Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Kun joku puhuu sinulle ihanasti ja lempeästi niin minulle tulee sellainen lempeyden tunne, joka kestää jonkun aikaa ja tuntuu hyvälle.
Se kun ottaa migreenilääkkeen ja tuntee, miten kipu väistyy ja elinvoima palaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ihana on kun painaa kasvot hevosen tai kissan turkkiin. Tuoksuvat rauhoittavilta ja ovat lämpimiä. Toisesta saattaa kuulua rouskutusta, toisesta kehräystä.
Kerrassaan suloista, ihanasti kirjoitettu
Selän hipsutus ja pään hieronta.
Korvien lumpsuttaminen niin, että lopulta alipaine avaa korvakäytävien tukkoisuuden. Aivan ihana tunne.
Rukoileminen Hengessä ja totuudessa. Sellaisia rukoilijoita Jumala haluaakin. Rukoilemisen jälkeen Raamatun lukemista. Olen saanut satoja kertoja kokea huikeita hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kova pissahätä ja pääsee pissalle, niin se helpotuksen tunne on ihana.
Kyllä se pissimnen aina huonon maininnut voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on kova pissahätä ja pääsee pissalle, niin se helpotuksen tunne on ihana.
Kyllä se pissimnen aina huonon maininnut voittaa!
Siis nainnin
Vierailija kirjoitti:
Rukoileminen Hengessä ja totuudessa. Sellaisia rukoilijoita Jumala haluaakin. Rukoilemisen jälkeen Raamatun lukemista. Olen saanut satoja kertoja kokea huikeita hetkiä.
Tarkoitat vissiin jammu siltavuoren mieshuoran rukoilua.
Se kun kylmä olut solahtaa kurkkuun hellepäivänä kotitalon terassilla!
Nams.
Aamulla lämmin olo ja paras mahdollinen asento sängyssä ja siitä ei tarvitse nousta heti.
Välillä kehooni tulee myös "lämpöaalto", joka tuntuu siltä kuin joku rakas koskettaisi minua.
Migreenin loppuminen se kun lääke alkaa vaikuttaa ja menee päiväunille odottamaan tietäen että herätessä olo taas hyvä
Vierailija kirjoitti:
1. Hieronta 2. Nukahtaminen 3. Orgasmi
Mulla ihan samat. Ja juuri tuossa järjestyksessä.
Aina ehana tunne kun jostain reijästä menee jotain sisään tai ulos !
Monen vuorokauden ummetuksen jälkeen monen päivän kertymän ulostaminen.