Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viileä kesä <3, nyt nautitaan!

Vierailija
27.06.2015 |

Ihanaa, kun saa nukkua yöllä kunnolla! Ei hikisiä lakanoita ja heräilemistä tuskissaan kun on liian kuuma. Vähemmän juoppoja kaduilla ryyppäämässä ja maleksimassa. Suomalaisilla kun on kumma tarve ryypätä helteellä.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, vaikka ihmiset inhoavat sadetta, niin töihin pitää mennä sateella lenkkeillen. 

Vierailija
102/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:08"]

Ahaa, vaikka ihmiset inhoavat sadetta, niin töihin pitää mennä sateella lenkkeillen. 

[/quote]

Osa menee jopa sateella lenkkivaatteissa töihin, mitä ihmeellistä. Työpaikalla työasu päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:13"]

[/quote]

Osa menee jopa sateella lenkkivaatteissa töihin, mitä ihmeellistä. Työpaikalla työasu päälle.

[/quote]

Niin, helpompi se on rennoissa ja kevyemmissä vaatteissa työmatkaa kävellen tai polkupyörällä taittaa kun raskaammissa vaatteissa.

Vierailija
104/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala kesä. Ehkä yhtenä päivänä on voinut olla ilman ulkotakkia. Ballerinoja ei ole voinut vielä käyttää. Ettekö te kylmästä nauttivat saa siitä tarpeeksi 11 kuukautena vuodessa?!?

Vierailija
105/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:13"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärrän. Miksi sitten sitä ei ymmärretä, että joku haluaa muuten vain sateella ulkoilemaan? Väittely lähti siitä liikkeelle, kun joku ei uskonut, että kukaan haluaa sateella ulos, ja nyt löytyykin paljon porukkaa, joka menee sateella lenkkeillen töihin.

Vierailija
106/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä viileän ja sateisen kesän aiheuttaneessa matalapainesäässä on sellainen hyvä puoli, että tällaisella nykyisenkaltaisella säätyypillä ei ainakaan tarvitse talvella palella, eikä nähdä lumipaskaa eikä kärsiä pakkasesta, kun Atlantilta puskee +5 - +10 asteen lämpöä Suomen talveen. <3

Jos tämä läntinen matalapainesää jatkuu talvellakin, niin sellainen talvi on sitten luvassa.

Vierailija
107/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:15"]

Ihan kamala kesä. Ehkä yhtenä päivänä on voinut olla ilman ulkotakkia. Ballerinoja ei ole voinut vielä käyttää. Ettekö te kylmästä nauttivat saa siitä tarpeeksi 11 kuukautena vuodessa?!?

[/quote]

Kyllä olen käyttänyt varvassandaaleja kotipihalla, ja asiallisia sandaaleja muualla. Rakastan viileyttä, syksyä odotan ja loppuvuosi on huippua! En palele juuri koskaan, verenkiertoni sekä ääreisverenkiertoni on hyvä. Katsotaan kuka kestää syksyllä, on tunnuslauseeni tai kenen perse kestää syksyn ja talven. Suomi on paras maa.

Vierailija
108/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:15"]

[/quote]

Kyllä olen käyttänyt varvassandaaleja kotipihalla, ja asiallisia sandaaleja muualla. Rakastan viileyttä, syksyä odotan ja loppuvuosi on huippua! En palele juuri koskaan, verenkiertoni sekä ääreisverenkiertoni on hyvä. Katsotaan kuka kestää syksyllä, on tunnuslauseeni tai kenen perse kestää syksyn ja talven. Suomi on paras maa.

[/quote]

Jos tämä nykyisenkaltainen säätyyppi jatkuu, niin syksyn ja talven kestää helposti. Atlantti muuttuu syksyllä ja talvella säiden viilentäjästä säiden lämmittäjäksi, kun Suomesta on kyse.

Vierailija
109/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:04"]

Taas näköjään sellaisten ihmisten ketju täällä, jotka eivät koskaan käy ulkomaanmatkoilla etelän lämmössä, jos ylipäänsä käyvät ulkomaanmatkoilla koskaan muutenkaan.

[/quote]

No miksi ihmeessä menisin ns. aurinkomatkoille, kun en tykkää kuumasta eikä ihoni kestä aurinkoa kuin hetken kerrallaan? Nyt on vielä tullut viime aikoina uutena, että aurinkoisella kelillä alkaa silmiäkin kirvellä. Joidenkin on vaan vaikea käsittää, että kaikki ei halua matkailla auringossa.  Lomalle Eurooppaan mennään talvella, niin ei ole liian kuuma. 

Vierailija
110/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:34"]

Hahah miksi et usko että ihmiset voi nauttia sateesta? Et voi olla tosissasi. Mä rakastan sateella olla ulkona, ehkä jos olen menossa juhliin ja kampaus menee sateen takia pilalle niin silloin vituttaa. Vaikka mulla oliskin myötätuntoa kuivuudesta kärsiville niin mitä se hyödyttäisi?? En mä voi empatiallani liikuttaa vesisateita jonnekin Koreaan.

[/quote]

Kyllä, olen tosissani. En ole koskaan nähnyt ihmisiä sateella ulkona esimerkiksi lenkillä, vaikka asun isossa kaupungissa. Itse olen sateella ulkona vain olosuhteiden pakosta, eli jos pitää mennä töihin jne.

[/quote]

Minä olen. Vaikka omistan auton, menen aina töihin pyörällä tai kävellen säästä riippumatta parin kilometrin työmatkan. Ennen se oli neljä, mutta muutin. 

Vierailija
111/111 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä lenkkeilen mielelläni sateella, on väljempää. Hyvällä säällä välillä liiankin ruuhkaiset lenkkipolut. T: helsinkiläinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi