Olen rakastunut toiseen naiseen
Olen ollut avovaimoni kanssa lähes kolme vuotta. Nyt olen kohdannut toisen nainen, jonka kanssa on tuntunut heti alusta asti, että olemme samalla aaltopituudella. Olemme samassa työpaikassa ja viettäneet nyt parin kuukauden aikana satoja tunteja yhdessä työtehtävissä. Olemme puhuneet kaikesta, niin syvällisestä kuin pinnallisestakin ja hänen kanssaan minun on helppo ja hyvä olla. Olen nyt ihastunut tai ehkä jopa rakastunut, mitä paremmin häneen tutustun, sitä ihastuneempi olen. En ole koskaan mennyt kenestäkään naisesta näin sekaisin aiemmin, en edes avovaimostani. Kaikki aikaisemmat ihastumiset tai rakastumiset eivät tunnu miltään tämän rinnalla. En tiedä mitä tehdä, en halua pettääkään tai toimia selän takana, mutta tuntuu, että tämä on nyt jo jotain vakavampaa.
Kommentit (26)
Seuraavaksi uikutat, kun menit pettämään. Miksi pitäisit nykyistä kumppaniasi varalla? Nyt selkärankaa, jos jo henkisesti petät, niin ole reilu ja kerro, niin saa toinenkin päättää mitä tekee. Jos et halua erota, niin siirrä ajatuksesi kalsareistasi otsaluun taakse, jos mahdollista. Inhottaa lukea tällaista, ihan kuin joku syytön siellä ihmettelis, kun näin se nyt vaan käy, ja kohta olen ajautunut poraamaan, kun enhän mä itse voi itselleni mitään!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:02"]
Ole reilu mies ja eroa. Sitten aloitat uuden suhteen. Minusta aika yksinkertaista. Toivottavasti loydat itsestasi sen verran kunnioitusta nykyista avokkiaisi kohtaan, ettet aloita mitaan hanen selkansa takana vaan hoidat homman niinkuin mies.
[/quote]
En aloita, se ei sovi oikeustajuuni. Avovaimoni ei ole ansainnut mitään sellaista. hän on todella hyvä nainen, minun syynihän tämä on. Ap.
Ootko tullut ap ajatelleeksi, että tämä työkaverisi on ehkä huomannut ihastuksesi ja se ahdistaa häntä? Haluaisi vain olla työkaverisi.
Mulla on samanlainen tilanne päällä, olen tosin nainen ja kiinnostunut työpaikan miehestä. Tämä mies on pyörinyt ajatuksissani jo muutaman kuukauden, hän tuntuu täydelliseltä minulle. Meinasin jo viime viikolla pyytää tätä ulos, mutta ei tullut tilaisuutta sitten kumminkaan. Minulla ei ole lapsia avomieheni kanssa ja olen vielä nuori. Sen takia en taida osata unohtaa tätä työpaikan miestä. En olisi uskonut enää, että kiinnostuisin muista miehistä kuin avomiehestäni mutta nyt se vain kävi ja kolahti liian kovaa. Luulen hänenkin olevan minusta hyvin kiinnostunut, mutta silti pelkään pakkeja... Tsemppiä ap:lle!
Surettaisiko ero sinua ollenkaan, jos saisit tämän uuden suhteen? Välittätkö avovaimostasi, siis rakastatko häntä? Miten suhtaudut ajatukseen että mahdollisesti särjet hänen sydämensä?
Jollet edes mieti tätä puolta asiasta, luulen että senkin vuoksi on parempi erota nyt eikä myöhemmin.