisilla olisi parempi kusipää-antenni, niin näitä avauksia ei olisi niin usein.

Ja vaikka täällä provotaan usein, niin oikeasti on olemassa ns hyviä kilttimiehiä, joiden kanssa naisilla olisi parempi suhde. Tunnen lukuisan määrän ystävällisiä miehiä, jotka eivät koskaan puhu pahaa muista ihmisistä ja kohtelevat muita aina kunnioituksella, mutta yksikään nainen ei ole ole ollut heistä kiinnostuneita. Jostain syystä useat naiset vain suhtautuvat jopa vihamielisen aggressiivisesti kiltti-miehiin.

Ja nyt en kirjoita itsestäni, olen aika kaukana klassisesta kiltti-miehestä, eikä minulla koskaa ole ollut ongelmia naisten saamisen suhteen. Mutta usein ihmettelen, miksi moni oikeasti hyvä mies on naista vailla.

He eivät ole fyysisesti puoleensavetäviä. Miehen pitää tuntua mieheltä, ei miltään sukupuolettomalta olennolta.

Vierailija
29/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava

Huolehtivainen

Omassa elämässään määrätietoinen

Hyvä itsetunto

Osoittaa minulle välittämistä ja suojelee

Huolehtii perheestä

Vierailija
30/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana. On lempeä, rakastava, huomioiva, auttavainen, tukee, tsemppaa, huolehtii kodista, on maailman paras isä lapsille, huolehtii lemmikeistä jne. Siis on ihan täydellinen yksilö ja on vielä pirun komeakin! Kyllähän joskus nuorempana tuli koettua "miehiä", jotka olivat ihan kädettömiä joka asiassa ja eivät nähneet omaa napaansa pidemmälle.

Vierailija
31/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä mies, ja jos yhtään voin itse asiaan vaikuttaa, niin hän ei kyllä sinkkumarkkinoille vapaudu. Sen verran hirveitä tapauksia on tullut vastaan, että tiedän miten harvinainen tapaus minulla on.

Hän on lempeä, hauska, fiksu, komea ja romanttinen. Hän puhuu ja pussaa, kertoo rakastavansa ja näyttää sen myös teoin. Hän ei koskaan unohda vuosipäivää, syntymäpäivää, ystävänpäivää tai naistenpäivää. Hän hemmottelee minua, on aina tukena. Hän haluaa touhuta yhdessä, ja seksi on upeaa.

Kiistatilanteissa hän ei koskaan menetä hermojaan, argumentoi rakentavasti vaikka oltaisiin eri mieltä, pysyy asiassa ja pyrkii ratkaisemaan kiistan, ei "voittamaan" väittelyä. Hän ei ole koskaan loukannut minua millään tavalla, ei ollut välinpitämätön eikä ylipäätään tuonut mitään muuta kuin positiivisia asioita elämääni.

Harvoin tunnen kateutta mutta tällaisia lukiessani en voi välttyä siltä. En tiedä mitä pahaa olen tehnyt edellisessä elämässäni kun minun eteeni ei ole muita tullut kuin huonoja yksilöitä. N27

Ööö. Edellisessä elämässä? Missä?

Mitä teet NYT. Ota opiksesi niistä olleista ja menneistä valinnoista. Kyllä niissä jotakin hyvääkin ollut.

Mieti, mitkä asiat ovat sinulle ne tärkeät. Anna sellaisen tulla elämääsi. Suo itse itsellesi hyvä ja sopiva..

Vierailija
32/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies toteuttaa naisten haaveet monella tapaa. Mutta toteuttaako hän omia haaveitaan oikeasti? Ja kuinka kauan hän jaksaa?

Avaisitko vähän? Entäs jos haaveet ovat yhteisiä? Tai jos eivät yhteisiä niin miksi ne välttämättä ovat toisensa poissulkevia.

Hyvässä suhteessa molemmat tukevat ja kannustavat toisiaan haaveitaan kohti.

Vierailija
33/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämpimiä ja hyväsydämisiä miehiä on paljon sinkkuina mutta juuri he ovat niitä joille annetaan pakit sanoen että "vaikutat mukavalta mutta.."

Pahat pojat ja ilkeät miehet saavat naiset.

En usko tätä. Jos nyt olisin etsimässä kumppania niin tärkeimpiä kriteereitä olisi huomaavaisuus toisia ihmisiä kohtaan, sekä tietynlainen elämänviisaus, katkerat tyypit kiertäisin kaukaa.

Nykyinen mieheni on tosi katkera tyyppi ja luulen, että jos erottais niin katkeroituisi entisestään… Meillä on lapsiakin, vielä kaksi poikaa, joten mietin kovasti miten mahdollinen ero heihin vaikuittaisi. Pelkään, että mies alkaisi juoda enemmän, rahat menisi siihen, sekä mahdollisesti alkaisi olla ensimmäisen naisen kanssa jonka löytää ja lapset kärsisisivät siitä. En luota siihen, että mieheni osaisi mennä elämässä eteenpäin ja olla aikuinen eron koittaessa, kun ei ole tähänkään asti sitä ollut. Toki voihan se olla että olen väärässäkin. Pelkään vaan pahinta. T. Ap

No se ei paljon pariutumisiässä olevia kilttejä sinkkumiehiä lohduta, jos joku 40+ mummeli kiinnostuu juostuaan juoksunsa jännien miesten kanssa.

