Rokotteet normalisoittivat kuukautiseni. Olenko ainut?
Eli ennen oli epäsäännöllinen kierto ja paljon runsaammat menkat. Nyt on 27-29 päivää kierto ja vuotomäärä normaali. Heti ekan rokotteen jälkeen normalisoitui, siksi ajattelen että johtui siitä. Mulla on tosiaan pcos niin siksi menkat oli ennen epäsäännölliset.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli puolikin vuotta poissa. Nyt on ollut jo vuoden-pari aivan säännölliset. Ap
Siinä sinulle perustelut.
Rokotteista ei tullut mulle muutenkaan mitään haittoja. Eikö niistä saa puhua mitään hyvää? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli puolikin vuotta poissa. Nyt on ollut jo vuoden-pari aivan säännölliset. Ap
Ai missä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Rokotteista ei tullut mulle muutenkaan mitään haittoja. Eikö niistä saa puhua mitään hyvää? Ap
Totta, en tiedä menkoista, mutta siskolla ja minulla loppui silmätippojen tarve.
Mulla oli valkovuotoa monta vuotta, se loppui heti kun sain koronarokotteen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai missä? Ap
No oletan, että siinä, jos on ollut vuoden-pari aivan säännölliset. Eli et tiedä edes aikaa, milloin muuttuivat säännölliseksi. Saitko rokotteen vuoden-pari sitten, vai etkö muista sitäkään?