Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsette eroon turhasta murehtimisesta?

Vierailija
09.08.2015 |

Onko teillä joku hyvä niksi, mitä muistutatte itsellenne murehtimisen hetkellä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kysymys, jonka kysyn itseltäni: onko tällä väliä kuukauden tai esim. 5 vuoden kuluttua?

2. kysymys, jos on merkitystä pidemmällä aikavälillä oikeasti: voinko tehdä asialle nyt heti jotain konkreettisesti vai auttaako murehtiminen asiaa? Tästä jatkumona on joko rentoutuminen tai sitten tosiasiassa teen jotain murehtimiseni eteen.

Noi on auttaneet itseä eniten, koska useimmiten tajuan että murehdin täysin turhaan.

Vierailija
2/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:17"]

1. kysymys, jonka kysyn itseltäni: onko tällä väliä kuukauden tai esim. 5 vuoden kuluttua?

2. kysymys, jos on merkitystä pidemmällä aikavälillä oikeasti: voinko tehdä asialle nyt heti jotain konkreettisesti vai auttaako murehtiminen asiaa? Tästä jatkumona on joko rentoutuminen tai sitten tosiasiassa teen jotain murehtimiseni eteen.

Noi on auttaneet itseä eniten, koska useimmiten tajuan että murehdin täysin turhaan.

[/quote]

Korjausta: *teen jotain murehtimieni kohteiden eteen siis. En itse murehtimista halua edistää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.»

Vierailija
4/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Älä murehdi että murehditko liikaa

2. ???

3. Profit!

Vierailija
5/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän saada eriteltyä, että mikä se ongelma oikeasti on ja sitten käyn läpi ratkaisuvaihtoehdot. En ole kokonaan onnistunut poistamaan murehtimista, mutta ainakin se pidempiaikainen pyörittely on vähentynyt.

Vierailija
6/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun on päätetty voiko asialle tehdä mitään niin ajatukset pois aiheesta, ihan vaikka keskittymällä hetkeen.. Ihan konkreettisesti, istun nyt tässä ja onpa tossa kauniita kukkia ja hengitän syvään ja aurinkokin paistaa ja kaikki on just nyt tässä hyvin ja ja.. Ja sitä kautta ajatukset muualle.

Vierailija
7/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistutan itseäni, että elämä kantaa. Kaikki aina kääntyy lopulta parhain päin. Ja vaikka se murehtimani asia tapahtuisikin, ei se loppupeleissä ole mitään kovin kauheaa eikä tapa ketään.

Vierailija
8/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tsemppaan itseäni sillä, että ne asiat joihin en voi vaikuttaa/muuttaa on ihan turhaa murehtia niiden perään koska tosiaan, niihin en voi vaikutaa itse millään tavalla. Tottakai esim lapsen sairautta tulee siltikin murehdittua tmv mutta esim työasioita jne en murehdi, enkä rahan/omaisuuden perään.

Vierailija
9/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja totean, että kännissä olen huomennakin.

Vierailija
10/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, voinko tehdä asialle jotain.

Jos vastaus on kyllä, niin teen asialle jotain. Jos vastaus on ei, unohdan sen turhana elämän pilaajana. En suostu pilaamaan elämääni asioilla, joille en vaan voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi