Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut toiseen naiseen

Vierailija
27.06.2015 |

Olen ollut avovaimoni kanssa lähes kolme vuotta. Nyt olen kohdannut toisen nainen, jonka kanssa on tuntunut heti alusta asti, että olemme samalla aaltopituudella. Olemme samassa työpaikassa ja viettäneet nyt parin kuukauden aikana satoja tunteja yhdessä työtehtävissä. Olemme puhuneet kaikesta, niin syvällisestä kuin pinnallisestakin ja hänen kanssaan minun on helppo ja hyvä olla. Olen nyt ihastunut tai ehkä jopa rakastunut, mitä paremmin häneen tutustun, sitä ihastuneempi olen. En ole koskaan mennyt kenestäkään naisesta näin sekaisin aiemmin, en edes avovaimostani. Kaikki aikaisemmat ihastumiset tai rakastumiset eivät tunnu miltään tämän rinnalla. En tiedä mitä tehdä, en halua pettääkään tai toimia selän takana, mutta tuntuu, että tämä on nyt jo jotain vakavampaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet ovat kyllä vaikeita juttuja... Älä nyt ap kuitenkaan lähde pettämislinjalle!!

Vierailija
2/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit puhua tämän uuden naisen kanssa mistä vain, niin avaudu hänelle ajatuksistasi ja tilanteestasi. Kuulet sitten samalla, onko omasta suhteestasi lähtemisessä mitään järkeä. Heti, kun olet tämän tehnyt, mene ja kerro avopuolisollesi totuus, mikä ikinä se sitten onkaan. Lähde tai jää, ihan sama, kunhan vain pidät nykyisen kumppanisi kartalla tilanteesta ja annat hänelle mahdollisuuden päättää lähteäkö vaiko jäädä. Tod. näk. sinun ja uuden naisen feromonit osuvat yksiin ja teille tulisi mahdollisen terveitä jälkeläisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt edes joku, että olen huono ihminen tai haukkukaa muuten. Eikö täällä ole ketään muuta, jolle olisi käynyt samoin? Ap

Vierailija
4/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Jos ei ole, niin eroa.

Vierailija
5/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:46"]

Onko lapsia? Jos ei ole, niin eroa.

[/quote]

Ei ole lapsia, mutta avioliittoa ollaan jo mietitty kyllä. Ap

Vierailija
6/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

äääääh, taas tätä samaa.........en jaksa edes lukea.

Vierailija
7/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan kannata naimisiin mennä! Jos olet rakastunut toiseen naiseen enemmän kuin nyxään ikinä, niin mitäpä luulet, onko hyvä tulevaisuus nyxön kanssa, jos siihen jäät?

Vierailija
8/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo samanlainen aloitus. Ne samat haukut käy sullekin.

Vierailija
9/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat nykyisen suhteen ja alat suhteeseen elämäsi rakkauden kanssa. Mitä muutakaan?

Vierailija
10/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:53"]

Täällä on jo samanlainen aloitus. Ne samat haukut käy sullekin.

[/quote]

Huomasin ja luinkin sitä. Mitä enemmän luin, sitä enemmän ahdisti ja piti aloittaa tämä. Mielestäni tilanteeni on eri, olen viettänyt naisen kanssa aikaa paljon enemmän eikä suhteessamme ole lapsia. Lapset muuttavat mielestäni kaiken, enkä usko, että silloin miettisin eroa näin. Ainakin näin ajattelen tällä hetkellä. Ap.

Vierailija
11/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunne on niin voimakas toista kohtaan, että se muuttuu rakkaudeksi, niin valheessa ei kannata alkaa elämään. Kuuntelet sydämesi ääntä ja teet ratkaisusi sen mukaan.

Vierailija
12/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Tuoolainen tunne, sitä on pakko kuunnella.

Itse tunsin samoin erästä miestä kohtaan, mutta mies sai lapsen toisen kanssa ja minä menetin tuon miehen kokonaan. Vieläkin tuntuu, että tuo mies olisi ollut se oikea. 

Vierailija
13/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kertoa, mitkä ominaisuudet sinua erityisesti toisessa naisessa viehättää? Onko jotain, mitä erityisesti ihailet hänessä, ja koet ettei avovaimosi ole samanlainen?

