IL: "Tuhannet huomasivat häiriöitä kuukautisissa koronarokotteen jälkeen – tuoreet tutkimukset vahvistamassa"
Valtamedia on alkanut viimein uutisoimaan kuukautishäiriöistä. Tämäkin oli foliohattuilua vielä jonkin aikaa sitten. Naisia vähäteltiin ja heille naureskeltiin. Nyt alkaa olla sen verran paljon ilmoituksia, että on ollut pakko uutisoida. 15 prosenttia kaikista ilmoitetuista haitoista on ollut kuukautishäiriöitä. Se on aika paljon.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f7b14362-0364-4f47-aad6-39277…
Kommentit (771)
Vierailija kirjoitti:
Kolmannen piikin ottaneita kehotetaan käymään HIV testeissä.
Rokotelobbarien haukkuma Nobel palkittu Luc Montagnier kehoitti runsas viikko sitten samaa rokotetuille. Hän kuoli muutama päivää sitten.
Harhaiset ajatukset ja 5G nanorobottien aiheuttamat vahvat tuntemukset ajatusten hallinnasta katosivat täysin saatuani kolmannen korona-rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika olematonta oireilua, jos pelkillä kuukautishäiriöillä pääsee eikä kuole tukehtumalla.
On myös naisia jotka eivät voi saada lapsia enään koskaan rokotteen takia. Yksi lääkäri kertoi mulle joka on mm. työssään kohdannut heitä. Jos joku ei usko niin se ei ole mun ongelma.
Joo varmasti. Keksi nyt joku parempi stoori. Miten tuo olisi edes tullut vielä ilmi, yleensähän laspettomuus huomataan vasta pitkän ajan kuluessa, kun ollaan yritetty lasta ensin kuukausia.
JUURI NYT! Klamydia-epidemia raivoaa rokottamattomien keskuudessa Kankaanpäässä, Sievissä ja Alavudella! Miksi valtamedia vaikenee tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika olematonta oireilua, jos pelkillä kuukautishäiriöillä pääsee eikä kuole tukehtumalla.
On myös naisia jotka eivät voi saada lapsia enään koskaan rokotteen takia. Yksi lääkäri kertoi mulle joka on mm. työssään kohdannut heitä. Jos joku ei usko niin se ei ole mun ongelma.
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää näitä elämämsmakuisia ja koskettavia tarinoita!
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT! Klamydia-epidemia raivoaa rokottamattomien keskuudessa Kankaanpäässä, Sievissä ja Alavudella! Miksi valtamedia vaikenee tästä?
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää näitä elämämsmakuisia ja koskettavia tarinoita!
Mikso vasta nyt kun puoli maapalloa on roktettu? Miksi ei puhuttu aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Yksi lääkäri kertoi mulle, on nähnyt niitä työssään.
Vierailija kirjoitti:
Yksi lääkäri kertoi mulle että ovat usein perheen sisäisiä tartuntoja ja on nähnyt niitä työssään.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, hyvä kun luin vauvapalstaa niin sain tietää että mun kuukautishäiriöt johtuu vain siitä että mun stressi helpotti heti tokan rokotteen jälkeen. Niin ja kuinka mä oikeastaan vaan kuvittelen kuinka vuodan keskimäärin 3 viikkoa kuukaudesta, koska nämähän on ihan lumetta. Ah, nyt voin jatkaa taas normaalia elämää ja lopettaa sen sidepaketti, pyykki ja vessarallin mikä on aiheutunut tästä helpotuksesta ja luulosta. Ja mikä on nyt kestänyt puoli vuotta! Ihanaa!
N24
Tiedä onko niin ihanaa saada vaihdevuodet sinun iässä?
Tuossa tutkimuksessa tili esille se mitä tähän asti kun on sanottu. Rokotus-elimistön puolustusmegamismin aktivoituminen- kk häiriö, koska elimistö on stressissä. Se on ikävä sivuvaikutus, mutta normaalia naisen elämää. Näin usein tapahtuu.
Oliko sillä lääkärillä myös kuvia noista klamydia-tapauksista?
Minun kaksi seuraajaa jotka peukuttavat alas jokaisen kommentaarin.Nyt menen ja kirjauduntoista kautta anonyyminä.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Juuri luin lööpistä miten paljon vaivoja rokotukset aiheuttavat . Nyt vasta kun meitä on haukuttu aletaan saamaan selville totuus.Nyt kun suurin osa kansaa on ja alistunut rokotuksiin painostuksista.
