Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Oikein kova paskahätä ja ai sitä fiilistä kun pääsee rykäisemään tavarat pönttöön. Usein tuo tunne on seksiäkin parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kova paskahätä ja ai sitä fiilistä kun pääsee rykäisemään tavarat pönttöön. Usein tuo tunne on seksiäkin parempaa.
Tuon takiahan homotkin mielellään ottaa isoa parrua ees taas paskasuoleensa ja parru muutttuu myös vähitellen afrikkalaisen väriseksi.
Orgasmi, mutta ei mikä tahansa orgasmi, vaan sellainen hitaasti silitellen tuleva. Jos esinahan hyvin hitaan liikuttelun onnistuu aloittamaan juuri oikeaan aikaan orgasmin alkaessa, laukeamisen hekuma on jotakin aivan sanoinkuvaamattoman nautinnollista, voimakkuudeltaan ehkä kymmenkertainen tavalliseen orkkuun verrattuna.
Tiukka psyykkinen ( fyysinen ) rutistus, jonka pääsee purkamaan h...iinilla.
Vähän ruokaa, enemmän punaviiniä .
Yhdessä kylpyyn ja lempimään. Taustalla Pink Floyd tai Jungle.
Ei minulle seksi itsessään tuota mitään järisyttäviä kehollisia tuntemuksia. Orgasmi pitää saada ehdottomasti. Se on tajunnanräjäyttävää. t. nainen
-Nousuhumala hyvän ystävän seurassa
-Hetki ennen orgasmia kun sitä ei voi enää estää
-Kovan treenin aikana tuleva hyvänolon ja energisyys
-kun saa tuoretta kahvia aamulla
-kun on väsynyt ja saa nukahtaa sohvalle
Kun on todella väsynyt ja voi vaan sammuttaa valot ja mennä omaan sänkyyn peiton alle ja laittaa silmät kiinni.
Coca Colan juonti. Kun olet syönyt rasvaista, suolaista ruokaa (ehkä lihapataa) ja juot päälle kylmää, kuohuvaa cokista... 🤪🥴
Vierailija kirjoitti:
Kun on todella väsynyt ja voi vaan sammuttaa valot ja mennä omaan sänkyyn peiton alle ja laittaa silmät kiinni.
Minä lämmitän sängyn, puhaltamalla peiton alle kuumaa ilmaa hiustenkuivaajalla.
Vierailija kirjoitti:
1. Hieronta 2. Nukahtaminen 3. Orgasmi
Ja kaikki tässä järjestyksessä tapahtuvina.
-sama
Se, että joku jota rakastan halaa minua lujaa. Ei ole tainnut ikinä tapahtua minulle.
Minun mielikuvassa tämä on jokin Runotyttö-kirjojen maisema. Ihan miellytävä näkymä kyllä, mutta ei tule samanlaisia väristyksiä itselle kuitenkaan.