Teini alkoi valittaa että miksi minun pitää pukeutua samalla tavalla kuin hän .D Minkäs voin kun kolitsihousut on hemmetin mukavat!
Kuljin puolet elämästäni farkuista, ei enää ikinä. Rentoa sen pitää olla. Tosin teinineiti 12vee ei tykkää kun meillä on samanlaiset asut eli kolitsihousut, toppi ja huppari.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi.
Mies varmaan vemputtaa nettipokelle, kun muija pukeutuu kun teinijannu.
Kolitsi, tsiisus.
Eikun miehellä on Adidaksen verkkarit :D Ihme kyllä niistä tyttö ei sano mitään.
Ap
Maalaisjuntit on tullut kaupunkiin?
Sä et oo ehkä käynyt missään kaupungissa, jos kuvittelet, ettei kaupungissa pukeuduta kolitsihousuihin tai verkkareihin.
Ei meillä muuten samanlaisia vaatteita ole. Tyttö käyttää vyötäröpituista toppatakkia ja tennareita, minulla on polviin yltävä toppatakki ja Kuomat. Tytöllä on pipo, minulla korvaläpät. Tyttö kuskaa tavaroita repussa tai vyölaukussa, minulla on aina sama Marimekon iso laukku.
Ainoa yhteinen tekijä on hupparit, hihattomat topit ja kolitsipöksyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se hippasen huvittavaa kun aikuinen kulkee teiniltä perityissä vaatteissa.
Eihän aloittaja kirjoittanut, että hän olisi perinyt vaatteitaan teiniltään.
Siltä se näyttää muiden silmiin ettei äidillä ole enää varaa ostaa omia vaatteita vaan pitää lainata teinin kaapista.
Meinaatko, että kun me olimme nuoria, käytimme jakkuja ja puolihameita?
N45.
Meinaatko ettei kollareiden ja jakun välissä ei ole mitään ja se on joko tai?
N46
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä muuten samanlaisia vaatteita ole. Tyttö käyttää vyötäröpituista toppatakkia ja tennareita, minulla on polviin yltävä toppatakki ja Kuomat. Tytöllä on pipo, minulla korvaläpät. Tyttö kuskaa tavaroita repussa tai vyölaukussa, minulla on aina sama Marimekon iso laukku.
Ap
Ymmärrän että teiniäsi hävettää kun pelkästä lukemista tulee myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ymmärrän että teiniäsi hävettää kun pelkästä lukemista tulee myötähäpeä.
Sun elämä on varmasti vaikeaa, kun sun pitää hävetä tuntemattomien ihmisten olemista. Oletko ajatellut, että yrittäisit työstää tuota asiaa vaikkapa terapiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi.
Mies varmaan vemputtaa nettipokelle, kun muija pukeutuu kun teinijannu.
Kolitsi, tsiisus.
Eikun miehellä on Adidaksen verkkarit :D Ihme kyllä niistä tyttö ei sano mitään.
Ap
Maalaisjuntit on tullut kaupunkiin?
Sä et oo ehkä käynyt missään kaupungissa, jos kuvittelet, ettei kaupungissa pukeuduta kolitsihousuihin tai verkkareihin.
Kaupungeissa on nykyään muotia poplarit ja kalossit.
Ei vaatteet nyt mitään, mutta älä sano että otat myös selfieitä snapchat filttereillä ja istut yhdessä teinisi kanssa vetämässä röökiä ja energiajuomaa?
Mistähän ihmeestä AP:n teini on saanut päähänsä, että AP pukeutuu samalla tavalla kuin hän? Mitäs jos se onkin niin, että hän pukeutuukin samalla tavalla kuin AP?
Eli teinin mielessä AP ikäänkuin mukamas matkisi teininsä pukeutumista, miten ihanan itsekeskeinen ja lapsellinen ajattelumaailma. Oma arvaukseni on, että AP laittaa päällensä sitä mitä lystää eikä kysele keneltäkään mielipiteitä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se hippasen huvittavaa kun aikuinen kulkee teiniltä perityissä vaatteissa.
Siltä se näyttää muiden silmiin ettei äidillä ole enää varaa ostaa omia vaatteita vaan pitää lainata teinin kaapista.
