On se kun sisko on estänyt Facebookissa
Ettei edes hänen ottamansa maisemakuvat näy, kun harvoille ja valituille ihmisille. Valis
Kommentit (21)
Hänellä on varmasti siihen syynsä. Mitäpä jos kunnioittaisit sitä rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma että on estänyt, vai eikö vaan tee enää päivityksiä?
On estänyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Katso peiliin, sieltä löytyy syyllinen.
En ole hänelle koskaan mitään pahaa tehnyt. Ap
Onko tää valis sun lempinimi / nimimerkki vai lyhenne jostain? Nykyään näkee paljon kommentteja, joissa tää sama allekirjoitus
Minä estin oman kaksoisveljeni kaikissa paikoissa. Piipuilee kaiken aikaa ja on narkki
Vierailija kirjoitti:
Onko tää valis sun lempinimi / nimimerkki vai lyhenne jostain? Nykyään näkee paljon kommentteja, joissa tää sama allekirjoitus
Lyhenne Ammattivalittajasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä estin oman kaksoisveljeni kaikissa paikoissa. Piipuilee kaiken aikaa ja on narkki
Ok. Minä en ole koskaan huumeita käyttänyt, en ole edes kokeillut. Ap
Ootko sä ainoa ammattivalittajuutensa tunnustanut vai onko teitä monta?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä ainoa ammattivalittajuutensa tunnustanut vai onko teitä monta?
En tiedä, kuinka monta meitä on. Ap
En yhtään ihmettele. Niin erikoisia juttuja olet tänne siskoistasi ja vanhemmistasi kirjotellut.
Minulle 17v poikani oli lähettänyt kaveripyynnön ja torppasin sen. Nauroi olevansa takuulla ainoa suomalainen, jonka äiti ei huoli kaverikseen. Minulla syynä oli se, etten käytä sitä muuta kuin harrastusryhmissä. Mitä jos sisaresi on luopunut käytöstä tai rajannut sen niin kuin minä?
Olen estänyt kaikki Facessa koska en päivitä mitään ja kuulun vain muutaman ryhmän jne. takia sinne. Lisäksi messengeriä käytän. Sellainen oma Face-buumi on mennyt jo aikoja sitten eli vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minulle 17v poikani oli lähettänyt kaveripyynnön ja torppasin sen. Nauroi olevansa takuulla ainoa suomalainen, jonka äiti ei huoli kaverikseen. Minulla syynä oli se, etten käytä sitä muuta kuin harrastusryhmissä. Mitä jos sisaresi on luopunut käytöstä tai rajannut sen niin kuin minä?
Niin hän onkin rajannut sen niin, etten minä näe päivityksiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta jos sisaresi ei käytä sitä enää kuin esim. käsityöohjeisiin tai coctail-resepteihin eli kapeaan harrastus- tai ammattialaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta jos sisaresi ei käytä sitä enää kuin esim. käsityöohjeisiin tai coctail-resepteihin eli kapeaan harrastus- tai ammattialaan.
Käyttää hän. Ihan arkipäiväisiin asioihin. Muille päivitykset näkyy suoraan. Minulle vain jos menen hänen sivulleen. Ap
Miksi mua kohdellaan näin? Ap