Millainen ihminen olen. Lääkitys.
Päivittäin syön:
Ketipinor depot 300 mg
zyprexa 5 mg
Mirtzapin 30 mg
Kerro sinä millainen olen.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:30"]
No ainakin lihava.
[/quote]
184/102 Kyllä lihava läski. Mutta itse karkkia työnnän naamaani. NO onneksi minut tuhkataan.
Sairas huomiohuora ja hankala ihminen - menikö kohdalleen? Jaxuhalit! <3
Jätä ketipinor pois oikeasti. Älä syö ainakaan yli viittä vuotta. Se alkaa tuhota sun aineenvaihdunnan, tulee diabetes ja kuona-aineita puskee ihosta läpi liikaa, koska kehon puhdistus ei toimi kunnolla. Alat haista tunkkaiselle ja iho menee huonoksi ja likaisen näköiseksi. Hyvä hygienia ei poista ongelmaa. Lihomisesta ja pöhöttymisestä puhumattakaan. Kannattaa vaihtaa johonkin muuhun neuroleptiin tai välttää niitä kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:53"]Jätä ketipinor pois oikeasti. Älä syö ainakaan yli viittä vuotta. Se alkaa tuhota sun aineenvaihdunnan, tulee diabetes ja kuona-aineita puskee ihosta läpi liikaa, koska kehon puhdistus ei toimi kunnolla. Alat haista tunkkaiselle ja iho menee huonoksi ja likaisen näköiseksi. Hyvä hygienia ei poista ongelmaa. Lihomisesta ja pöhöttymisestä puhumattakaan. Kannattaa vaihtaa johonkin muuhun neuroleptiin tai välttää niitä kokonaan.
[/quote]
Alkaa tuhota myös maksaa, nostaa maksa-arvoja.
Täällä toinen jolla kaksisuuntainen, vakava masennus ja traumaperäinen stressireaktio. En ole koko sairauteni aikana syönyt säännöllisesti lääkkeitä, vaikeina kausina otan opamoxin ja imovanen, mutta muuten pysyn selvänä, koska lääkkeet turruttaa enkä tahdo olla kuin zombi. Lääkkeet ei aina ole ratkaisu kaikkeen, täytyy vain toimia aina kauden mukaan. Välillä olen siis hyperaktiivinen, välillä erittäin ahdistunut ja masentunut.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:01"]
Täällä toinen jolla kaksisuuntainen, vakava masennus ja traumaperäinen stressireaktio. En ole koko sairauteni aikana syönyt säännöllisesti lääkkeitä, vaikeina kausina otan opamoxin ja imovanen, mutta muuten pysyn selvänä, koska lääkkeet turruttaa enkä tahdo olla kuin zombi. Lääkkeet ei aina ole ratkaisu kaikkeen, täytyy vain toimia aina kauden mukaan. Välillä olen siis hyperaktiivinen, välillä erittäin ahdistunut ja masentunut.
[/quote]
Minusta tuli normaali ja täysin työkykyinen kun vaihdoin kahvin pois ja aloin käyttämään kannabista.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:49"]
Ihminen, joka uskoo sokeasti lääkkeiden parantavaan voimaan. Ihminen, joka on täysin vieraantunut luonnosta. Ihminen, joka haluaa lääkärin diagnoosin jokaisesta poikkeavuudestaan tai normaalista ihmiselämään kuuluvasta surusta. Ihminen, jota ei kiinnosta syömiensä lääkkeiden sivuvaikutukset. Ihminen, jota ei kiinnosta syömiensä lääkkeiden valmistuksen aiheuttamat ekologiset ongelmat ja hiilijalanjälki. Ihminen, jota ei kiinnosta millaista tuhoa hänen syömänsä lääkkeet aiheuttavat jätevesien mukana luonnolle. Yhteenvetona, oman napansa ympärillä pyörivä itsekäs ihminen.
[/quote]
Minä AP
Luulen olevani lähempänä luontoa kuin sinä. Minä syön lääkkeitä, että pystyn elämään.
Joku homeopatia tai vastaava kusetus ovat viimeistä myrkkyä, mitä ihmisellä voi tarjota.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:16"]
Mikä on vaativa persoonallisuus?
[/quote]
Ihminen joka on pakko-oireinen. Ihminen joka haluaa tehdä asiat oikein.
Masentunut, kärsit syömishäiriöstä, itsetuhoisuutta. Osuinko oikeaan?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 03:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:49"]
Ihminen, joka uskoo sokeasti lääkkeiden parantavaan voimaan. Ihminen, joka on täysin vieraantunut luonnosta. Ihminen, joka haluaa lääkärin diagnoosin jokaisesta poikkeavuudestaan tai normaalista ihmiselämään kuuluvasta surusta. Ihminen, jota ei kiinnosta syömiensä lääkkeiden sivuvaikutukset. Ihminen, jota ei kiinnosta syömiensä lääkkeiden valmistuksen aiheuttamat ekologiset ongelmat ja hiilijalanjälki. Ihminen, jota ei kiinnosta millaista tuhoa hänen syömänsä lääkkeet aiheuttavat jätevesien mukana luonnolle. Yhteenvetona, oman napansa ympärillä pyörivä itsekäs ihminen.
[/quote]
Yhdeksän ihmistä on viitsinyt alapeukuttaa tätä viestiä, mutta yksikään ei osannut argumentoida faktoilla mikä viestin asiasisällössä on pielessä. Hassua. Ettei vaan ap itse olisi pahoittanut mieltään realismista ja peukutellut sydän pyhää vihaa täynnä?
[/quote]
Juu, no ehkä tähän se argumentti on niin yksinkertainen kuin että JOS IHMINEN ON SAIRAS, NIIN SE TARVITSEE HOITOA JA USEIN SE TARKOITTAA MYÖS LÄÄKKEITÄ. Moni kokee jo ihan tarpeeksi syyllisyyttä ja huonommuutta t o d e l l a paljon siitä, että ei yksinkertaisesti pärjää ilman niitä lääkkeitä. Ei kukaan niitä halua syödä. Argumentoitko syöpähoitoja samoilla teeseillä?
[/quote]
Kuule, sun on ihan turha esittää jotain ohista. Kaikki tajuaa, että palstan vakiohäirikkö haluaa taas kerran huomiota. Tavallaan ymmärrettävää, kun ei sulla ole muita sosiaalisia kontakteja kuin av. Ei sua pakko-oireista mielenvikaista pilleristiä kukaan töihin ota, eikä sun järki riitä yhteenkään kouluun. Se on sun elämää.