Kerro MIESTYYPPI jonka haluaisit
Mä vaan niin sulan aasialaisista miehistä!! Nii söpöjä ja eksoottisen näkösiä, ja jotenki se vaatimaton ja nöyrä asenne (useilla) puree muhun. Onko muita jotka samaa mieltä??:D mikä olis sun unelma miestyyppi?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:41"]
Semmonen maailmanmatkaaja koti-isä. Perinteisen miehekäs mutta kultturelli taiteenharrastaja. Ei haittaa jos on vähän sellaista metsämiestä mutta viihtyy taidenäyttelyissä ja arvostaa esim. oopperaa. Tietää mitä nainen haluaa, on itsevarma ja osaa käsitellä mua, mutta ei mikään naistenmies ja on ehkä joku just pari korkeintaan kolme suhdetta taustalla, eikä yhtään yhdenyön juttua. Tällaisen kun löytäisin <3<3<3
[/quote]
reps :-d
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:59"]Osaa suhtautua rennosti itseensä ja elämäänsä, ei pitäydy tarkoissa sukupuolirooleissa, osaa keskustella sekä ajankohtaisista asioista että tunteistaan, huomaavainen, kohtelias, rehellinen, suorasanainen, tekee töitä tai opiskelee, on kiinnostunut jostakin, luotettava, ei petä, ei päihdeongelmia, ei ylipainoa, pitää huolta hygieniastaan... -N20
[/quote]
Ja ulkonäöllisesti ideaalinen (muttei pakollinen): 165-190 cm pitkä, ei liian lihaksikas, hiukset päässä (mielellään pitkät, jos sopii), lyhyttä karvaa kasvoilla, vahvat kulmakarvat, kauniit silmät, iso nenä, ei ihan kalpea, ei haise, vahvat hartiat ja reidet on myös kiva lisä, mutta tykkään myös laihoista miehistä, 20-30-vuotias. Nää ei todellakaan kaikki ole ominaisuuksia, mitä odotan miespuoliselta kumppanilta. Yleensähän sitä ihastuu ihan muuhun kuin ideaalityyppiin. Ei ihastumista saa itse päättää.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:51"]
Mä haluan sut mies joka käyt mun kans samassa kahvakuulassa. Olen nähnyt sut salillakin, eihän sellaisia käsivarsia kun sulla saa kun salilla. Sä oot niin kuuma että olet nykyään aina mun kans sängyssä, joka kerta kun duunaan lihaksettoman pienimunaisen mieheni kanssa.. oot mun mielessä
[/quote]
ja tämän kirjoitti se kahvakuulaa duunaava mies.
Haluaisin julkkismiehen, koska haluaisin olla itsekin kuuluisa, mutta mulla ei ole mitään sellaisia kykyjä joista tulisin tunnetuksi.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:59"]Osaa suhtautua rennosti itseensä ja elämäänsä, ei pitäydy tarkoissa sukupuolirooleissa, osaa keskustella sekä ajankohtaisista asioista että tunteistaan, huomaavainen, kohtelias, rehellinen, suorasanainen, tekee töitä tai opiskelee, on kiinnostunut jostakin, luotettava, ei petä, ei päihdeongelmia, ei ylipainoa, pitää huolta hygieniastaan... -N20
[/quote]
Ja ulkonäöllisesti ideaalinen (muttei pakollinen): 165-190 cm pitkä, ei liian lihaksikas, hiukset päässä (mielellään pitkät, jos sopii), lyhyttä karvaa kasvoilla, vahvat kulmakarvat, kauniit silmät, iso nenä, ei ihan kalpea, ei haise, vahvat hartiat ja reidet on myös kiva lisä, mutta tykkään myös laihoista miehistä, 20-30-vuotias. Nää ei todellakaan kaikki ole ominaisuuksia, mitä odotan miespuoliselta kumppanilta. Yleensähän sitä ihastuu ihan muuhun kuin ideaalityyppiin. Ei ihastumista saa itse päättää.
