Kerro MIESTYYPPI jonka haluaisit
Mä vaan niin sulan aasialaisista miehistä!! Nii söpöjä ja eksoottisen näkösiä, ja jotenki se vaatimaton ja nöyrä asenne (useilla) puree muhun. Onko muita jotka samaa mieltä??:D mikä olis sun unelma miestyyppi?
Kommentit (67)
Semmonen joka ei kovin paljon puhu mutta pussaa silloin tällöin. Klikkaa mua -sarjassa se Inarin mies on semmonen jollaisen haluaisin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:32"]
Miehekäs, harteikas, lihaksikas, pitkä, tumma- ja voimakaspiirteinen kasvoiltaan, vahva leuka ja kulmat. Kansallisuudella ei väliä, mutta näitä on aika harvassa suomalaisten keskuudessa. Pukeutuu kivasti, näkee vaivaa tyylinsä eteen, mutta ei liian sliipattu. Ammatilla ei väliä, jos tekee jotain mihin tuntee kutsumusta. Pidän tietynlaisesta intohimosta elämää kohtaan. Joku taiteilijatyyppikin olisi sopiva, koska olen itsekin sellainen. Itse olen erittäin naisellinen, muotialalla opiskeleva parikymppinen nainen, joka harrastaa vapaa-ajallaan vaatteiden tekemistä ja maalaamista.
[/quote]
Huh, tuo on aika tarkalleen mun nykyinen mies. :D Ja aika tasan sellainen kuin halusinkin. ^^ No, musikaalisuuden olisi voinut lisätä toivelistaan, mutta kaikkea ei voi saada.
Rikas ja houraileva 90-vuotias miljardööri, jolla ei ole rintaperillisiä ja joka ei vaadi avioehtoa.
Hänen kanssaan viettäisin laatuaikaa veroparatiisissa :-))))
Suomalainen "luolamies", jolle perhe on ykkössijalla ja on jurosta ulkokuoresta huolimatta lempeä kumppani. Ihme kävi ja moisen löysin <3
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:26"]Pitkä kiltti nörtähtävä mies, jossa ei ole pelimiesmäisiä piirteitä tippaakaan. Ottaa ihmiset ihmisinä ja on positiivisen yllättynyt, kun joku nainen kiinnostuu. Elämänmittainen ja luotettava kumppani.
[/quote]
Sori, mutta minulla on tällainen. Pännii, että minä haluan enemmän seksiä.
Tää voi saada alapeukkuja, mutta... venäläiset on komeita ja tykkään perinteisestä miesten ja naisten välisestä sukupuolirooliasetelmasta, mitä venäläiset yleensä arvostaa korkealle.
Pitkä kiltti nörtähtävä mies, jossa ei ole pelimiesmäisiä piirteitä tippaakaan. Ottaa ihmiset ihmisinä ja on positiivisen yllättynyt, kun joku nainen kiinnostuu. Elämänmittainen ja luotettava kumppani.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:25"]Täydellinen.
[/quote]
Ei riitä pelkkä "täydellinen" tai "komea" ! Kertokaa vähän tarkemmin :)! Ap
Mies joka välittää perheestään. Leikkii paljon lasten kanssa ja suukottaa vaimoaan poskelle ohimennessään.
No sen pitää olla töissä/ opiskelija. Ei mikään tavoitteeton elämämtapalysmy. Mielellään suomalainen, ilman alkoholismia kiitos. Mukava.
Eipä mulla muuta.
Kotona viihtyvä, töissä ahkera ja huolehtii perheensä hyvinvoinnista.
Isällinen, rauhallinen, kunnioittava, hyväntuulinen koti-ihminen. Älykäs ja verbaalisesti hauska/nokkela keskustelukaveri. Musikaalinen ja muutenkin monipuolisesti taideihminen. Liittoon ja perheeseen sitoutunut kiltti ihminen.
Tykkää reissata ja puuhastella oman perheen kanssa. Muutama kaveri, joiden kanssa käy joskus pelaamassa vaikka sulkapalloa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:28"]No sen pitää olla töissä/ opiskelija. Ei mikään tavoitteeton elämämtapalysmy. Mielellään suomalainen, ilman alkoholismia kiitos. Mukava.
Eipä mulla muuta.
[/quote]
Sama!! Olis outoa jakaa elämä jonkun kanssa jota ei kiinnosta itsensä kehittäminen ja tietämyksen laajentaminen. Ei ny tarvi mikään tohtori olla mutta ylipäätään että opiskelee/on opiskellut ja sivistänyt itseään.
Uskollinen, oikeudenmukainen, huumorintajuinen, rento, rehellinen, miehekäs, rakastava. Sitten plussaa olisi jos mies olisi hieman pidempi ja nuorempi kuin minä, ja muutenkin katseenkestävä.