Kuinka paljon sähkömies veloittaa hehkulampun vaihtamisesta?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:12"]
Jos oot Oulussa niin voin tulla vaikka näyttämään miten se vaihdetaan, kyllä tuo pitäisi itse jo osata. Sulake pois päältä, ruuvaa lamppu irti, ruuvaa uusi paikalle, sulake takaisin päälle.Helppoa kuin heinänteko.
[/quote]
Sulake pois päältä lampun vaihdon vuoksi :O?
[/quote]
Jos asuu vaikka vanhassa talossa niin voi olla ihan omiakin viritelmiä. Siksi on aina hyvä laittaa se sulake/rele pois päältä ettei mitään satu. Materiaalivirheet, inhimilliset erheet, mitä näitä nyt on työtapaturmissa. Sähkö on kuin tuli, hyvä renki mutta huono isäntä.
Jos tässä lähellä asut niin ei maksa mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:12"]
Jos oot Oulussa niin voin tulla vaikka näyttämään miten se vaihdetaan, kyllä tuo pitäisi itse jo osata. Sulake pois päältä, ruuvaa lamppu irti, ruuvaa uusi paikalle, sulake takaisin päälle.Helppoa kuin heinänteko.
[/quote]
[/quote]
Olen saanut sähköiskun lamppua vaihtaessa. En muista enää, mitä täsmälleen tein tai mihin sormeni työnsin. Eihän tuo terveelle aikuiselle haittaa, mutta oli aikamoinen tälli.
Taidat asua vasta päätä olkkari lamppuko paloi.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:12"]
[/quote]