Vierailija
34/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet NYT. Ota opiksesi niistä olleista ja menneistä valinnoista. Kyllä niissä jotakin hyvääkin ollut.

Mieti, mitkä asiat ovat sinulle ne tärkeät. Anna sellaisen tulla elämääsi. Suo itse itsellesi hyvä ja sopiva..

Just just. Mitäpä jos elämääni ei ole tulossa muuta kuin huonoja vaihtoehtoja? Pitäisi sitten valita vähiten huono? Ei kiitos. Jos sulla on ollut valinnanvaraa, se ei tarkoita että kaikilla olisi. En minä pysty vaikuttamaan siihen, millaiset miehet minusta kiinnostuvat. N27

Vierailija
35/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just just. Mitäpä jos elämääni ei ole tulossa muuta kuin huonoja vaihtoehtoja? Pitäisi sitten valita vähiten huono? Ei kiitos. Jos sulla on ollut valinnanvaraa, se ei tarkoita että kaikilla olisi. En minä pysty vaikuttamaan siihen, millaiset miehet minusta kiinnostuvat. N27

Täytynee nyt kysyä, että millä tavalla nuo miehet ovat huonoja? Väkivaltaisia? Pettäjiä? Laiskoja vätyksiä? Missä olet heitä kohdannut? Taidat olla nainen, joka on helposti puhuttavissa pyörryksiin? Mies, joka on liian hyvää ollakseen totta ja on hyvä puhumaan, niin on yleensä täyttä pskaa parisuhteessa.

Vierailija
36/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ystäväpiirini hyvä mies on todellisuudessa ikävä kyllä näitä ns. joo joo miehiä. Puuttuu täysin oma tahto ja kyky. Kaikkeen sanotaan että päätä sinä, valitse sinä. Valinta ja samalla vastuu jää naiselle ja moni on sanonut että tämä tuntuu siltä kuuluisalta kivireen vetämiseltä.

Ja tätä ei tarvitse vetää siihen ääripäähän että miehen pitäisi alistaa ja komentaa. Ei. Vaan kahden tasavertaisen aikuisen pitäisi yhdessä tehdä päätöksiä eikä olla kuin vanhempi ja lapsi.

Lisäksi mies kiva jos miehellä on edes joku päämäärä tai kipinä tai intohimo johonkin harrastukseen tai asiaan. Sisältöä elämässä. Muuta kuin työ ja nukkuminen.

Vierailija
37/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tajua parisuhteesta mitään. Hyvässä suhteessa molemmat toteuttavat niitä toisen toiveita, ja molemmat voivat hyvin. Ellei näin ole, on vaan ajan kysymys kun toinen lähtee.

Vierailija
38/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ollaan itse aktiivisia. Sinusta kiinnostuvat sellaiset kun itse olet. Hyvästä tyypistä jolla on kaikki kunnossa ja joka kohtelee toista hyvin, kiinnostuu toinen samanlainen. Jos itse on turhasta kiukkuava moniongelmainen, sitä samaa saa. Kyse ei ole hoikkuudesta ja ulkonäöstä, vaan siitä korvien välistä. 

Vierailija
39/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ystäväpiirini hyvä mies on todellisuudessa ikävä kyllä näitä ns. joo joo miehiä. Puuttuu täysin oma tahto ja kyky. Kaikkeen sanotaan että päätä sinä, valitse sinä. Valinta ja samalla vastuu jää naiselle ja moni on sanonut että tämä tuntuu siltä kuuluisalta kivireen vetämiseltä.

Ja tätä ei tarvitse vetää siihen ääripäähän että miehen pitäisi alistaa ja komentaa. Ei. Vaan kahden tasavertaisen aikuisen pitäisi yhdessä tehdä päätöksiä eikä olla kuin vanhempi ja lapsi.

Lisäksi mies kiva jos miehellä on edes joku päämäärä tai kipinä tai intohimo johonkin harrastukseen tai asiaan. Sisältöä elämässä. Muuta kuin työ ja nukkuminen.

Tuo on totta, olen jättänyt yhden tämmöisen "ihan sama, päätä sinä"-miehen. En halua isoa lasta, vaan tasavertaisen aikuisen. Onneksi olen sellaisen myös saanut.

Vierailija
40/98 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on kyllä hyvä mies. Hauska ja mukava, riittävän uraorientoitunut (mutta ei liikaa) että on aina ollut tasainen taloustilanne, tukee minua tekemisissäni. Hoitaa oman osuutensa kotitöistä ja pihatöistä, huoltaa auton. Osaa olla romanttinen, aina kiinnostunut tekemään yhdessä jotain juhlapäivinä.

Jos jotain voisin toivoa, niin voisi vähän sivistää itseään (esimerkiksi opiskellen tai ihan vaan dokumentteja katsellen), ja olla aavistuksen huomaavaisempi sängyssä :D Mutta muuten kyllä erinomainen mies, en valita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi