Noni, poika valitti koko illan että on huono olo ja meni nukkumaan ja oksensi sänkyyn
Oli kiva siivo. Petari, lakana, peitto, tyyny ja poika itse ihan oksennuksessa. Kumma miten ei 14 vuotias kerkeä vessaan.
Kommentit (58)
No jos on pitkään ollu huono olo ja yhtäkkiä tulee noin iso oksennus niin ei siinä välttämättä oo montaa sekunttia reagointiaikaa. Ei varmasti kiva siivota, mutta veikkaan että poika toimi tilanteessa niin hyvin kuin pystyi.
Voi raukka. Sun lapsi on sairas ja sä vain murehdit sotkua. Et käy täysillä.
Nyt on rajua vatsatautia liikkeellä. Voi olla rankka yö edessä.
Onko nyt noroa liikkeellä vai tavallista vatsatautia? Tosi moni taudissa
Etkö älynnyt antaa ämpäriä sängyn viereen?🤦♀️
Jos se kerta ties, että sillä on huono olo, niin miksi ei ottanut ämpäriä sängyn viereen.
Lakanat pyykkiin ja poika pesuun. Elämä jatkuu.
Ämpäri heti käteen kiinni, eikä ilman sitä liikuta mihinkään. Juuri sai Tokmannilta kylkiäiseksi kun osti halvalla pattereita.
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä nyt perus vatsataudista tarvitse huolestua.
Olin sairaalassa. Sänkyyn tuli minullakin,en ehtinyt ottamaan oksennuspussia ...Älä vaan syyttele.
Vierailija kirjoitti:
Jos se kerta ties, että sillä on huono olo, niin miksi ei ottanut ämpäriä sängyn viereen.
Huolehtiva vanhempi olisi vienyt ämpärin viereen. Ei välttämättä ehdi vessaan. Ja sairas ei välttämättä jaksa alkaa etsimään ämpäriä ja paperia valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolehtiva vanhempi olisi vienyt ämpärin viereen. Ei välttämättä ehdi vessaan. Ja sairas ei välttämättä jaksa alkaa etsimään ämpäriä ja paperia valmiiksi.
14'vuotias on jo iso, teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä nyt perus vatsataudista tarvitse huolestua.
Olet varmaan ap? ... Kyllä minä veisin lapselle ämpärin, mehupullon ja paperia enkä moittisi sotkuista. Sääliksi käy lastasi.
Rakastakaa niitä lapsianne, kipeänäkin vielä ja paha olo muutenkin lapsella. Ensiyöksi vesikannu, sankko yms sängyn lähelle. Itsekään en ehdi wc jos oksennus tulee.
Lapsella varmaan ihan riittävän kurja olo ilman moitteitasi. Millainen vanhempi syyllistää sairasta lasta.
Shit happens! Mun lapset on jo aikuisia, nauti lapsista nyt kun voit! :)
Tulipa inhottava olo tästä keskustelusta. Ap:n asenne on ihan kauhea. Kerro vain, että raivosit tuosta sotkusta lapsellesi. Varmaan pakotit itse siivoamaankin kun on jo niin iso... Voi tsiisus, kun ärsytät mua.
Oota vaan kun sama tauti iskee suhun nii kato miten itse ehdit vessaan🤦♀️