Jos uni ei tule, mitä yritätte ajatella nukahtaaksenne?
Mä silloin ajattelen istuvani sukellusveneessä joka laskeutuu kohti mariaanien hautaan, joka on siis maailman syvin kohta meressä. Alkaa olla jo kulunut juttu. Muita ideoita?
Kommentit (44)
Mikään laskeminen ei edistä unen tuloa . Joillakin jopa päinvastoin. Sulje silmäsi.
1 ) Mieti mieluisin ( kaunein ) maisemasi
2) Hengitä oikein syvään sisään nenän kautta.
3 ) Hengitä oikein HITAASTI ulospäin nenän kautta, niin että uloshengitys on reilusti pidempi kuin sisään hengitys.
4 ) Toista sisään/ uloshengityksiä , ajattele VAIN hengitystäsi. Ei mitään muuta.
Yleensä , tavallisemmin uni tulee melko pian....tai tämä hengitys harjoitus edistää unen tuloa.
Mä yritän olla ajattelematta yhtään mitään. aivan puts plänk pää ja uni alkaa hiipua paikalle.
Vuosikausia täytin pääni kaiken maailman mielikuvitusjutuilla ja untahan ei sitten tullut koko yönä, kun vaan seikkailin ympäriinsä. Tai sitten näin kummallisia seksiunia aivan järjettömistä julkkiksista.
N49
Jostain syystä olen viime aikoina miettinyt sitä, miltä kuoleminen/ ihmisen viimeiset hetket tuntuvat. Ennen nukkumaan menoa olen jopa katsellut videoita vakavasti sairaiden ihmisten viimeisistä hetkistä. Kuulostaa omaankin korvaan häirintyneeltä, mutta jostain syystä rauhoitun noihin ajatuksiin...
Mulla on onlyfans.😅 You see all action