N45.
N46
No kerro, mikä on äiti-ihmiselle säädyllinen vapaa-ajan vaate, niin me muutkin tiedämme. Itse olen käyttänyt collareita ja toppeja aivan pahaa aavistamatta.
N45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolitsi 🤦♀️😂😂😂😂😂😂😂
No gollege sitten mutta kolitsi on lyhenne jota käytettiin jo 80luvulla, tiedoksesi.
Alatko halkoa hiuksia siitäkin että joku sanoo ponnari eikä ponihäntä?
Ap
Mun mielestä kolitsi on ihan hyvä kirjoitusasu. Kukaan ei sano college niin, että lausuisi sen g:n, tai lausu sitä sanaa niin kuin se englanniksi oikeasti lausutaan. Miksei siis kolitsi? Vähän sama kuin se, että jugurtti pitäisi kirjoittaa jogurtti – no, nykyään sille annetaan myös rinnakkaismuodot jugurtti tai jukurtti, mutta kuinka moni on sitä mieltä, että jogurtti on ainoa ja paras kirjoitusasu ja miksi?
On se kolitsi ainakin parempi kuin esim gollece tai golitzi 😃 mutta onko ap:n fleece sitten myös fliis/liisi, eihän kukaan sitäkään kukaan lausu niinkuin virallinen kirjoitusasu on?
Ap,
kasva aikuiseksi. Sinulla on selkeästi ikäkriisi päällä, kun yrität elää nuoruuttasi uudelleen tyttäresi kautta.
Näin joskus käy myös meille miehille poikiemme kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän ihmeestä AP:n teini on saanut päähänsä, että AP pukeutuu samalla tavalla kuin hän? Mitäs jos se onkin niin, että hän pukeutuukin samalla tavalla kuin AP?
Eli teinin mielessä AP ikäänkuin mukamas matkisi teininsä pukeutumista, miten ihanan itsekeskeinen ja lapsellinen ajattelumaailma. Oma arvaukseni on, että AP laittaa päällensä sitä mitä lystää eikä kysele keneltäkään mielipiteitä asiaan.
Hämmästyttävää, jos 12-vuotias on itsekeskeinen ja lapsellinen!
Meillä on 14v kanssa melko yhtenäinen maku ja laiskuuttamme tilamme farkut samasta nettikaupasta samaa mallia. Kenkiä käytetään välillä ristiin. Paitoja on samaa mallia eri väriä.
Mä olen pukeutunut samoin jo teini-iästä asti, eli jos joku muuttaa tyyliä niin se on lapsukainen itse :)
Jos samaan paikkaan ollaan menossa, niin vähän synkataan vaatetusta ettei olla tekstiilikaksosia, eli eriväriset farkut ja eri paidat silloin.
Vitsi sinä olet, jos käytät samanlaista vaatteita kuin yläasteikäinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45.
N46No kerro, mikä on äiti-ihmiselle säädyllinen vapaa-ajan vaate, niin me muutkin tiedämme. Itse olen käyttänyt collareita ja toppeja aivan pahaa aavistamatta.
N45.
Ja sitten ihmetellään kun naisia ei oteta vakavasti työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi sinä olet, jos käytät samanlaista vaatteita kuin yläasteikäinen lapsi.
Varokaa vaan, ettette käytä esimerkiksi housuja. Ne on ”yläasteikäisten lasten” vaatteita.
PS. Se on ollut jo vuosikymmeniä yläkoulu.
Vierailija kirjoitti:
Kolitsi 🤦♀️😂😂😂😂😂😂😂
Suomen kielessä on sellainen erityinen rikkaus, että vierasperäiset sanat voi todellakin kirjoittaa, niin kuin ne lausutaan. Jos tämä on jollekin ongelma, niin mitä voimme päätellä hänestä. Entä henkilöstä, joka keskittyy keskustelupalstoilla toisten pilkkaamiseen, ja tässä tapauksessa olemattomasta syystä 🙈 Normaali-ihmiset kun eivät edes kiinnitä huomiota kirjoituspoikkeamiin tai -virheisiin 🙄
Näyttää ehkä sun silmiin, mutta tuskin kenenkään muun.