Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi, kun mies 45 ja minä 42

Vierailija
26.06.2015 |

Olenko ihan hullu, kun haluaisin lapsen miesystäväni kanssa, minä olen 42 v. ja miesystävä 45 v. Molemmilla lapsia entisistä liitoista. Mies on lapselleen mitä ihanin isä - seikka, mikä ei todellakaan helpota tätä vauvakuumetta.

Tuntuu, että nyt vasta olen tavannut oikeasti sen oikean.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ap palaa, en kuuntelis 43v mummojen neuvoja.

Vierailija
22/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:23"]Olette eläkeikäisiä kun lapsi on täysikänen. Ihan sairasta tuossa iässä tehdä lapsia. Moni on jo tuossa iässä mummo tai pappa. Sitäpaitsi lapselle saattaa tulla down syndrooma tai äidin vanha ikä lisää riskiä.
[/quote]
Mielestäni on sairaampaa että moni on jo tuossa iässä mummo tai pappa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu. Mutta mitä sitten?
Been there done that.
Tulin raskaaksi todella nopeasti. Ihana vauva, ihana lapsi. Hän on 7 ja vieläkin ihmettelen tuota lasta...
Olen itse iltatähti, joten minua ei ikäni kauhistuttanut

Vierailija
24/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:00"]Olet hullu.
Et jaksa enää valvoa, mieti jos koliikkivauva.
Katselette tilannetta nyt ruusunpunaisin lasein. Järki käteen.
[/quote]
Valvoa?
Ei kaikki vauva valvota. Raakaushormonit kyllä auttavat, jos imetät!

Vierailija
25/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:23"]Olette eläkeikäisiä kun lapsi on täysikänen. Ihan sairasta tuossa iässä tehdä lapsia. Moni on jo tuossa iässä mummo tai pappa. Sitäpaitsi lapselle saattaa tulla down syndrooma tai äidin vanha ikä lisää riskiä.
[/quote]
Mielestäni on sairaampaa että moni on jo tuossa iässä mummo tai pappa.
[/quote]
Sinusta on sairasta tehdä lapsia kaksikymppisenä?

Vierailija
26/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö jokaisen ukon kanssa lapsia vääntää?! Onko tää nyt se "ankkurilapsi" joka sitoo sen miesparan suhun lopullisesti? Valoja tauluun ja ala odottelemaan lapsenlapsia ukkos kanssa, jos hän niin hyvä on lasten kanssa.

Vierailija
27/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:22"]Eikös tuon ikäsillä naisilla ole jo vaihdevuodet?
Aika harva varmaa pystyy saamaa lapsia tuossa iässä.
[/quote]
Tiedätkö jtn fysiologiasta?

Vierailija
28/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin vanhoja ootte lasten tekoon. Mun porukatki nuorempia ku te.
M20

Vierailija
29/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:33"]Pitääkö jokaisen ukon kanssa lapsia vääntää?! Onko tää nyt se "ankkurilapsi" joka sitoo sen miesparan suhun lopullisesti? Valoja tauluun ja ala odottelemaan lapsenlapsia ukkos kanssa, jos hän niin hyvä on lasten kanssa.
[/quote]

Meinasin tulla kirjoittamaan jotain samantapaista..
Ap, pistä ruusunpunaiset lasit takaisin naamalle ja ala hekumoimaan lapsenlapsiakeltaisiaultaisia räkänpokkia joita saatte ukon kanssa hemmotella pilalle ;)

Vierailija
30/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:22"]

Eikös tuon ikäsillä naisilla ole jo vaihdevuodet? Aika harva varmaa pystyy saamaa lapsia tuossa iässä.

[/quote]

Minä olen 49-vuotias ja kolmen viikon välein kuukautisveri hyökyy minusta ulos, eikä toivottua loppua ole näköpiirissä.

Minä olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta itse olen iltatähti, äiti oli 40- ja isä 42-vuotias minun syntyessäni. He olivat olleet naimisissa 19 vuotta ennen minun syntymääni ja minulla on yksi 18 vuotta minua vanhempi veli. Olen vahinko, mutta tiedon tultua toivottu lapsi. Vanhempieni avioliitto oli vakaa ja vakiintunut, joten minun oli siihen hyvä syntyä. Miten kauan olet ap tuntenut miesystäväsi (et siis edes vielä asu hänen kanssaan?), oletko aivan varma, että pysyt hänen kansaan loppuelämäsi? Koska ei ainakaan tulevaan eroperheeseen kannata tuolla iällä lasta tehdä, vakaa pitää lapsen koti olla. Riisu ne rakastuneen vaaleanpunaiset lasisi silmiltäsi ja tarkastele faktoja raa'asti ja tarkasti, ennen kuin teet mitään drastisia päätöksiä.

Vierailija
31/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] niinpä. Miksi jokaiselle miehelle pitää lapsi tehdä. Tai jos luulee, että saa miehen niin sidottua itseensä. Mutta jos nyt olet löytänyt oikean, miksi et nsuttisi miehestä. Miksi haluat lspdisrjen tähän matkaan. Voi olla, että yäheräilyhen ja päiväkotikusksilujen melskeessä se oikeus häipyy ja huomaatte olevanne väsyneitä ja etääntyneitä vanhoja vanhempia

Vierailija
32/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:19"]Ovat naiset kautta aikojen saaneet yli nelikymppisenä vielä lapsia. Jotenkin en ymmärrä tätä negatiivisuutta.
[/quote] päälle nelikymppisenä vasta tapaamansa miehen kanssa. Ennuste ei ole hyvä

Vierailija
33/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies . Tämä on pieni sivuseikka, mitä naiset ei useasti ajattele.

Vierailija
34/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kas jaksoinpa minäkin. Ei se vielä siitä kiinni jää... Enemmän tuntuvat nuoremmat valittavan.

Vierailija
35/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 18:00"]Olet hullu.
[/quote]

Kas jaksoinpa minäkin. Ei se vielä siitä kiinni jää... Enemmän tuntuvat nuoremmat valittavan.
[/quote]

Ja nuorempi valittaja alapeukuttaa... :D

Vierailija
36/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai yritätte, asia ei kuulu muille!

Vierailija
37/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vääntää jokaiselle kumppanille penikka? En vaan ymmärrä, minusta useammalle poikiva narttu on pelkkä elukka. Ikä ei ole tässä se ongelma, vaan se, että olette jo tahoillanne molemmat väkerrelleet kakaroita kykenemättä kuitenkaan sitoutumaan. Vuosi pari, ja jo tapellaan taas rahoista ja tapaamisista, tussu kun alkaa taas viedä, lasten hyvinvoinnilla ei ole mitään väliä.

Vierailija
38/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittämään vaan, josko tärppäisi :) Parikymppinen on huono neuvonantaja nelikymppisen vauvakuumeilulle, joten tämän palstan negatiiviset kommentit voit jättää vaille huomiota. Itse sain reilusti yli nelikymppisenä esikoiseni; täysin terveen, suloisen ja ihanan lapsen. Jos olisin kuunnellut ympäristön mielipiteitä, olisin lapseton edelleen.

Vierailija
39/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:06"]Yrittämään vaan, josko tärppäisi :) Parikymppinen on huono neuvonantaja nelikymppisen vauvakuumeilulle, joten tämän palstan negatiiviset kommentit voit jättää vaille huomiota. Itse sain reilusti yli nelikymppisenä esikoiseni; täysin terveen, suloisen ja ihanan lapsen. Jos olisin kuunnellut ympäristön mielipiteitä, olisin lapseton edelleen.
[/quote]
Hyvä että tärppäsi, mutta ei se ipanasi ole ihmeellinen kuin sinun silmissäsi. Terve voi olla, mutta suloisuus ja ihanuus ovat vääristyneen mielesi luomia höpöjuttuja.

Vierailija
40/71 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:06"]Yrittämään vaan, josko tärppäisi :) Parikymppinen on huono neuvonantaja nelikymppisen vauvakuumeilulle, joten tämän palstan negatiiviset kommentit voit jättää vaille huomiota. Itse sain reilusti yli nelikymppisenä esikoiseni; täysin terveen, suloisen ja ihanan lapsen. Jos olisin kuunnellut ympäristön mielipiteitä, olisin lapseton edelleen. [/quote] Hyvä että tärppäsi, mutta ei se ipanasi ole ihmeellinen kuin sinun silmissäsi. Terve voi olla, mutta suloisuus ja ihanuus ovat vääristyneen

mielesi luomia höpöjuttuja.

Oletko jotenkin katkera? Lapseton kenties? Pahoittelen, jos sinulle mielipahaa aiheutin, mutta lapseni on todellakin suloinen. Asia, jolle minä en voi mitään. Valitan :(

[/quote]