Suuri osa tyttöjä sai ongelmia kuukautisten kanssa.
Myös Ruotsissa kirjoitetaan noista kuukautisvaivoista,Anteeksi että luin huonosti ennen kuin kirjoitin ensimmäisen kommentin.
Eli monelle voi tulla lapseton elämä.Ei ole enään Jumalan käsissä vaan rikkaiden juutalaisten. jotka tienaavat mammonaa rokotuksilla.
Tässä on jo mukavan mielisairas poljento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhannet huomasivat, näistä osalla olisi tullut kuukautisiin satunnaisia häiriöitä ihan muutenkin, vaikkei olisi mitään rokotusta, osalla johtuu varmasti siitä, että stressasivat, tuleeko vai ei häiröitä, ja osalla sitten oikeasti syynä rokote. Sen sijaan miljoonilla naisilla ei tullut mitään häiröitä. Pitäisin aika minimaalisena haittavaikutuksena sitä, että vuoto on hetken aikaa alle promillella naisista vähän seikaisin.
Mika Rämet kakkonen saapunut mukaan keskusteluun. Vähättelyä asian vakavuuden suhteen. Ihme kun et sanonut että häiriöt johtuu helpotuksesta.
Kerropa nyt, millä tavalla hetkellinen häiriö kuukautisissa on vakava? Näin 45-vuotiaana naisena minulla on ehtinyt olla häiriöitä kuukautisissa usemmankin kerran elämäni aikana ihan ilman rokotuksia, eikä ole mitään pysyvää haittaa aiheutunut. Se on ihan luonnollista, että esim. virusinfektio, stressi, fyysinen rasitus tai ihan vaan sattuma ja "tähtien asento" voivat toisinaan sekoittaa itse kunkin hormonitoiminnan. Se menee sitten jossain vaiheessa ohi. Siihen ei kuole, eikä se jätä mitään pysyviä vaurioita.
45-vuotiaan helppo huudella, kun lasten hankinta TOD NÄK jo takana päin jos on ikinä edes ollutkaan ajankohtaista.
Mites hedelmällisessä iässä oleva, lapsen saamisesta haaveileva, jolla kuukautiskierto sekoaa vallan rokotusten jälkeen? Hankaloittaa huomattavasti raskaaksi tulemista, kun ovulaation ajankohdasta ei ole hajuakaan.
Ihan oikeissa, tuhansien tutkittavien naisten tutkimuksissa, se vaikutus kuukautisten kestoon on ollut parin vuorokauden luokkaa. Aika harvalla ne siis kokonaan sekoavat. Näitä rokotevastaisten lobbareitten kirjoituksia lukiessa saa käsityksen, että jokaisella naisilla kuukautiskierto häiriintyy pysyvästi, mutta näinhän se ei todellakaan ole ihan vertaisarvioituja tutkimuksia lukemalla. On myös useita isoja tutkimuksia (mm Norjasta) joissa todetaan , että rokotteet eivät vaikuta hedelmällisyyteen. Jos sinulla on esittää joku virallinen tutkimus tästä poiketen, niin voitko kertoa.
Älä nyt pilaa ketjua totuudella. Hys hys…
Koska yksi lääkäri kertoi rokotteen vievän munasolut, niin sen on pakko-olla totta.
Kaikki tutkimukset ovat taas väärässä..
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Minun kaksi seuraajaa jotka peukuttavat alas jokaisen kommentaarin.Nyt menen ja kirjauduntoista kautta anonyyminä.
Koetko että sinua vainotaan Ruotsissa?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, hyvä kun luin vauvapalstaa niin sain tietää että mun kuukautishäiriöt johtuu vain siitä että mun stressi helpotti heti tokan rokotteen jälkeen. Niin ja kuinka mä oikeastaan vaan kuvittelen kuinka vuodan keskimäärin 3 viikkoa kuukaudesta, koska nämähän on ihan lumetta. Ah, nyt voin jatkaa taas normaalia elämää ja lopettaa sen sidepaketti, pyykki ja vessarallin mikä on aiheutunut tästä helpotuksesta ja luulosta. Ja mikä on nyt kestänyt puoli vuotta! Ihanaa!
N24
Onko kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Koetko että sinua vainotaan Ruotsissa?
Myös monissa muissa maissa ja somessa. Yksi lääkäri on samaa mieltä ja nähnyt niitä työssään.
Tuskalliset kuukautiskivut ovat nyt poissa. Kiitos rokotteen!