Joskus kun suhde on arkipäiväistynyt, ulkopuolisessa ihmiseesä voi ihastua myös huomioon; siihen että toinen on sinulle jatkuvasti mukava ja kuuntelee, sekä vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta sinusta. Jos näin on, todennäköisesti uusikin suhde päätyy nykyisen suhteen kanssa samoihin uomiin niiden muutaman vuoden kuluttua.

Toinen vaihtoehto on että olet vain kohdannut itsellesi paremmin sopivan ihmisen.

Kolmas vaihtoehto on jonkinlainen henkilökohtainen kriisi, elämäntilanteessa jossa pitäisi tehdä pitkäkestoisia päätöksiä ja sitoutua yhteen ihmiseen.

Vierailija
14/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö avovaimo aavista mitään että olet nyt sekaisin toisesta? Milloin ajattelit kertoa hänelle? Onko teillä ollut hyvä suhde?

Vierailija
15/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt, onko tässä joku kriisi menossa. Avovaimon kanssa suhden on hyvä, ei pahempia kivikoita. Häistä ollaan puhuttu ja suunniteltu ensi keväälle, mietin, että olisiko kyse sitten jostakin häihin liittyvästä kriisistä, jota en vain tiedosta. 

Avovaimossani on kyllä samoja piirteitä, kuin tässä työkaverissa. Nainen on iloinen, empaattinen, älykäs ja hauska. On hän minulle puolittain suutahtanutkin ja ärähtänytkin, mutta tämä ei ole vähentänyt arvostustani, päinvastoin. Hän hyvin omanlaisensa, ei aivan perusmuotista valettu nainen, tiedostan, ettei ulkonäkönsäkään ole ehkä klassisen kaunis, mutta minun silmiini hän on ihana, varsinkin kun nauraa tai hymyilee. Erona tosiaan tuohon avovaimon kanssa suhteen alkuun on se, etten koskaan mennyt hänestä näin sekaisin.

En ole halunnut kertoa avovaimolle asiasta, sillä olen toivonut, että tunne menisi ohitse. Tiedostan kyllä, että ihastuminen/rakastuminen on huumaa ja aivojen häiriötä ja kuten laitoin, en voi olla miettimättä, menisikö meidänkin kanssamme jotenkin huonosti ja suhde poikki heti alkuunsa, jolloin periaatteessa kaikki olisi ollut turhaa? Ap. 

Vierailija
16/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on helppo, jos ei ole lapsia. Valitset sen toisen, etkä todennäköisesti kadu. Mulla on sama tilanne, mutta on lapsia myös. Jos pitäisi valita vain toisen naisen ja vaimoni välillä, valitsisin ehdottomasti toisen naisen. Kun valinta on toisen naisen ja ydinperheen välillä, ei ratkaisu olekaan enää niin helppo. Lasten takia olen ainakin toistaiseksi pysynyt yhdessä vaimoni kanssa.

Vierailija
17/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko paikkana Tammasaari ?

Vierailija
18/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:50"]Ap, onko paikkana Tammasaari ?
[/quote]

Hehheh onpas hauskaa, ei ole. Ap

Vierailija
19/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:34"]

Ratkaisu on helppo, jos ei ole lapsia. Valitset sen toisen, etkä todennäköisesti kadu. Mulla on sama tilanne, mutta on lapsia myös. Jos pitäisi valita vain toisen naisen ja vaimoni välillä, valitsisin ehdottomasti toisen naisen. Kun valinta on toisen naisen ja ydinperheen välillä, ei ratkaisu olekaan enää niin helppo. Lasten takia olen ainakin toistaiseksi pysynyt yhdessä vaimoni kanssa.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:34"]

[/quote]

Missä olet tutustunut tähän toiseen? Oletteko viettänyt paljon aikaa hänen kanssaan? Onko ihastus alkanut pikkuhiljaa vai heti kun tapasit hänet? Vertaistukea etsivä ap.

Vierailija
20/26 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole reilu mies ja eroa. Sitten aloitat uuden suhteen. Minusta aika yksinkertaista. Toivottavasti loydat itsestasi sen verran kunnioitusta nykyista avokkiaisi kohtaan, ettet aloita mitaan hanen selkansa takana vaan hoidat homman niinkuin mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan