Teini alkoi valittaa että miksi minun pitää pukeutua samalla tavalla kuin hän .D Minkäs voin kun kolitsihousut on hemmetin mukavat!
Kuljin puolet elämästäni farkuista, ei enää ikinä. Rentoa sen pitää olla. Tosin teinineiti 12vee ei tykkää kun meillä on samanlaiset asut eli kolitsihousut, toppi ja huppari.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se hippasen huvittavaa kun aikuinen kulkee teiniltä perityissä vaatteissa.
Eihän aloittaja kirjoittanut, että hän olisi perinyt vaatteitaan teiniltään.
Siltä se näyttää muiden silmiin ettei äidillä ole enää varaa ostaa omia vaatteita vaan pitää lainata teinin kaapista.
Meinaatko, että kun me olimme nuoria, käytimme jakkuja ja puolihameita?
N45.
Meinaatko ettei kollareiden ja jakun välissä ei ole mitään ja se on joko tai?
N46No kerro, mikä on äiti-ihmiselle säädyllinen vapaa-ajan vaate, niin me muutkin tiedämme. Itse olen käyttänyt collareita ja toppeja aivan pahaa aavistamatta.
N45.Ja sitten ihmetellään kun naisia ei oteta vakavasti työelämässä.
Tiedätkö, mitä tarkoittaa vapaa-ajan vaate? Vinkki: sellainen vaate, jota ei pidetä töissä.
Tyttäresi ehkä toivoisi että pukeutuisit kuten muutkin ikäisesi miehet.
Omien vanhempien häpeäminen on teinin ominaisuus, jolta ei voi välttyä 😅🥰
Korjasiko kukaan nyt selkeästi, että se on college, ei gollege. Mikä on gollege g:llä? Ei mikään. College c:llä sen sijaan on opinahjo, mistä vaatteen nimikin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Korjasiko kukaan nyt selkeästi, että se on college, ei gollege. Mikä on gollege g:llä? Ei mikään. College c:llä sen sijaan on opinahjo, mistä vaatteen nimikin tulee.
Kellä on energiaa keskittyä jonninjoutavaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Pieruverkkarithan ovat suomalainen kansalliasu. En ole koskaan ymmärtänyt niitä aikuisilla.
Ehdottomasti maailman mukavin asu, minulla aina käytössä kotona. Ihmistenilmoille en kuitenkaan niissä kehtaa mennä.
(Niissä taitaa olla muutama reikäkin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minulla! Mm. koska olen etätöissä ja lapseton. Ja saman verran aikaa sinultakin meni viestisi kirjoittamiseen, eli näköjään sinullakin sitä aikaa on 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minulla! Mm. koska olen etätöissä ja lapseton. Ja saman verran aikaa sinultakin meni viestisi kirjoittamiseen, eli näköjään sinullakin sitä aikaa on 😊
Työajalla 🤦🏼♀️Ja joku vielä arvostelee työttömiä.
Se tuskin johtuu vaatteista. Enkä muuten ole edes huomannut, etteikö asiallisia naisia otettaisi vakavasti.