Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro MIESTYYPPI jonka haluaisit

Vierailija
28.06.2015 |

Mä vaan niin sulan aasialaisista miehistä!! Nii söpöjä ja eksoottisen näkösiä, ja jotenki se vaatimaton ja nöyrä asenne (useilla) puree muhun. Onko muita jotka samaa mieltä??:D mikä olis sun unelma miestyyppi?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:31"]

Sellainen viikinki, ei mikään sukupuolirooleja laventava älykkönallukka.

[/quote]

Minäkin tykkään "viikingeistä" mutta saattaa tarkoittaa minulle eri asiaa. Eli parrakas, mieluummin vaalea kuin tumma mies. Jos vielä tykkää kaljasta ja purjehtimisesta/veneilystä niin aina parempi :)

Vierailija
62/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 05:09"]

Uskollinen, oikeudenmukainen, huumorintajuinen, rento, rehellinen, miehekäs, rakastava. Sitten plussaa olisi jos mies olisi hieman pidempi ja nuorempi kuin minä, ja muutenkin katseenkestävä.

[/quote]

Mun mies on tällainen, tosin ei nuorempi, vaan vanhempi, mutta liian juntti maalaispoika mun citynaisen makuun. Tiedän, oon hölmö, haluaisin kyllä löytää ne tunteet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen, joka on tehnyt uraa mutta olisi nyt valmis jäämään kotiin lapsen kanssa, jos pyöräyttäisin yhden. Minä saisin tehdä rauhassa tutkimustani ja kotona odottaisivat mies ja lapsi. Tai sitten suhaisivat pitkin kaupunkia.

Vierailija
64/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, ihannemieheni luonne on ristiriitainen. Haluaisin, että hän olisi rauhallisen itsevarma, jalat maassa, leikkisä ja kannattaisi perinteisiä arvoja, kotia ja rauhaa. Toisaalta haluaisin, että hänessä olisi älykkään analyyttinen puoli. Hän olisi kuitenkin sopivasti luova, boheemi taiteilija, mutta ei jatkuvasti pitkiä kausia. Mielummin ristiverinen tai tumma. Sopivan maskuliininen, mutta hieman poikamainen eikä liian timmi. Aamuyön tunteina voisi kömpiä maalauksensa äärestä hiljaa selän taakse, hengittää korvaan ja ottaa puoliväkisin, mutta hellästi <3.

Vierailija
65/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelija. Älykäs. Hauska. Arvostaa minua. Ei turhamainen, ei mikään bodari. Ei ryyppää. Ulkoisella olemuksella ei niin väliä, toki söpö ja komeakin saa olla mutta oikeastaan uskon siihen että kun löytää sisimmältään kauniin ja upean ihmisen niin ulkomuotokin alkaa miellyttää. Semmoinen mies joka isossa porukassa katsoo välillä mua sivusilmällä ja ajattelee että vau mulla on maailman upein nainen. En ole koskaan ollut rakastunut ja kuvailun mukainen mies tuntuu minusta yhtä todennäköiseltä löydöltä kuin yksisarvinen.

Vierailija
66/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko saksofonilla.

Vierailija
67/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:58"]Ei väliä. On ollut suomalaista, vietnamilainen ja nigerialainen.
[/quote]
Mamupatja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi