Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille toivotettu tänään hyvää ystävänpäivää

Vierailija
14.02.2022 |

Niin onko vai jäittekö ilman onnitteluja? Miltä teistä tuntui? Eräs josta luulin että on ystäväni muisti lapsiani korteilla, mutta ei minua.. Itse muistin kyllä häntä.. Tulee vain itselle paha mieli ja mietin väkisinkin miksi ei halunnut kirjoittaa minulle korttia..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ainoan ystävänpäiväviestin sain ja sekin tuli "ystävältä", johon oon ollu yhteydessä viimeksi 5 vuotta sitten. En ymmärtänyt ollenkaan, miksi laittoi viestin. En laittanut takaisin viestiä.

Ymmärrän hyvin miksi sait vain yhden toivotuksen. No älä huoli, ensivuonna et saa sitäkään!

Vierailija
22/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ystäviä. Miesystävä oli vielä pari päivää sitten, mutta se päättyi kyyneliin.

Voi kamala, iso halaus ❤️

Itsekin vastikään jätetty toisen takia. Oli aikamoisen erilaiset suunnitelmat tämän päivän suhteen ja tuntuu absoluuttisen kamalalta kun mies viettää päivää toisen kanssa ja itsellä oli paljon suunnitelmia ja halusin muistaa miestä ja viettää aikaa yhdessä. Mullakaan ei ystäviä, tää yksinäisyys tuntuu sydänjuurissa asti ja vihloo kovin.

Voimia ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla ei ole yhtään ystävää, kaveria, läheistä ihmistä niin mitä olette itse tehneet asia eteen? Odotatteko vain että joku alkaa teidän ystäväksi tekemättä itse asiassa eteenpäin mitään?

Ja tämä heille, jotka selvästi asiasta kärsii eikä ole oma valinta.

Vierailija
24/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE ajanvaraus/uhkaus tulee postiluukusta myös ystävänpäivänä. 

Vierailija
25/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joilla ei ole yhtään ystävää, kaveria, läheistä ihmistä niin mitä olette itse tehneet asia eteen? Odotatteko vain että joku alkaa teidän ystäväksi tekemättä itse asiassa eteenpäin mitään?

Tekemättä itse asian eteen mitään..

Vierailija
26/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta en vietä ystävänpäivää mitenkään. En olisi edes muistanut, ellei toivotuksia olisi tullut. Päivä muiden joukossa.

Vierailija
27/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen onnittelu.

Itse toivottelin kaikille tänään hoitamilleni vanhuksille

Vierailija
28/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden ainoan ystävänpäiväviestin sain ja sekin tuli "ystävältä", johon oon ollu yhteydessä viimeksi 5 vuotta sitten. En ymmärtänyt ollenkaan, miksi laittoi viestin. En laittanut takaisin viestiä.

Ymmärrän hyvin miksi sait vain yhden toivotuksen. No älä huoli, ensivuonna et saa sitäkään!

Toivottavasti ainakaan tuo 5 vuoden takainen "ystävä" ei laita viestiä.

Mutta kerro toki, mitä mieltä on lähettää ystävänpäivätoivotukset jo menneelle ystävyydelle?

Vierailija
29/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika hiljainen ja ujo, mutta kuitenkin pidän ihmisistä ja olen ystävällinen kaikille. En vaan onnistu ystävystymään kun olen alkuun niin tuppisuu.

Parhaaseen ystävääni olen tutustunut n 15 vuotta sitten netin kautta, enkä ikinä ole nähnyt häntä livenä.

Kyllä mä olen töissä kun yrittänyt jutella ja saada kavereita muista naisista, en tiedä mikä mussa on sit vialla kun pidempiä ystävyyksiä en onnistu solmimaan 😔

Vierailija
30/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen muutaman kerran muuttanut työn perässä. Näinhän kuuluu tehdä, ettei ajaudu työttömäksi. Orasravat ystävyyssuhteet jäivät aina vanhalle paikkakunnalle.

Tässä viimeisessä olen ollut mutta täällä ei kukaan puhu toisille, jos ei tunne ennestään. Ja minuahan ei kukaan tunne.

Työpaikallekin sattui niitä, jotka eivät halua vapaa-ajalla olla missään tekemisissä työkavereiden kanssa. Ihan periaatteesta. Ja sanoivatkin sen varmuuden vuoksi.

Vierailija
31/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut useampikin ja olen laittanut monta ystävänpäivätoivotusta eteenpäinkin sekä soittanut muutaman puhelun, jonka alkuun olen ystävänpäivää toivotellut. Lähetin anopillekin hyvät ystävänpäivätoivotukset ja sieltä tuli samantien takaisin yhtä sydämelliset toivotukset.

Viestit tulivat niiltä joilta odotinkin ja olen ystävistäni onnellinen. ♥️

Vierailija
32/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isältä ja viideltä kaverilta tuli viesti. Itse en oo jaksanu laittaa kellekään, pitäis kyllä!

Vierailija
33/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivotettu, laskeskelin juuri, että sain kahdeksan ystävänpäivätoivotusta ystäviltä.

Vierailija
34/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2  ystävää on toivottanut ja poikaystävä tulee kohta kylään. Vietetään ystävänpäivä yhdessä. 

Vierailija
35/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viestiä tuli.

Vierailija
36/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kpl, osa kavereilta ja osa töissä.

Vierailija
37/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut suukon ja suklaata. Kun tämä on Valentinen päivä eikä mikään impivaaran ystävänpäivä.

Vierailija
38/38 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Olen köyhä, elämäntapatyötön mies. Ei yhteiskunta välitä. Ja naiset vihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä