Kuinka paljon sähkömies veloittaa hehkulampun vaihtamisesta?
Kommentit (26)
waaat?
Et uskalla lamppua vaihtaa?
Tähä aikaa perjantaina toivottavasti vitusti.
51 euroa + alv ja matkakulut. Tai ehkä 25, minimiveloitus on yleensä puoli tuntia. Tuon summan repäisin suoraan meidän kotitalon sähkömiehen laskusta, tosin kaapelivetotöistä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:28"]51 euroa + alv ja matkakulut. Tai ehkä 25, minimiveloitus on yleensä puoli tuntia. Tuon summan repäisin suoraan meidän kotitalon sähkömiehen laskusta, tosin kaapelivetotöistä.
[/quote]
Arkiajan ulkopuolel?
Tuntityönä menee, ehkä viitisenkymppiä alkavalta tunnilta, ja varmasti löytää jotain vikaa, jonka voi samalla korjata. Siihen voi äkkiä mennä se toinen tunti, ja ehkä kolmattakin. Veikkaan, että et satasella selviä. Tsemppiä.
Hei kamoon! Pyörität vaan lampun irti, otat ehjän ja pyörität sen taas kiinni.
T. Sähkönainen
Valitse sellainen, jolle voit maksaa luonnossa.
Imaiset jousen tyhjäksi niin siinä se.
Käske vaihtamaan se hehkulamppu saman tien lediin, niin ei tarvi heti uudestaan vaihtaa.
Katkaise sähkö pääkatkaisijasta ja vaihda itse. Ilman sähköjä et voi saada sähköiskua.
Mä voin tulla tekeen alehintaan 80€/tunti (siinä ajassa vaihtaa yleensä 2 lamppua). Ja jos joku tarvii voin tulla asentamaan pistotulpat kattolamppuihin joissa ei ole sitä valmiina samaan hintaan. Pääkaupunkiseudulla.
Ilman vaihtaa tai no pillua kun annat niin vaihtaa
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:30"]Hei kamoon! Pyörität vaan lampun irti, otat ehjän ja pyörität sen taas kiinni.
T. Sähkönainen
[/quote]
Oletko oikeasti saanut töitä?
Mä olen insinööri, mutta uskoisin osaavani. Onko ap:lla keittiöjakkara? Olen nimittäin aika lyhyt.
Mutta onko sulla hehkulamppuja? Kaupastahan niitä ei enää saa.
Mikä vika tuossa pyörittämisessä on? Niinhän se vaihto tehdään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:53"]Mä olen insinööri, mutta uskoisin osaavani. Onko ap:lla keittiöjakkara? Olen nimittäin aika lyhyt.
Mutta onko sulla hehkulamppuja? Kaupastahan niitä ei enää saa.
Mikä vika tuossa pyörittämisessä on? Niinhän se vaihto tehdään.
[/quote]
Väärin saa vielä hehkulamppuja
T di
Jos oot Oulussa niin voin tulla vaikka näyttämään miten se vaihdetaan, kyllä tuo pitäisi itse jo osata. Sulake pois päältä, ruuvaa lamppu irti, ruuvaa uusi paikalle, sulake takaisin päälle.Helppoa kuin heinänteko.
Soita ja kysy :) Kerro sitten meillekin.