Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos uni ei tule, mitä yritätte ajatella nukahtaaksenne?

Vierailija
14.02.2022 |

Mä silloin ajattelen istuvani sukellusveneessä joka laskeutuu kohti mariaanien hautaan, joka on siis maailman syvin kohta meressä. Alkaa olla jo kulunut juttu. Muita ideoita?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onlyfans.😅 You see all action

Vierailija
42/100 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään laskeminen ei edistä unen tuloa . Joillakin jopa päinvastoin. Sulje silmäsi.

1 ) Mieti mieluisin ( kaunein ) maisemasi

2) Hengitä oikein syvään sisään nenän kautta.

3 ) Hengitä oikein HITAASTI ulospäin nenän kautta, niin että uloshengitys on reilusti pidempi kuin sisään hengitys.

4 ) Toista sisään/ uloshengityksiä , ajattele VAIN hengitystäsi. Ei mitään muuta.

Yleensä , tavallisemmin uni tulee melko pian....tai tämä hengitys harjoitus edistää unen tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän olla ajattelematta yhtään mitään. aivan puts plänk pää ja uni alkaa hiipua paikalle.

Vuosikausia täytin pääni kaiken maailman mielikuvitusjutuilla ja untahan ei sitten tullut koko yönä, kun vaan seikkailin ympäriinsä. Tai sitten näin kummallisia seksiunia aivan järjettömistä julkkiksista.

N49

Vierailija
44/100 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä olen viime aikoina miettinyt sitä, miltä kuoleminen/ ihmisen viimeiset hetket tuntuvat. Ennen nukkumaan menoa olen jopa katsellut videoita vakavasti sairaiden ihmisten viimeisistä hetkistä. Kuulostaa omaankin korvaan häirintyneeltä, mutta jostain syystä rauhoitun noihin ajatuksiin...

Vierailija
45/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksitarinoita kehittelen mielessäni, luulisi, ettei auta nukahtamaan, mutta kyllä toimii.

Täytyy tätä kokeilla 😂😂

Vierailija
46/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purraa leikkelemässä pysyvästi sairaan tuet alta. 

Vierailija
47/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän olla ajattelematta yhtään mitään. aivan puts plänk pää ja uni alkaa hiipua paikalle.

Vuosikausia täytin pääni kaiken maailman mielikuvitusjutuilla ja untahan ei sitten tullut koko yönä, kun vaan seikkailin ympäriinsä. Tai sitten näin kummallisia seksiunia aivan järjettömistä julkkiksista.

N49

Oliko steinit eps ja wein unissa?

Vierailija
48/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette-Maarittia Epsteinillä juomassa olutta.

Vierailija
49/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita laskemaan hitaasti 1000 (tuhannesta) taaksepäin. Siis 999, 998, 997.... Huomaat jossain vaiheessa, että luvut alkavat mennä sekaisin tai tulee taukoja. Joten kohta nukahdat😴.

Vierailija
50/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen super Mario Brod  nopeutettuna. Tulee ihanan rauhallinen olo ja nukahtaa kuin Ohukainen ja Paksukainen konsanaan.

Vierailija
51/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä ajatella mitään, korkeintaan uni tulee sitten kun tulee. 

Vierailija
52/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty nukahtamaan ajatuksiini. Pistän aina jonkin puheen taustalle, useimmiten Youtubesta, kun mulla on se Premium versio eli ei tuu mainoksia. Youtube on täynnä pitkiä unitarinoita aikuisille (englanniksi). Niitä kuunnellessa nukahdan aina.

Vierailija
53/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin ikävä asia aikoo tulla untani häiritsemään, sanon mielessäni, että nyt ei ole sen aika sitä miettiä. Rauhoitan itseäni tietoisella hengityksellä. Silmät kiinni. Palautan mieleen elämäni varrelta jonkin  paikan, missä minun on ollut hyvä olla. Katson, miltä siellä näyttää, mitä kuulen, Sanon itselleni, onpa täällä kaunista ja hyvä olla. Viivyn siellä hetken ja nukahdan.

Vierailija
54/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän moni neito sormeta itsensä uneen :^*

Vierailija
55/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla ajattelematta mitään.

Vierailija
56/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen metsässä, joka oli lapsuuskotini lähellä. On kevät ja lehtipuissa heleänvihreät lehdet.

Vierailija
57/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen, että joku halaa minua. Halaan samalla itse itseäni ja sanon mielessäni "Minun on niin hyvä olla". Vaikka ei ole oikeasti hyvä olla, niin aivot alkaa uskoa, kun sanon muutaman kerran, että on hyvä olla. "Niin hyvä olla!" ja pian nukahdan sitten.

Vierailija
58/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen asmr -videoita YouTubesta.

Vierailija
59/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tai ajattelen vähän aikaa. Tai pitkästi. Sitten uusi yritys.

Vierailija
60/100 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän miettiä mitä pukisin päälle huomenna töihin. On niin rasittavaa, että uni tulee.