Kerro nepsypuolisosi parhaista puolista!
Nyt saa kehua!
Oma adhd/add -miesystäväni on
*kielellisesti ja taiteellisesti lahjakas.
*rohkea tekemään asioita, joihin tuntee kiinnostusta. On tehnyt juttuja joihin moni ei kykene.
*hellä ja herkkä.
*kiitollinen pienestäkin. Utelias arkipäivän ihmeille, vaikka on nähnyt maailmaa.
*kivasti poikamainen, vaikka ikä on yli 50.
Kommentit (94)
Hyvä idea! Minulla ei vaan ole nepsypuolisoa.
Helppo höynäyttää, saa aina makeat naurut.
Vierailija kirjoitti:
Toivoo rakastava puoliso.
Ei suutu mistään eikä millään konstin. Pahin minkä olen kuullut hänen sanovan, on totaalisesti raivoflipanneelle koodarikaverilleen hiljaisella äänellä vähän hymyillen todettu älä mulle ala - kyse oli siis koodinpätkästä, jossa kumppanini oli oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi?
Luonut menestyksekkään uran hyväpalkaisena koodarina, jonka ansiosta pääsen minäkin nauttimaan hyvästä elintasosta.
Sanotaanko että en alkais väitteleen lakiasioista sen kans, enkä suosittele että kukaan muukaan sitä tekee.
Yrittäjiä riittää tosin , mutta palkka näyttää juoksevan kotiinpäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko että en alkais väitteleen lakiasioista sen kans, enkä suosittele että kukaan muukaan sitä tekee.
Yrittäjiä riittää tosin , mutta palkka näyttää juoksevan kotiinpäin hyvin.
Miten ihmeessä tuollainen voi olla paras puoli puolisossa?
Paras puoli on ehdoton lojaalius omille, siis minulle ja lapsille.
sitoutunut ja uskollinen mulle, ei kiinnostunut muista ihmisistä (eikä aina kyllä minustakaan!)
Nepsypuolisoni ei ole mikään vajaavaltainen lapsi, jota tarvitsisi kehua.
Ei mitään kehuttavaa on välillä hyvin raskasta.
Vierailija kirjoitti:
sitoutunut ja uskollinen mulle, ei kiinnostunut muista ihmisistä (eikä aina kyllä minustakaan!)
Tämä. Ei todellakaan katsele muita. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Minulla pitkälti samoja juttuja, jotka ap mainitsi.
Mies on kohta 50, mutta kropalta ja mieleltä poikamainen. Joka päivä hän sanoo jotain yllättävää, esittää kiinnostavan uuden ajatuksen tai saa minut nauramaan.
Tuntuu, että saman ikäiset neurotyypilliset miehet ovat urautuneita tosikkoja. Miehellä siis ADHD.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä nyt puolison itsensä tarpeisiin kehutakaan, vaan ihan palstakeskustelun nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä nyt puolison itsensä tarpeisiin kehutakaan, vaan ihan palstakeskustelun nimissä.
No menee kuitenkin vähän samaan: Meidän Kalle on tosi reipas!
Vierailija kirjoitti:
Minun ap:n mies on hyvin romanttinen.
Joku neitsytincel ehti alapeukuttaa.