[/quote]
Sori mun kilometrilainaukset, mutta nyt kun innostuin, niin täytyy vielä lisätä. Mä sytyn siitä, jos osaa soittaa flamenco-kitaraa tai tykkää käyskennellä luonnossa. Telttaileva erämaamies on aivan ihana! <3
Mies joka on ehkä vähän nörtti, mutta silti sosiaalinen. On tarpeeksi varakas, että lasten tullessa on mahdollista että jään kotiin lasten kanssa pitkäksikin aikaa. Hyvä ulkonäkö ja kunto on toki plussaa. Onneksi oon jo löytänyt tälläisen miehen :)
Haluan miehen, joka ei takerru liikaa vaan antaa myös omaa tilaa ja aikaa. Edellisessä suhteessa mies katkaisi vähitellen kaikki kaverisuhteensa viettääkseen aikaa mun kanssa..
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:53"]Haluaisin akateemikko miehen koska olen itsekin älykäs nainen jota kiinnostaa pohtia kaiken laiset älykkäät jutut kuten entä jos elämä onkin vain unta ja kaikkee tämmöst. T: Älykäs pohtia nainen
[/quote]
Nii!! Ja että miten ilmaston muutos on ehkä vain teoria eihän sitä voi todistaa . Haluaisin miehen jonka kanssa opiskella mutta tärkeintä elämämkoulu!!
Olis kiva lukea miesten kirjoittama ketju naistyypeistä. Siinähän av mammat puhkuis kateellisena ku mikään kriteeri ei osu itseen! Mutta tää on aivan okei meidän naisten täällä luokitella ja arvostella
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:53"]Haluaisin akateemikko miehen koska olen itsekin älykäs nainen jota kiinnostaa pohtia kaiken laiset älykkäät jutut kuten entä jos elämä onkin vain unta ja kaikkee tämmöst. T: Älykäs pohtia nainen [/quote] Nii!! Ja että miten ilmaston muutos on ehkä vain teoria eihän sitä voi todistaa . Haluaisin miehen jonka kanssa opiskella mutta tärkeintä elämämkoulu!!
[/quote]
Hopihopi kielioppia lukemaan! Aloita yhdys-sanoista:D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:50"]
Värikkään elämän elänyt paha poika, jonka parantaisin rakkaudellani ja hänestä tulisi vastuullinen perheenisä koska rakastaa minua ja lapsiamme niin kovin paljon.
[/quote]
Täällä juuri tuollainen kaveri. Olen juonut, huorannut, vetänyt kamaa, tehnyt murtoja, varastanut, tapellut, istunut linnassa, soittanut ikäni rokkia. Voisitko rakastaa minua? Miten kesyttäisit minut? T. Lemmu
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:53"]Haluaisin akateemikko miehen koska olen itsekin älykäs nainen jota kiinnostaa pohtia kaiken laiset älykkäät jutut kuten entä jos elämä onkin vain unta ja kaikkee tämmöst. T: Älykäs pohtia nainen [/quote] Nii!! Ja että miten ilmaston muutos on ehkä vain teoria eihän sitä voi todistaa . Haluaisin miehen jonka kanssa opiskella mutta tärkeintä elämämkoulu!!
[/quote]
Hopihopi kielioppia lukemaan! Aloita yhdys-sanoista:D
[/quote]
Se on kieli-oppi! Kyllä mä nyt perus yhdys-sana virheet tunnistan
Sellainen viikinki, ei mikään sukupuolirooleja laventava älykkönallukka.
Kunnollinen, hauska ja reipas, ja herkästi uusista asioista innostuva. Ei kuitenkaan mikään teennäinen myyntimiestyyppi, vaan aidosti elämäänsä tyytyväinen. Tumma ja vähän ylikasvanut tukka, iloiset silmät. Tykkää musiikista ja kirjoista ja matkustelusta, ja pussikaljoittelusta hillitysti.
Onneksi olen jo naimisissa, koska näitä harvemmin näkee.
Ei väliä. On ollut suomalaista, vietnamilainen ja nigerialainen.
Viikinki kuoli vuonna 2003, rauha hänen muistolleen.
Söpö eli kiva ja kiltti ja ihana. Ulkonäöltään myös söpö ja ihana.
Ei paljon naissuhteita ja on nimenomaan minusta kiinnostunut.
Älykäs ja sivistynyt, alalla ja koulutustasolla ei ole väliä.
Rakastaa minua.
Huomaavainen sekä kokeilunhaluinen sängyssä.
---
Olen löytänyt tällaisen. Välillä pelkään, että menetän onneni, että miksi juuri minä olen saanut tämän miehen.